miksi

kasvoja ei näytetä

En tiedä kuinka tosissaan lordit ovat saatananpalvontansa kanssa (tietänevätkö oikein itsekään), mutta ainakin elkeitä näyttää olevan siihen suuntaan.
Tähän kulttiinhan kuuluu ikään kuin ’Jumalan paikan ottaminen’ vähintäänkin ihmisten – tietysti mahdollisimman monien ihmisten – mielissä.
Putaansuun itsepintainen vimma olla näyttämättä naamaansa kameralle ei ole mitä tahansa diivailua vaan se viittaa ilmiselvästi suuruudenhulluun kuvitelmaan tulla jumalaksi Jumalan paikalle.

Hetkellisesti nämä muusikot ovat onnistuneetkin nousemaan jumaliksi ainakin isolle osalle Suomen kansaa.
Toni Putaansuu antaa kuvata itseään tv-kameralla vain viistosti takaapäin. Mistähän idea moiseen kuvakulmaan lienee saatu?
Ei kait vaan Raamatusta?

’Herra vastasi Moosekselle: "Mitä sinä nyt pyydät, sen minä myös teen; sillä sinä olet saanut armon minun silmieni edessä, ja minä tunnen sinut nimeltäsi".
Silloin hän sanoi: "Anna siis minun nähdä sinun kirkkautesi".
Hän vastasi: "Minä annan kaiken ihanuuteni käydä sinun ohitsesi ja huudan nimen 'Herra' sinun edessäsi. Ja minä olen armollinen, kenelle olen armollinen, armahdan, ketä armahdan".
Ja hän sanoi vielä: "Sinä et voi nähdä minun kasvojani; sillä ei kukaan, joka näkee minut, jää eloon".
Sitten Herra sanoi: "Katso, tässä on paikka minun läheisyydessäni; astu tuohon kalliolle. Ja kun minun kirkkauteni kulkee ohitse, asetan minä sinut kallion rotkoon ja peitän sinut kädelläni, kunnes olen kulkenut ohi. Kun minä sitten siirrän pois käteni, näet sinä minun selkäpuoleni; mutta minun kasvojani ei voi kenkään katsoa.".’ (2 Moos 33:17-23).

4

140

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lordi 4 ever

ISÄNI ON OIKEIN HIMO USKOVAINEN JA EI YMMÄRRÄ MIKSI LORDIA SANOTAAN SATANISTEIKSI?HE EIVÄT OLE SAATANANPALVOJIA!!!!!!!!!!!!!!!!!! JOS LUULET ETTÄ KUVITTELET NIIN SAAT KYLLÄ TUTKAILLA OLETKO ITSE SATANISTI!OLETKO KUUNNELLUT SEN SANOJA SUOMEKSI?!

• kasvoja ei näytetä

kerro terveisiä isällesi että on varuillaan. koska nyt on sellainen aika, nimittäin '... vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät tunnustekoja ja ihmeitä, eksyttääkseen, jos mahdollista, valitut.' (Mark 13:22).

Valitutkin eksytetään. Jos olet uskovan kodin lapsi niin ota sinäkin Jeeuss vastaan omana henkilökohtaisena vapahtajana, kun tiedät asiat.

• -KIP-

Pitääkö tuo uskonto vetää mukaan joka juttuun. Olen itse tunnustava kristitty ja kirkon työntekijä, mutta uskon ja toivon, että osaan pitää nämä kahden regimentin asiat erossa toisistaan. Tätä ylilyötyä tulkintaa kun tuuttaa joka tuutista. This is a Show, not a kult!

• itte piru

juu keskity vaa siihe raamattuu, äläkä avaa tietokonet,tv:eet saatikka radioo! adjöö!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      88
      5516
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4732
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      3047
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      89
      2958
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      23
      2584
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      61
      2039
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      25
      1976
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1523
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      114
      1439
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      185
      1328
    Aihe