Palomies ponteva
ryntää sisään ovesta.
Esiin syöksyy savusta
raivauskirves tanassa.
Kypärä kiiltävänä,
valo ohimolla.
Maski kasvoilla,
hihat noessa.
Sinut tahtoo pelastaa.
Kevyesti ilmaan nostaa.
Kantaa kohti huojennusta.
Kohta pyörit lakanoissa.
Saanhan olla ruiskumiehesi
ja poltteesi sammuttaa.
Saanhan olla se sankari
joka savuihisi sukeltaa.
Voinhan murtaa lukitut ovet,
pätsistä sielusi vapauttaa.
Kuljetan sinut kevyesti
ilmaan ihanan raikkaaseen.
Tikapuita pitkin
ulos, alas, taivaaseen.
Kun voimattomana makaat
käsivarsillani.
Niin tiedän että olen
tehnyt parhaimpani.
Ensihoidan sinut hellästi.
Kohta olet taas kunnossa.
seuraavan kerran
kun roihahtaa...
olen aina valmiina!
Tulesta pois
6
223
Vastaukset
- tikrusti.
erikoinen, mutta kuitenkin tunteikas ;)
- sööpäri.
Kiva jos pidit.
- tuli esiin
jotenkin tragikoominen tunne. Voimattoman olon miehen käsivarsilla tunnistan, kaksi siinäkin tarvitaan parhaitaan tekemään.
- sööpäri.
Ajattelin kuitenkin että palomiehet ovat sen verran machoja, että sankarin elkeet sopisivat tunnelmaan ja tyyliin.
Mikäpä onkaan tragikoomisempaa kuin se, että naiset antavat miesten kuvitella itsestään vaikka mitä saadakseen kaipaamansa? - ei ymmärrä
sööpäri. kirjoitti:
Ajattelin kuitenkin että palomiehet ovat sen verran machoja, että sankarin elkeet sopisivat tunnelmaan ja tyyliin.
Mikäpä onkaan tragikoomisempaa kuin se, että naiset antavat miesten kuvitella itsestään vaikka mitä saadakseen kaipaamansa?Mitä me naiset kaivataan?
- sööpäri.
ei ymmärrä kirjoitti:
Mitä me naiset kaivataan?
Jos tietäisin niin olisin rikas ja mahtava mies. Sen olen pienessä mielessäni kuitenkin järkeillyt, että useimmiten te saatte juuri sen mitä kaipaatte.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064592Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293403No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 411438
- 361353
- 381206
- 141102
- 1591026
- 27998
- 6944