Kärsin näppylöistä 7 vuotta ja söin turhaan antibiootteja useaan otteeseen, aloitin pillerit, käytin kalliita voiteita ja loppujen lopuksi vain tuskailin kotona, kun enkehdannut naamaani ulkona näyttää. Kaverilla yöpyminen oli mahdottomuus, koska silloin olisi pitänyt olla ilman meikkiä. Sain Roan ja hokkus pokkus akne on poissa ja minulla on sileä iho. Vaaleita arpia on, mutta nekin haalistuvat. Jos akne vielä palaa olen valmis ottamaan toisen kuurin. Ihanaa! saa nauttia taas elämästä!
kaikille, jotka miettii
5
903
Vastaukset
- valitettavasti
Roakaan ei toimi kaikille!
- pitää
myös muistaa, että kaikilla sekään ei auta. Useinmiten tulokset ovat kuitenkin hyvät.
- muute jees
joojoo mut nää sivuvaikutukset on nii syvältä! iho sormenpäissä on varmaa mikromillin paksusta. äääääääääh!
- minullekin auttoi
mäkin kokeilin ensin vaikka mitä voiteita ja rasvoja esim. wicnelact,sebamed, basiron, vichyn puhd.geeli, skinoren ym.
lääkärini oli onneksi sen verran viisas ,että sanoi, jos skinoren ei auta ,niin sitten seuraavaksi kokeillaan roaa.
söin 4kk kuurin ja nyt ihoni on paremmasssa kunnossa kuin ikinä!
mulla oli siis lähinnä tällästä valkopää/mustapää ongelmaa kasvoissa ja selässä /rinnassa sit oikeen kunnon akne.
nykyään tulee kasvoihin vielä hieman epäpuhtauksia, mutta voisi sanoa että roa antoi elämäni takaisin!itsevarmuuskin on aivan uudella tasolla=)- maire
Olen iloinen teijän puolesta,mutta nää jotka tulee hehkuttamaan tänne roaa ja haukkumaan ihmisiä jotka ei sitä varmaankaan syö kun naama on aknen peitossa,mutta muistakaa että se ei auta läheskään kaikilla ja esim raskaana olevat/yrittävät eivät sitä voi ees hankkia!
ja teilläkin se voi palata kuurin jälkeen.
voikun mullekin auttais ;(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2410965- 408237
- 1265257
- 1433646
- 693568
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353524- 333157
- 552519
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak352021- 281786