Jotain sanoin kuvaamatonta on tuossa lordin jutussa. Ensin haukutaan että häpäisee koko suomen ja sitten kelpaakin kaikille. Itse Lordi on vain sitä mieltä että " Hyvä jos kelpasi"...
Minä ainakin päätin että 7 päivää lehteä en enää osta enkä tilaa kun eivät voi kunnioittaa tuollaisen ihmisen pyyntöä. Luulen kyllä että enemmän tekivät itselleen hallaa kuin hyötyä tuolla jutulla. En ole juttua lukenut enkä varmasti lue vaikka kiinnostaisi, mutta periaate kuitenkin. Seiska on meillä tästä eteenpäin roskalehti !!!!
Lordin pyynnöt eivät olleet mitään sellaisia joita ei voi toteuttaa....
Lordi on lordi ja Tomi on Tomi
4
318
Vastaukset
- -J-
sama juttu, olen enemmän kuin vähä pettynyt etei sitä toivetta noudatettu.. enää en osta tai tilaa 7päivää lehteä.. kärsikööt nyt tuosta virheestä.. Ja valituksia on kuulemma paljon tullut ja jotkuu jopa peruneet lehden tilauksen..
http://www.iltalehti.fi/osastot/lordi/200605244572590_lo.shtml - jeah!
Veit sanat suustani!Helevetti,bändi teki vaatimattomana hillittömän duunin Suomelle ja Suomalaisille,ja mikä parasta,Euroviisuille,ja tällästä paskaa saa takas...harmittaa bändin puolesta!Jengillä hyvä idea saada elää edes vähän tätä normaalii elämää,ja sit yks paskalehti pilaa kaiken....i`m so sad!BUT;HARD ROCK HALLELUJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
- minä vaan
Olen kanssanne samaa mieltä... mutta hämeensanomatkin teki saman tempun eli siis lordin kuva maskitta lehteen... kannattaa käyvä laittamassa nimi adressiin... minä ainakin laitoin sekä seiskalle että tähän www.adressit.com/orjatar saadaan lehdille kunnolla palautetta. tämä adressi on hämeensanomille
- LAKOX
Tein ajankulukseni Suomi24 keskusteluun haun nimellä "Lordi". Listaan tuli paljon juttuja ennen kuin tiedettiin, että Lordi on korjannut koko potin. Aika törkeästi on Lordia kohdellut joukko Suomen kansaa myös ennen finaalia ja ääntenlaskentaa, eikä vain ja ainoastaan roskalehti.
Neuvoisin tekemään samanlaisen haun, niin että varmasti tajutaan, ettei Lordin tie Ateenassa voittoon ollut helppo, vaan he saivat niellä aikamoista sontaa myös "normaaleilta kansalaisilta".
Nythän kaikki ovat sitä mieltä, että 'Lordi rules' ja mitäs se taas tarkoittaa on ihan toinen juttu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Koko familia taas lehdissä jauhamassa vanhoja asioitaan
Nyt menee familialla lujaa. Martina ja äiti MeNaisissa (taas) ja Esko IS:ssa. Kuinkakohan monta kymmentä kertaa nuo sam3791683- 841654
Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten3821617- 891477
Taas syytöntä ja rehellisintä rangaistiin
Ja vielä 13 000 euroa kaupungin oikeudenkäyntikuluja maksuun. Lisää tällaisia päätöksiä.😀481261Aika pieni se on
Joku sanoo että matala on suihku. Säätöä tarviaa nyt ruisku, että se ruiskuaa korkeudelle valopylvään Näin saamme näht391150Heh, Irvi-Riikka vie duunareilta nyt arkipyhätkin
Voihan saksilla näköjään leikellä kalenteriakin. Irvi-Riikalla ne osuivat arkipyhiin. Että sellainen duunaripuolue 😆2711103vinkki miehille
Jos on ollut erimielisyyksiä ja sun käytös on satuttanut naisya, et voi palata takaisin kevyesti niin kuin mitään ei oli164952Kiitos siitä
Kiitos siitä hahmosta jonka loit, ja jonka sain tuntea, ja kutsua ystäväksi. Se oli hyvä tyyppi ja siihen oli helppo rak42928Sinun ja kaipaamasi törmääminen
Missä sinä haluaisit sen satunnaisen kohtaamisen mieluiten tapahtuvan?86919