....se on jo iso lovi kun saadaan perutuksia vaikka 1000 kappaletta...
perukaa
6
238
Vastaukset
- ainakaan peru
lehteä yhden Lordin kuvan perusteella. Hieman suhteellisuudentajua pyydän.
- _betsy_
Mulle on ihan sama lopettaako joku tän kohun takia, mutta kertoo ihmisestä paljon, jos on valmis tilaamaan Seiskaa ylipäätänsä.
- ainakin sen
_betsy_ kirjoitti:
Mulle on ihan sama lopettaako joku tän kohun takia, mutta kertoo ihmisestä paljon, jos on valmis tilaamaan Seiskaa ylipäätänsä.
että ei ole Lordin kannattaja.
Eiköhän ne kiihkoisat kannattajat ole niin nuoria että eivät tilaile lehtiä, ainakaan seiskaa.
Sehän on vain harmiton juorulehti, jota on kiva selailla vapaapäivänä.
- mmewfjh
Itse olen yllättynyt siitä, että Suomessa on tähän asti ollut niin paljon Seiskan tilaajia. En voi ymmärtää, miksi joku haluaa paskaa postiluukusta sisään.
- ---
Seiskaa en enää lue!!
- Näytenumerot
Olen pitänyt vain ja ainoastaan tv-ohjelmien takia. Näytenumeroita tulee pari kertaa vuodessa----paska lehti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h192815Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062631Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv242343Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491894Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141473- 321463
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021163En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711005Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81958