Osaako kukaan antaa hyviä neuvoja siihen, miten pääsee eroon sairaalloisesta roikkumisesta miehessä, jonka kanssa yritän seurustella? Ajan hänet pois luotani käytökselläni, joka on todella skitsoa välillä ts. saatan hermostua jos hän ei soita just minuutilleen silloin kun on sovittu?? Kyllä vituttaa oma itseni kun olen tällainen, haluan hänet, mutta ajan hänet pois luotani käytökselläni. Mikä tekee ihmisestä näin sairaan, pelkään koko ajan, että hän on vieraissa tms..,vaikka ei ole. Olenko jonkinlainen persoonallisuushäiriöinen vai mikä mun on?? taidan tarvita psykiatrin apua.
Miksi
4
250
Vastaukset
- läheisriippuvainen,
hae itsellesi apua.
- harrastuksia
Olisi hyvä jos koko elämäsi ei olisi kiinni miehessäsi. Ihan itsesi kannalta ajatellen.
- itsetuntoa
Itsetunnon kohottamiseen olisi varmaan tarvetta. Kannattaa kyllä tilata aika mielenterveystoimistosta tai lääkäriltä, että pääsisit puhumaan asioistasi, jos siltä tuntuu. Ei siinä mitään menetä. Parempi mennä ajoissa ennenkuin asiat rupee kasaantuun. Jollekkin läheiselle ihmiselle kannattaisi myös varmaan koittaa puhua. Ja miesystävällesi myös, jollet koe sitä viehätysvoimaasi tai asemaasi alentavana.
- alkup.
minun on hakea apua, ei tätä kestä kukaan. On ollut koko päivän niin huono olla, ahdistaa ihan hirveästi. Omalla vainoharhaisuudellani pilasin mahdollisesti kaiken. On väärin minulta epäillä ystävääni, jos joskus on joku elämässäni ennen häntä minua kusettanut ja rankastikin. Puhuimme aamulla asiasta ja hän sanoi suoraan, että tekoni ratkaisevat jatkon eli ei ole muuta mahdollisuutta kuin ottaa tukeva niskaote itsestäni, sillä en todellakaan halua menettää niin ihanaa miestä. Hulluhan olen, jos en osaa pitää hellää, minusta yhäkin kuulemma pitävää miestä elämässäni. Ja jos hän todellakin minua yhä haluaa tavata, kuten sanoi, on tunteet ainakin 100%:n aitoja, joten yritän tehdä parhaani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h442915Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062691Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv352411Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501918- 321884
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141523- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021213- 1771193
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.721041