Haluan olla se mies jota etsit
Mies jota elämääsi kaipaat
Mies,
joka sua rakastaisi,
jota itse rakastaisit
Mies,
joka olisi sielunkumppanisi,
susta hyvää huolta pitäisi,
sinut onnelliseksi tekisi.
Sua salaa ihailen,
tunteitani peittelen
Tiedä et, sinuun ihastuin
jo aikaa kauan sitten
Sari
19
1614
Vastaukset
- eräs sari
.....
- minäkin halusin
Kuka söpö mies? Olisi voinut olla minunkin kynästä tuo juttu,
Saria minäkin vain kaipaan.
Saria,saria,saria,saria,saria....... - mies....
minäkin halusin kirjoitti:
Kuka söpö mies? Olisi voinut olla minunkin kynästä tuo juttu,
Saria minäkin vain kaipaan.
Saria,saria,saria,saria,saria.......Länsi-Suomesta.
- minäkin halusin
mies.... kirjoitti:
Länsi-Suomesta.
No eipä tämä paikka nyt enää länsi-suomea ole,
lähellä länsirannikkoa kylläkin. - ....
minäkin halusin kirjoitti:
No eipä tämä paikka nyt enää länsi-suomea ole,
lähellä länsirannikkoa kylläkin.02 alue.
- Sari myös
Missä päin tämä sinun Sari asustaa ja uskallatko paljastaa oman etunimesi alkukirjaimen.
- ap.
PK-seutu ja oman nimeni ensimmäinen kirjain J.
- lähetät
ap. kirjoitti:
Sarin kännykkään niin saat selville miten on
Terveisin yx Sari - ap.
lähetät kirjoitti:
Sarin kännykkään niin saat selville miten on
Terveisin yx SariJa sen jälkeen en Sarista enää kuule yhtikäs mitään! Noissa jutuissa pitää toimia niin varoen ettei pelästytä toista tunteillaan, entä jos Sarilla ei olekaan mitään tunteita mua kohtaan ja mä pelästytän hänet kertomalla olevani ihastunut häneen?
- pelkäät
ap. kirjoitti:
Ja sen jälkeen en Sarista enää kuule yhtikäs mitään! Noissa jutuissa pitää toimia niin varoen ettei pelästytä toista tunteillaan, entä jos Sarilla ei olekaan mitään tunteita mua kohtaan ja mä pelästytän hänet kertomalla olevani ihastunut häneen?
asian menevän? Älä naurata
- ap.
pelkäät kirjoitti:
asian menevän? Älä naurata
Eiköhän se ole päivän selvää että jos liian aikaisin tunnustaa naiselle tunteita niin nainen katoaa kuin pieru saharaan. Eli kun naisella itsellään ei ehkä vielä ole tunteita, naiset on helppo pelottaa matkoihinsa sanomalla "olen ihastunut sinuun".
- käy
ap. kirjoitti:
Eiköhän se ole päivän selvää että jos liian aikaisin tunnustaa naiselle tunteita niin nainen katoaa kuin pieru saharaan. Eli kun naisella itsellään ei ehkä vielä ole tunteita, naiset on helppo pelottaa matkoihinsa sanomalla "olen ihastunut sinuun".
välttämättä ja mistä olet varma ettikö olisi
tunteita? - ymmärrä että
ap. kirjoitti:
ap.piste on NAINEN!!!!!
- ap.
ymmärrä että kirjoitti:
ap.piste on NAINEN!!!!!
Olen mies, etkö sitä tuosta aloituksesta jo tajua peelo? Ei nainen kirjoita että "haluan olla se mies jota elämääsi kaipaat"!!
- yksi Sari
ap. kirjoitti:
juha?!
- -s-
Haluaisin olla se nainen jota etsit...
Nainen,
joka sinua rakastaisi, hyvää huolta pitäisi
ja onnelliseksi tekisi... - Rakastava_ystävä_Sari
Törmäsin tähän viestiketjuun Google-haun kautta. Aloitusviestin kirjoittaja on tuskin enää täällä, mutta viesti ja ap:n antavat vihjeet osuivat ja upposivat minuun täysillä. Oli pakko vastata tähän jotain.
Jos ap olisi se, jonka hänen toivoisin olevan, tunnustin tuolle ystävälleni omat tunteeni sähköpostilla vuonna 2013. Kirjoitin viestin tuolloin, koska halusin päästää hänestä irti päästäkseni itse jollain tavoin eteenpäin. Hän oli tuolloin jo löytänyt elämäänsä rakkauden, enkä vain pystynyt enää olemaan hänen lähellään. Silti rakastan ja kaipaan häntä edelleen, vaikka tänä vuonna viestissäni kerroin kaipaavani häntä vain ystävänä. Haluan, että hän on onnellinen, enkä halua sotkea mitään. Tänne voin kuitenkin tunnustaa, että rakastan sua J****. ❤ - aikojentakaa
Sari, muistin tänäänkin sun äänes;kuin olisin juuri puhunut sun kans puhelimessa.
- Saritäälläkin
Paljon Sareja kaivataan. Aloittajalta kaunis runo😍.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h282849Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062641Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv262353Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141483- 321463
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021173En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711015Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81958