morjens kysyisin vaan sellasista asiaa ,että jos nyt innostun rc autoilusta ja ostan jossain vaiheessa polttomoottori auton niin miten sen auton sisään ajo pitäis tehdä... Luultavasti ilman koppaa mutta miten kauan pitää ajaa ympyrää tai sellasta jotain reittii mutta ei tietenkään kaasupohjassa, mut kuitenkin ja jos tiedätte jotain hyviä linkkejä missä kerrottais asiasta tarkenpaa tietoo niin laittakaa ihmeessä tulemaan... ja muutakin tietoo rc- polttiksista kaipaisin ja ottaisin mielellään vastaan vaikka tiedänkin niistä jo jonkun verran , mutta en lähdeskään kaikkea... kiitos jo etukäteen... :D
ostan ehkä rc polttiksen
8
1106
Vastaukset
- tomekkak
noi 3-8 tankillista pitää ajaa 2.5cc autoa pienellä kaasulla ja kopalla ei ole väliä onko kiinni vai poijjes.jos olet aloittelija niin kuin voisi vähä luulla suosiitelen helposti huollettavaa ja käynnistettävää autoa.
- aloittelija...!
juu kiitti vastauksesta... Olen mä aloittelija en ole edes vielä ostanut mitään autoa mutta varmaan jossain vaiheessa jos vaan innostusta riittää ostan rc auton tai sitten sähkö lennokin jonkun trainerin... mutta jos ostan sähkö auton vaikka sellasen subarun ralli auton niin paljonko sellanen sähkö vehje kulkee kulkeeko 100km/h vai 80km/h? tai sitten ostan jonkun crossarin tai touring auton... Crossari olis ihan hieno... mitä suosittelisit mun ostamaan? sähkö ja polttis ja sitten jos voit laittaa vaikka lennokki trainerin.... ja sitte jotain linkkejä jos tiedät mistä sais tietoo lisää sähkö ja polttis autoista... ja niitten huollosta... Mikä auto sulla itellä on vai onko sulla lennokki vai mikä? kannattaako sun mielestä aloittaa lennokilla vai autolla vai? polttiksella vai sähköllä? polttiksessa on enemmän säädettävää kun ei ole kokemusta noista vielä.. ehkä kutenkin sähkö olis parempi aloittelijalle siis auto... vai oletko samaa mieltä?
- varmavalinta_123
aloittelija...! kirjoitti: