Seiska haluaa olla typerä ja vaikuttaa että ei olisi niin suosittu
siksipä ei ainakan seiska lehteä tule meilleenää eikä ystävillekään ei osteta koskaan enää.
Ruman tempun tekivat kun noin ala arvoista käytöstä . Siinä se onettei mikään ole mitään mediassa kaikesta vedetän kaikki pois ja haetaan ikävällä tavalla esille .
Halutaan mollata tehdä mitättömiksi .
Surullista seiskä lehden vois lopetta kokonaan
törkeää medialta siis seiskalta
4
244
Vastaukset
- ...........................
kansanliike ja häly, kun oikeasti tapahtuu vääryyksiä. Tää menee aivan lapselliseksi touhuksi. Pilkata voi mitä tahansa ja ketä tahansa, mutta yksi valokuva ja vissiin ihan aito sellainen, saa ihmiset sekopäisiksi. Kyllä on maailman kirjat sekaisin.
Oletteko allekirjoittaneet myös perheväkivaltaa vastustavan adressin.- Vihainen fani
Seiska minkä menitte tekemään! Aivan älytöntä, kun pitää noin alhaiselle tasolle jo mennä. Vaikka onhan noita kuvia aiemminkin näkyny, on ollu Katso!ssa ja Ilta-Sanomissakin (vai oliko se Iltalehdessä, en muista). Seiska pitäis lopettaa kokonaan, tai sitten lopettaisivat nuo alhaiset temppunsa. Olen kyllä aina vihannut Seiskaa, mutta tää on kyllä jo kaiken huippu! Kyllä se media osaa olla ärsyttävä heppu, kun ei kunniopiteta toisten pyyntöä. Itse kyllä olen halunnut tietää miltä Lordi näyttää, mut kyllä tää tuntuu kuitenkin todella p****maiselta ja epäreilulta.
- RiJu95
Ei se törkeetä oo seiskalta mut on se silti toooosi törkeetä!
- Eeva_Leena_04
Oon ihan samaa mieltä. Miks Seiska julkas sen kuvan? Se ois vaa kivaa tietää ja sen jälkeen hakkaan ne sairaala kuntoon.
Onks kukaan mukana??!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m834439Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013850Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363519- 513180
- 412671
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182529Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222352- 232046
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami151762Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351715