Onko kellään tietoa Dominatravel-nimisestä matkatoimistosta ?
Niillä on nyt esim. edullinen Bulgarianmatka, 279 € / viikko.
Onko minkälaiset hotellit olleet ? ( 3 tähden )
Miten muut asiat ovat menneet ?
Vaikuttais edulliselta tuo Bulgarian matka.
Tiedosta kiitolinen.
Dominatravel ?
7
3873
Vastaukset
- tänään
nyt 159 viikko (hs), se kertoo tasosta ja laadusta.
- on loistava!!!
ihan turha vähätellä !
- enkö
on loistava!!! kirjoitti:
ihan turha vähätellä !
olin viimeviikon bulgeissa, tosin silloin oli hinta 149 egua, hemuksella edestakaisin.
- Tietoja..
enkö kirjoitti:
olin viimeviikon bulgeissa, tosin silloin oli hinta 149 egua, hemuksella edestakaisin.
moi! Millainen oli hemus air? Kiva jos kertoisit, vois pahin lentopelko lähteä;; oon lentäny kyllä muilla , mutta en hemuksella!
- ...
niin mitä olen kyseisestä matkatoimistosta kuullut niin suunnilleen yhtä hyvä se sekin on kun muut, tietty lentokoneissa ja näin on aina eroa ym. ja äkkilähdöillä voi todella saada pilkka hintaan matkat, mutta esim. bulgariaan ei kuulemma kannata ottaa 3tähteä huonompaa hotellia, jos olet vähänkin nirso... mutta minulle käy hotelli mikä hotelli, jo varmaan maailman hirvittävimmät hotellit kolunneena miljoonien ötököiden parissa, ilman suihkua ym..
- ei valittamista!
Kaksi kertaa on oltu Dominan mukana, Egyptissä ja Bulgariassa. Kaikki toimi hienosti, eikä laadussa huomannut eroa esim.Finnmatkoihin verrattuna.
Eli jos noin halvalla saa matkan Bulgariaan, niin lähtisin itsekin jos vain töiden puolesta pääsisin!
Bulgariassa hotellit ovat pääosin vaatimattomampia kuin joissakin muissa maissa, se ei siis ole mitenkään matkatoimistoista johtuva "puute". Mutta toisaalta, oltiin Bulgariassa vain yhden tähden hotellissa, joka oli TODELLA siisti, mukava, sijaitsi rannalla ja henkilökunta oli todella ystävällistä.. vaatimaton luokitus lienee johtunut siitä, että hotelli oli aivan uusi...? Mutta joka tapauksessa meille ei jäänyt matkasta mitään negatiivisia muistikuvia. - eme
Olen reissanut dominan matkoilla usein, eikä sen järjestämät palvelut poikkea mitenkään muista matkatoimistoista. Poikkeuksena on HINTA, joka on usein erittäin edullinen. Suosittelen kaikille erittäin lämpimästi. Asiallinen palvelu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1136975Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1074727L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa563990TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a133344Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu6892057Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?2361432- 661348
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja561297Osaako kukaan sanoa?
Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j521277Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise12972