laivalla kysyn onko teillä juopot /alkoholistit lapsia kautta lapsenlapsia lainkaan, jos vastasit ei ymmärrän teitä täysin jos taas vastasit kyllä olet hullumpi kuin luulinkaan...
TE JOTKA OLETTE IHMETELLEET MITÄ
5
881
Vastaukset
- mukaan, ainoastaan missi va...
terveisin Petsari02
- -------
Niin, ja jotkut ovat laivalla reittimatkalla esimerkiksi auton kanssa.
Tällöin laiva on vain matkustusväline, ei kelluva baari jossa kiskotaan viinaa.. silloin on ihan kiva katsella vaikka hytissä tv:tä.. - Tepi
Mutta en tiedä, mitä ne TV:llä tekee. Kaikkea muuta tekemistä laivalla on yllinkyllin.
Onko kirjoittaja joku Siwn pussikaljan kannattaja, taidat juoda taskulämpöistä kaljaa laivalla koko ajan? - ei näy, laivoilla
digi, paska pätkii ja sätkii laivoilla.
Omituinen nimi tuo TELEVISIOLLA TEKEE
Noh itse olen viihtynyt laivalla niin 10 vuotiaana kuin 28 vuotiaanakin...
Sääli että ruotsinlaivat koittaa muuttaa linjaa että se ei olisi enää mikään "ryyppymesta"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984446Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293303No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341113
- 321036
- 121033
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862