Kävelin pellolla, kuulin ihastukseni auton äänen metsän takaa. Menin ääntä kohti, näinkin auton. Myöhemmin katoin tv-ohjelmaa : auto näkyi hetken.
Kävelin tienreunaa kitaralaukku selässä musiikki-
tunnille. Kun ihastukseni tuli, olin jo ehtiny
"vallata" pöydän. Sanoin "Sä tulisit tähän istuun" (musta tuntu, olin hänen paikalla).
Hän anto mun olla siinä.
Olin vanhempieni talossa, ihastus tuli sinne.
Ihastus oli muuttanut naapuriin ja sanoi isälle-
ni "Mä en oo mikään tavallinen isäntä". Äitini kysyi voinko minä puhua joskus ihastuksen kanssa ? Se sopi hänelle (emme silti puhuneet).
Vanhempi mies sanoi ihastuksestani : "Tollasia kirjoja sillä on, se on lukenu (tai lukee?) niitä koko kesäloman".
- Mies mainitsi kirjojen nimet (painoin unessa mieleeni), mut nyt muistan vain "Mark Houp" ja "Muotoilun maailma". Mies sanoi kirjojen olevan ihastuksen autossa, aioin mennä katsoon,
en mennyt.
Ihastuksella oli toinenkin auto. Värinä
kullan/hopean-sekoite, joka jotenkin "loisti", samoin kuin lyhyt takkinsa. Näin hänet selästä, seisoi autonsa vieressä.
Lopussa olin ihastuksen talossa. Kiersin vaate-hyllyt läpi, ajattelin tossa on sen boxerit, tossa on sen muut vaatteet. Vaihtanut vaatteita ja jättäny ne siinä järjestyksessä hyllyihin. Viimesessä hyllyssä muutama naisten käsilaukku (punamusta ainakin). Mietin, kenen ne on ? Sit joku mies tuli kysyyn miksi olen siellä ? Ei ollu vihanen.
Nukkumaijatar
Mark Houp
1
102
Vastaukset
Ihastuksesi ajattelu tuntuu täyttävän elämäsi, kun unesikin on sitä aihetta täynnä.
Haluaisit "vallata", valloittaa hänet. Sinua tuntuu viehättävän ihastuksesi ulkoinen elämäntyyli (auto) ja ulkoiset arvot (vaatteet). Ihastuminen tuntuu siten olevan paljolti ulkoisiin asioihin toisessa ihastumista. Tiedät kyllä, että sinun tulisi tutustua häneen syvemmälläkin tasolla, mutta on estoja tms, että ette ole "puhunut". Naisen käsilaukku kuvaa omaa naiseuttasi, puna- musta viittaa syyllisyyden tunteisiin, erotiikan ja surun väri.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15511938
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1495430Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p434477Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1323632Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392738Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191926Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1071646Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3611601Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1021506Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361451