Jotain sanoin kuvaamatonta on tuossa lordin jutussa. Ensin haukutaan että häpäisee koko suomen ja sitten kelpaakin kaikille. Itse Lordi on vain sitä mieltä että " Hyvä jos kelpasi"...
Minä ainakin päätin että 7 päivää lehteä en enää osta enkä tilaa kun eivät voi kunnioittaa tuollaisen ihmisen pyyntöä. Luulen kyllä että enemmän tekivät itselleen hallaa kuin hyötyä tuolla jutulla. En ole juttua lukenut enkä varmasti lue vaikka kiinnostaisi, mutta periaate kuitenkin. Seiska on meillä tästä eteenpäin roskalehti !!!!
Lordin pyynnöt eivät olleet mitään sellaisia joita ei voi toteuttaa....
Lordi on lordi ja Tomi on Tomi
4
339
Vastaukset
- -J-
sama juttu, olen enemmän kuin vähä pettynyt etei sitä toivetta noudatettu.. enää en osta tai tilaa 7päivää lehteä.. kärsikööt nyt tuosta virheestä.. Ja valituksia on kuulemma paljon tullut ja jotkuu jopa peruneet lehden tilauksen..
http://www.iltalehti.fi/osastot/lordi/200605244572590_lo.shtml - jeah!
Veit sanat suustani!Helevetti,bändi teki vaatimattomana hillittömän duunin Suomelle ja Suomalaisille,ja mikä parasta,Euroviisuille,ja tällästä paskaa saa takas...harmittaa bändin puolesta!Jengillä hyvä idea saada elää edes vähän tätä normaalii elämää,ja sit yks paskalehti pilaa kaiken....i`m so sad!BUT;HARD ROCK HALLELUJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
- minä vaan
Olen kanssanne samaa mieltä... mutta hämeensanomatkin teki saman tempun eli siis lordin kuva maskitta lehteen... kannattaa käyvä laittamassa nimi adressiin... minä ainakin laitoin sekä seiskalle että tähän www.adressit.com/orjatar saadaan lehdille kunnolla palautetta. tämä adressi on hämeensanomille
- LAKOX
Tein ajankulukseni Suomi24 keskusteluun haun nimellä "Lordi". Listaan tuli paljon juttuja ennen kuin tiedettiin, että Lordi on korjannut koko potin. Aika törkeästi on Lordia kohdellut joukko Suomen kansaa myös ennen finaalia ja ääntenlaskentaa, eikä vain ja ainoastaan roskalehti.
Neuvoisin tekemään samanlaisen haun, niin että varmasti tajutaan, ettei Lordin tie Ateenassa voittoon ollut helppo, vaan he saivat niellä aikamoista sontaa myös "normaaleilta kansalaisilta".
Nythän kaikki ovat sitä mieltä, että 'Lordi rules' ja mitäs se taas tarkoittaa on ihan toinen juttu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannalla tänään vuorossa The Daily Show
Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.1028182Tanskassa lain vaatimana Bovaer tappanut nautoja ja sairastuttanut
Samaa myrkkyä myös Suomen lehmiin ollut tuloillaan, miten teidän tilalla? https://www.agriland.ie/farming-news/bovaer-m997457Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot785602Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,875597Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään
eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm1184801Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"
Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo1252568Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys572459Ei välimatka meitä erottanut
Vaan välirikko ja väärinymmärrykset. Oikeastaan henkinen välimatka on meidän välillä pieni, näin uskon. Näen koko ajan e71421Maajussi-Villen morsioehdokas Maarit ei halunnut Villeä - Tämä totuus valkeni kuvauksissa!
Ohhoh, tekikö Maarit mielestäsi oikean ratkaisun Villen suhteen? Maajussi-Ville on herättänyt voimakkaita tunteita puol71404Kohta taas mesikämmeneen
Onneksi kaupunki ostaa mesikämmenen, niin päästään taas tekemään rahaa491272