Olin aivan mykistynyt kuultuani eilen tv 1 Talk ohjelmassa seiskan Lordin kuvan julkaisusta! Kun kerran jopa iltalehti oli kirjoittanut kunnioittavansa pyyntöä, niin olis voinut olettaa seiskankin niin tekevän. Jo vuosi sitten laitoin lehden boikottiin, kun he kannessaan kertoivat, että Aki Sirkesalo oli nähty sairaalassa, vaikka mies oli kuollut jo monta kk sitten. TÖRKEETÄ!!!!!
TÖRKEETÄ, kuinka seiska kehtaa????
6
313
Vastaukset
- törkeätä juoruiluja!
Tämä on vain Seiska-lehdeltä törkeätä juoruilua ja vain ja ainoastaan tapa kerätä rahat pois tyhmiltä maksavilta asiakkailta!
- suuttunut
siis ihan tyhmää julkaista kuvaa jos lordi on pyytänyt että kuvaa ei saa julkaista niin siis tosi lapsellista käytöstä
- marzukka
toi seiskan juttu oli kyl aika törkee, kun lordi itekkään ei halunnu sitä... mä en lue seiskaa, mut netistä saa tietoo... hih.....
- 7 irtonumero
sai koskee nettisivujakin.
- 7 irtonumeron
ostelija. Siis eliseen asti. tästä päivästä lähtien ex-ostelija. samaa mielipuolta=samaa mieltä :) En ole Lordin kuuntelija, mutta riemuissani heidän=meidän voitosta. Tykkään heidän euroviisukipaleesta ja se olikin ainoo asia, jonka koko viisuista katsoin silloin lauantaina. Sunnuntaina katselinkin jo koko euroviisukilpailun, kun se tuli uusintana. En edes vilaise 7 lehteä tämän jälkeen.
- meppuFIU
vinkin ..lukekaan Ts:ää tms. Jossa on oikeeta asiaa.. ja Kirjastot odottavat pullollaan kaikenlaista luettavaa. En ole koskaan ymmärtänyt noitten juoru lehtien päälle. Ovat ilkeitä ja nykyään jopa Tv:ssä tuntuu olevan aiheena miten nöyryytän toista. Pöh.. Suuret rahat noi lehdet tekee kun moni lukee noita joista ei monikaan juttu taira olla edes totta?!! Tässä se kunnioitus on . Kyllä sitä lahjotetaan tontteja jms. mut taitaa mennä yksityisyys ja oma rauha ikuisesti. No Bändi tätä tietty on haaveillut voitosta (Kukapa ei olis?).. siinä on kova hinta. Musta olis voinut edes lehdet kunnioittaa pyyntöä. Te tilaajat ja ostajat jotka näitä hömppä lehtii pidätte pystyssä. Nyt on turha "parkuu", ne lehdet kerää teille tietoa jotta viihdytte. Kuten henkilö jolle valitsin vastata *sanoo* että kuoleetkaan eivät saa rauhassa levätä. Ajatelkaa sitä miltä se on lähimmille tuntunut? Nyt taitaa lopultakin tässä maassa nousta jonkunlainen kapina.. työväenaatte herää ja pidetään toisistamme huolta.. Yes! ;-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2725380- 704856
Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1234355Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest483976- 513800
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363697- 413348
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo843073Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv612920Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu222666