Mistä ihmeestä on voinut tulla vettä takamatkustajan puoleiselle lattialle auton ollessa parkissa. Ovi ja ikkuna on ollut tiukasti kyllä kiinni ettei luulisi sateen ainakaan sitä saaneen aikaan eikä pohjassakaan reikiä näy jotta sieltä käsin olisi tullut vettä sisään. Ei ymmärrä nyt ei...
Nyt minulle
4
380
Vastaukset
- sitroen.
oven tiiviste valskata. Minulla loppui kun säädin oven menemään vähän syvemmälle, jolloin tiivista painui vähän enemmän ja ilmeinen rakonen umpeutui.
Sateella se vesi tuli ja parkissa.- Jamppa1
se voi olla tai sitten oven sisältä ne kosteussuojat on irronneet. Mikä auto?
- Audi A4 Avant
Jamppa1 kirjoitti:
se voi olla tai sitten oven sisältä ne kosteussuojat on irronneet. Mikä auto?
vm. 2000. Toisella palstalla ehdotettiin sadevesiputken tukkeumaa. Katsoin ja akun vieressä oli paljon vettä joten lienee varteenotettava vaihtoehto.
- vettä
mulla oli sama ongelma lagunassa,vesi valui ikkunaa
pitkin alas ja ikkuna tiivisteet vuotaa aina jonkinverran.elikkä vesi menee oven sisään ja sieltä valuu jalkotilaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996204
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804812Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv993082Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p302902Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262145Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191526Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3371091Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?911079Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311006- 48784