Etten mä sit merkinny sulle mitään, en enää ees käsitä kuinka joskus niin kuvittelinkin.
Mutta kiitos sulle kuitenkin, taas oon kai vahvempi, koska mikä ei tapa, se vahvistaa.
En vaan tajua sitä, etten kertaakaan elämässäni oo saanut sitä ihmistä, johon oon itse tuntenu aivan järjetöntä vetoa ja sielunkumppanuutta,mutta niin se kai vaan menee, ainakin mulla.
Ole huoleti, en häiritse sun elämääs enää.
Asia selvä
9
1808
Vastaukset
- -M-
keltäköhän kelle?Mieheltä n:lle vai päinvastoin? Ja mistäköhän päin?
- vinkkejä
Enemmän yksilöityä tietoa kitoos
- etusormi
Älä sure, tuota on liikenteessä, ei moni muukaan saa sitä mihin tuntee vetoa. Ja turha uhota, luojan kiitos elämiä "häiritään" ihan kuten ennenkin.
- Kelpaamaton itsekkin
Ketään ei saada, koska ihmistä ei omisteta. Rakasta itsessäsi nitä asioita, joita haluat hänenkin rakastavan. Älä pakene tilaisuuksia, vaan käytä ne, vaikka nolaisitkin itsesi OMASTA mielestäsi. Toinenkin on ihminen, ajattele hänelle inhimillisiä piirteitä, älä nosta liian korkealle jalustalle. Rakata häntä sellaisena, kuin hän on ja rakasta häntä niistäkin valinnoista huolimatta, jotka satuttavat sinua.
Ole onnellinen, jos tiedät hänenkin olevan, vaikka vain toisen kanssa.
Niin, minä olen olut rakastuneena samaan mieheen jo vuosia, se on ollut yksipuolista eikä se muuksi muutu, mutta elämääni se antaa tietyn suolan, ja toivon. - .... (n)
Sinä merkitset minulle edelleen paljon, älä vain lähde pois ja vie minulta paljoa pois... Sinä et koskaan häirinnyt elämääni, olet edelleen tärkeä elämässäni, vaikka en sinua saisikaan.
- nyt tapahtui
luultavasti väärinkäsitys.
- nyt meni
taas ihan pieleen!!!!!!!!!!!! sun luulot....
välitän edelleen, äsken vaan tais tapahtua uni-ilmiö ja koneen kaatuminen. - peiliin
"Mulle ei koskaan mitään, mutta muille kaikki"
"En ole koskaan saanut mitä olen halunnut"
"Aina muut vie parhaat"
jne, jne.
Haloo! Mahtaisko vika olla sinussa????????
Ei mitään saa, ellei mitään yritä. - tipsu
Että toinen on kyllästynyt yksipuoliseen yhteyden pitoon, yksin puhelu tai kirjoittaminen on tosi tylsää, tiedän sen kokeneena, minäkin lopetan kirjoittelun jos toinen ei vastaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15111359
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1485413Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p424296Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1323622Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska372701Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191916Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1041623Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3601586Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?901473Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311406