Opel Gsin pesu

anita

Hei, ostin juuri uuden hienon auton itselleni, Opel Gsi:n. Se on paras autoni, millä olen ikinä ajanut.

Automyyjä sanoi, ettei suosittele auton pesemistä harjapesukoneessa. Missä auton voi sitten pestä? minulla ei ole omaa pihaa, jossa voisin pestä auton, kannattaako minun pestä auto huoltoasemalla niillä varrellisilla sienillä? Miksi niissä muuten on varret, minun mielestä auto olisi helpompi pestä tavallisella sienellä? Entä voiko auton kuivata normaalisti niillä lastoilla? Säämiskää en ole nähnyt missään pesupaikassa, kuivauspaperia on vain harvoissa paikoissa ja sekin loppuu niin nopeasti, ei ehdi koko autoa kuivata. Varsinkin talvella on vaikea saada auto kuivatuksi. Missä kannattaisi auto pestä?

3

408

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oppee

Ite olen autoni jo naarmuttanut huonolla alku huuhtelulla. Mutta muistaakseni oikean lainen pesu olisi seuraava: 1. Painepesuri
      2. Sieni ämpäri 3. Painepesu 4. Kumilasta 5. Säämiskä

Jos asut lähellä Aleksiskiven katua niin katsastusaseman toisella puolella tietä vähän itään päin on hyvä käsipesu paikka (Venäläisiä) jossa voit käyttää autoasia tai kattoo mallia.

• anita

Kiitos vastauksesta!

Minun mielestä niissä kaapeissa ei ole painepesuria, semmoinen lyhyt letku vain. Ja niissä ämpäreissä on yleensä tosi likainen vesi, saisivat vaihtaa ne useammin! Varsinkin nyt keväällä, kun kävin mökillä ja ajoin hiekkatietä, oli pakko käyttää kahta eri ämpäriä auton pesuun, muuten olisi pitänyt pestä auto likaisella vedellä. Saakohan huoltoasemilta lainata säämiskää?

• Jusu

Ei ne huoltoasemien vesiämpärit ole tarkoitettu auton pesuun,vaan tuulilasin.
      Muutenkin tuo kirjoituksesi on väsätty "kieli poskessa" :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4048
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2901
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1311
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      899
    6. 131
      875
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      864
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      811
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      750
    Aihe