MITEN VALLOITAN SUT TAKAISIN?

IKÄVÄONSUUNNATON

VAIKKET KOSKAAN OLLUTKAAN "OMANI" NIIN SILTIKIN...ETKÖ VOISI JO KERTOA MIKSI KAIKKI MENI NIINKUIN MENI? OLEN IHAN "OUT" TÄSTÄ KAIKESTA. OLEN NIIN ONNETON JA EPÄVARMA. TUNSITKO MITÄÄN VAI ESITITKÖ VAIN? JA SE KUN SANOIN "ÄLÄ SOITA" TARKOITTI VAIN SITÄ KYSEISTÄ HETKEÄ. EN TARKOITTANUT ETTÄ VAIKENISIT KOKONAAN=(. MÄ TUUN HULLUKSI TÄÄLLÄ KUN EN KUULE SUSTA MITÄÄN ENKÄ NÄE SUA MISSÄÄN...TOISAALTA TAAS PELOTTAA SE KOHTAAMINENKIN KUN EN TIEDÄ ONKO SE TUNNE JA KATSEIDEN KOHTAAMINEN ENÄÄN SINUN PUOLELTA NIIN PYSÄYTTÄVÄN IHASTUTTAVA JA TALLESSA. ONKO SE KAIKKI VIELÄ JÄLJELLÄ SINUN PUOLESTASI. OMAT TUNTEENI VAIN KASVAVAT KASVAMISTAAN. JANOAN SINUA JA SINUN LÄSNÄOLOASI. VOI´ ÄLÄ JÄTÄ MUA TÄHÄN EPÄVARMUUTEEN! VASTAA KILTTI JOS NÄET TÄMÄN...

M:lta J:lle(m) ja alue 02

9

1822

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mikset sä

sitten soita sille? Eikös se sillä selviäsi?

• -J-

kauan kun lyö päätä seinään niin tyhmempikin tajuaa et se sattuu..=(

• ALKUP.

NIIN?

• ..........................

MÄ MIETIN SINUA JOKA PÄIVÄ!

• M-nainen

kun minäkin olisin voinut kirjoittaa ihan saman tekstin...? Taitaa pitää meitä pilkkanaan tuo J...

• nyt taisin

tajuta ...

• ALKUP.

...VASTANNUT VIIMEISIIN VIESTEIHINI? TYHMIÄHÄN NE OSITTAIN OLIVAT MUT OMA VIKASI KUN SAIT MUT IHAN SEKAISIN...HALUAN NÄHDÄ SUT. EN MALTTAISI ODOTTAA YHTÄÄN HETKEÄ ENÄÄN.

• Jiit olla
        ALKUP. kirjoitti:

...VASTANNUT VIIMEISIIN VIESTEIHINI? TYHMIÄHÄN NE OSITTAIN OLIVAT MUT OMA VIKASI KUN SAIT MUT IHAN SEKAISIN...HALUAN NÄHDÄ SUT. EN MALTTAISI ODOTTAA YHTÄÄN HETKEÄ ENÄÄN.

samanlaisia 02-alueella, ellei sitten ympyrä ala sulkeutua yhden Jiin(m) ympärillä... (n)

• Tämähän lue

Vaikka en tiedä mitä on tapahtunut niin vihjeenä vain että voi olla aluksi vaikeata palata yhteen ja se voi viedä vähän aikaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      94
      4233
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3213
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      949
    6. 136
      936
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      786
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe