morjens kysyisin vaan sellasista asiaa ,että jos nyt innostun rc autoilusta ja ostan jossain vaiheessa polttomoottori auton niin miten sen auton sisään ajo pitäis tehdä... Luultavasti ilman koppaa mutta miten kauan pitää ajaa ympyrää tai sellasta jotain reittii mutta ei tietenkään kaasupohjassa, mut kuitenkin ja jos tiedätte jotain hyviä linkkejä missä kerrottais asiasta tarkenpaa tietoo niin laittakaa ihmeessä tulemaan... ja muutakin tietoo rc- polttiksista kaipaisin ja ottaisin mielellään vastaan vaikka tiedänkin niistä jo jonkun verran , mutta en lähdeskään kaikkea... kiitos jo etukäteen... :D
ostan ehkä rc polttiksen
8
1106
Vastaukset
- tomekkak
noi 3-8 tankillista pitää ajaa 2.5cc autoa pienellä kaasulla ja kopalla ei ole väliä onko kiinni vai poijjes.jos olet aloittelija niin kuin voisi vähä luulla suosiitelen helposti huollettavaa ja käynnistettävää autoa.
- aloittelija...!
juu kiitti vastauksesta... Olen mä aloittelija en ole edes vielä ostanut mitään autoa mutta varmaan jossain vaiheessa jos vaan innostusta riittää ostan rc auton tai sitten sähkö lennokin jonkun trainerin... mutta jos ostan sähkö auton vaikka sellasen subarun ralli auton niin paljonko sellanen sähkö vehje kulkee kulkeeko 100km/h vai 80km/h? tai sitten ostan jonkun crossarin tai touring auton... Crossari olis ihan hieno... mitä suosittelisit mun ostamaan? sähkö ja polttis ja sitten jos voit laittaa vaikka lennokki trainerin.... ja sitte jotain linkkejä jos tiedät mistä sais tietoo lisää sähkö ja polttis autoista... ja niitten huollosta... Mikä auto sulla itellä on vai onko sulla lennokki vai mikä? kannattaako sun mielestä aloittaa lennokilla vai autolla vai? polttiksella vai sähköllä? polttiksessa on enemmän säädettävää kun ei ole kokemusta noista vielä.. ehkä kutenkin sähkö olis parempi aloittelijalle siis auto... vai oletko samaa mieltä?
- varmavalinta_123
aloittelija...! kirjoitti:
juu kiitti vastauksesta... Olen mä aloittelija en ole edes vielä ostanut mitään autoa mutta varmaan jossain vaiheessa jos vaan innostusta riittää ostan rc auton tai sitten sähkö lennokin jonkun trainerin... mutta jos ostan sähkö auton vaikka sellasen subarun ralli auton niin paljonko sellanen sähkö vehje kulkee kulkeeko 100km/h vai 80km/h? tai sitten ostan jonkun crossarin tai touring auton... Crossari olis ihan hieno... mitä suosittelisit mun ostamaan? sähkö ja polttis ja sitten jos voit laittaa vaikka lennokki trainerin.... ja sitte jotain linkkejä jos tiedät mistä sais tietoo lisää sähkö ja polttis autoista... ja niitten huollosta... Mikä auto sulla itellä on vai onko sulla lennokki vai mikä? kannattaako sun mielestä aloittaa lennokilla vai autolla vai? polttiksella vai sähköllä? polttiksessa on enemmän säädettävää kun ei ole kokemusta noista vielä.. ehkä kutenkin sähkö olis parempi aloittelijalle siis auto... vai oletko samaa mieltä?
lueppas tuolta
http://kotisivu.mtv3.fi/liljeroos/index.html
- opit hukassa?
jos olisin opettajasi, saisit tuosta jälkkää.
sen verran monta kirjotusvirhettä on...
esim sisäänajo on yhdyssana- sulla oo muuta tekemistä kun
muistutella toisten kirjoitus virheistä et varmastikkaan säkään ole mikään täydellinen kirjoittaja jolle ei tuu koskaan kirjoitus virheitä...?
- Olekaan
Kuin "jälkkää".
Käyttämäsi sana on jotain hankauksesta syntynyttä nöyhtää, lähinnä.
- esko
Täältä löytyy paljon tietoa ja asiantuntevaa ja auttavaista porukkaa.
http://www.rc10.fi/ - nitro rush evo
sattu muute aika hyvi sillä mä ostin kans polttis auton! mä ajoin 10 tankkii sisää ajoo.
tietenkii kovalla radalla jotta ei tarviis antaa kenkää paljoo.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242381Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3441971Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä241856Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101663Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581478Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121022Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu17990- 63855
- 55840
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2798