Olemme lähdössä heinäkuun alussa ruotsin risteilylle ja tulemme helsinkiin omalla autolla.
Ongelmana onkin, että mihin laittaa oma auto kohtuuhalvalla 3 päiväksi, ilman pikavoiton pelkoa.
Matkatoimisto tarjosi törkeän hintaista autohotellia, (50e/vrk), joka ei todellakaan tule kysymykseen.
Nytpä kysynkin stadilaisilta, tai asiasta tietäviltä, että minne voisi auton jättää turvallisesti parkkiin 3 päiväksi Helsingissä?
Yhtenä vaihtoehtona olen miettinyt, että jos joku ystävällinen ja luotettava sielu haluaa tarjota vanhalle ooppelille oman taloyhtiön parkkipaikkaa, tai vieraspaikkaa suht keskustasta, olisin ERITTÄIN kiitollinen, eikä se jäisi korvaamatta.
Ei tosin ihan 50e/vrk korvauksella kuitenkaan..
Järkeviä vastauksia kiitos!
Minne auto risteilyn ajaksi?
6
2499
Vastaukset
- parkkipaikat
tosin hinta taitaa olla lähellä tuota. Sanoisin että eipä löydy kuin jostain töölöstä kadunvarsipaikkoja eli siitä joutuu taksilla menemään satamaan.
Tulkaa suosiolla junalla keskustaan. - J--K
Jos olette Siljalla menossa, niin 0 euroa maksaa terminaalin ohi menevän kadun varressa pysäköinti. Torstaisin pari tuntia pysäköintikielto, mutta 3.lla kerralla ei ole sakkoa tullut. Jos 50 on kallis pysäköinnistä 2vrk ajalta, kannattaa miettiä, onko vara lähteä ollenkaan, vaan onko hampaiden kiristystä koko reissu??
- huh huh
Tarvii aika idiootti olla jos maksaa suomessa 50 euroa 2vrk pysäköinnistä. Itselläni on varoja aika paljon, mutta edelleen mietin mitä rahalla saa ja kannattaako kyseistä bisnestä tukea.
Kaivarissa on tilaa iltapäivän lopussa, just ennenku Silja lähtee. - hölmöläisen hommaa
sillä sakot tulee 100% ja on vielä enemmän kuin vartioidussa p-hallissa , heh heh. Oletko laihialta ?
- kille
Katso www.hel.fi tai www.hkl.fi jos niistä löytyis metron liityntäpysäköintipaikkoja. Ne on yleensä 24 h paikkoja ja yleensä autot siellä säilyy. Toinen paikka messukeskuksen vieressä pyöräilystadion.
- Tarja H
Olen ainakin itse pysäköinyt katajanokan puolella
huoltamon pihassa hinta on tainut olla 10 euroa
vuorokausi:Huoltoasema sijaitsee lähellä Viking
terminaalia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974309Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293243No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351358
- 10979
- 141958
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780