Joukko saatananpalvojia voitti euroviisut ja saa kaikki puolelleen. Kysymys on ainoastaan laulukilpailusta, ei mistään muusta. Kaiken huipuksi suunnitellaan vielä juhlarahaa, voi hellanlettas sentään. Mielenkiintoista havaita, että kuinka paljon näitä s-palvojia todellisuudessa meilläkin on. Vielä oikein pillittävät kuvien julkaisemista.
Liikaa palvontaa
10
459
Vastaukset
- ite oot siis paavi?
kerropas mitä yhteyttä lordilla on saatananpalvontaan. oletko aivokuollut minkki vai mikä sul on?
- Eskonen
viitsi tulla näille sivuille jeesustelemaan. Eikös sun pitäis olla jo töissä?
- on kiirastorstai
ja kaikki. joten hop hop, kirkkoon saarnaamaan saatananpalvonnasta. eli siitä kun nuoret miehet soittaa heviä, eiks se ookin saatanallista? se on kans huolestuttavan saatananpalvontaa ku juodaan viskiä! ei kukaan oo koskaan juonutkaan viskiä, ainakaan muista rokkareista.
- metallin ystävä
siis saatanpalvontaa??kuinka te jotkut jaksatte..tiiätkö ees mitä saatanaapalvonta on?provo täytyy olla tai jotain.siitä olen samaa mieltä että hieman on mennyt yli tämä sirkus,mutta sellaista se on.
- voi sua tiätämätöntä
siis sun kannattas kuunnella niitten biisei ennen kun rupeet tollasii keksiiin
- mikki
Ota asioista selvää ennenkuin kirjoittelet soopaa.
- lappi rules
kanssasi, on mennyt överiksi. Ihmettelen vaan, että missä nämä puolestapuhujat olivat ennen viisuja?
- pommeri
Voi ihmettä kun pikkusieluiset luuserit ovat niin suuttuneita. Aivan kuin olisi tikkari suusta viety. Vetäkää uniriepu silmille ja pysykää kotona itkemässä. Olette vain joukko typeriä pikkuhomoja.
- yksityisyys kunniaan
Tämä sinun saatananpalvojasi esiintyy kesällä tangomarkkinoilla ja kirkastusjuhlilla, joka on hegellinen tilaisuus. Että revi siitä !
- mä 40v, kakarat ja mummi
Tuo ehkä oli provo, näistä kun ei tiedä mutta sanonpahan oman mielipiteeni...minä perheenäiti 40 vee, ja ihan sama vaikka mikä muu olisin.
Mainitsen sen koska haluan sanoa, että Lordin tukijoissa on hyvinkin erilaisia genrejä, älä siis luule että kaikki ovat hevidiggareita!
Euroviisut on olleet olemassa niinkauan kun mä muistan ja aina toivonut että joskus vielä voitettaisiin, mutta kun sielä aina niin synkkiä biisejä että sai hävetä... Opiskelin Englannissa 90- luvulla ja silloin sain kuulla siitä vinoilua jatkuvasti, viisumenestys oli sielä opiskelijapiireissäkin oikea vitsi! Niin että kyllä sillä on merkitystä että Lordi voitti.
En pidä itseäni mitenkään lordifanina, enkä kuuntele heviä yleensäkään vaikka heti sunnuntaina tilasin tyttärelleni ja itselleni t-paidat ( tosi siistit, muuten!). Kunnioitan Lordia älyttömästi ja nostan hattua koska he ovat onnistuneet loistavasti luomaan kerrankin jotain erilaista.
Naamioista; en ymmärrä miksi eivät saa olla rauhassa, toisaalta, en muuttaisi mielipidettäni bändistä vaikka tietäisin minkä näköisiä he ovat. Voitto on voitto eikä se monsteri sitä biisiä tehnyt vaan se ihminen siellä takana. Sille kundille mä nostan hattua! Mieluiten kuitenkin katson lavalla upeannäköistä ja esiintymisasuista bändiä kun tavallisia hevipulliaisia. Seiska teki mielestäni väärin, en haluu edes vilkaista koko lehteä!
Kaikki mun kaverit ja jopa vanha äitimuori ovat samaa mieltä. Että sellaista palvontaa täällä. Voit siis lisätä mut, meidän kakarat ja mummin havaintoosi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h282849Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062641Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv262353Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141483- 321463
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021173En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711015Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81958