Todella valitettavaa että yhteiskuntamme pitää olla niin pahansuopa. Itseäni ei kuvien julkaisu häiritse sinänsä, mutta auttoiko tämä tempaus todella niin paljon lehden myyntiä ettei voinut artistin tahtoa kunnioittaa. LORDI on lahjakas kaveri ja ansaitsee saada paljon parempaa.
NÄIN SUOMI PALKITSEE
3
405
Vastaukset
asiassa olen hyvin pitkalti samaa mielta.... lordi on pyytanyt ettei hanen kasvojaan julkaista ja itse ainakin kyseisen bandin fanina en innostu yhtaan mistaan kasvokuvista.....
asia ei haittaa ollenkaan jos bandin jasenet haluavat pitaa show jutun... se kuuluu bandin tyyliin... se suotakoon bandille.- Mimmu
Ei Seiska-lehti ymmärrä mitä toisen kunnioitus tarkoittaa. Ne laskee kaiken euroina.
Uskon ja toivon että, kaivoivat ison kuopan itselleen....... - hahahaahahahaaa
muka lahjakas kaveri..no ei tosiaan oo..ja iteppä on valinnu ammattinsa kyllähän se oli vaan ajan kysymys että näin käy...sitä saa mitä tilaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1602720
- 2011997
- 711736
- 921648
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91461Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.421457- 781143
- 811060
- 951019
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes193976