Hei!
Lueskelin monta sivua taaksepäin enkä löytänyt vastausta kysymykseeni että onko alkuraskaus pahoinvointia joka päivä? vai voiko olla pahoivoimattomia päiviä välissä? Olen nyt voinnu pahoin vähintään joka toinen päivä, eilen jopa kesken ilta lenkin yhtäkkiä tuli kamala olo ja oksensin pusikkoon ei niin neitimäisesti, hävettää :D Testasin negatiivisen kp 29/28-30. Joka oli viime lauantaina ja vieläkään ei tosiaan menkkoja kuulu. Ajattelin unohtaa koko vauvan odotuksen taas seuraavaan ovulaatioon mutta nyt pahaolo on alkanut vaivaamaan sen verran että pitänee vissiin tehdä toinen testi ens viikolla. Mutta tosiaan onko raskauspahoinvointi joka päiväistä?
pahoinvoinnista...taas..
Lime
2
346
Vastaukset
- MsBlondy
Elikkas siis hirveen henkilokohtastahan toi pahoinvointi on. Mulla oli alkuraskaudesta pahoinvointia just iltasin enemman kun aamusin ja valilla saattoi olla paiva, kaksi ettei ollut ollenkaan. Kannattaa varmaan tehda toinen testi niin saat varmuuden :)
- oli näin
että eninnäkin apteekin testit näyttivät molemmilla kerroilla negatiivista vaikka olin raskaana sen verran pitkällä että olisi pitänyt jo näkyä ja pahoinvointia vaan muutaman kerran koko raskauksien aikana
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2611039- 428407
- 1285306
- 1443674
- 693588
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353544- 353185
- 552549
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak352051- 281806