Tasapuolisuuden nimessä:
missä on se lista, johon saa laittaa nimensä jos haluaa boikotoida boikottia?
Onko meillä kaikilla oikeus alkaa esiintyä
vaikka joulupukkinaamari päässä vuoden ympäri?
Piiloudummeko kuin rikolliset? Se joka osallistuu JULKISEEN laulukisaan, on julkisuuden henkilö. On turha pullikoida mediajulkisuutta vastaan jos sinne haluaa mennä päivää paistattelemaan oma-alotteisesti. Ei voi sekä syödä että säästää kakkua. Ei voi ottaa julkisuudesta vain herkkupaloja. Kansalla on oikeus nähdä maskien taakse. Toimutuksilla on oikeus paljastaa naamareitten takana piileksivät henkilöt, oli syy mikä tahansa. Vetäkää sukkahousut päähänne kaikki nimilistaan nimenne kirjoittaneet!
BOIKOTOI BOIKOTTIA
vastusta !
1
197
Vastaukset
- vastuksen vastus
Mutta kun suurin osa kansasta haluaa antaa lordin olla maskiensa kanssa. Eikö demokratia toimi, häh?
Hei haloo, lordi teki sen mitä sillinpää tai muut homot (ei minulla homoja vastaan mitään ole;) eivät pystyneet tekemään. Onko ylivoimaista kunnioittaa yhtä pientä toivetta.
Tiedänpä mitä sanoa jatkossa kun seiskapäivää puhelinmyyjät soittelee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7203010Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3622702Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o562476Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä312427Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581978Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181509Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121502- 731434
- 491419
- 571379