Tuonko takia Seiskaa pitää boikotoida? OKSETATTE minua. Maailmassa tapahtuu tänäänkin pikkuisen vakavampaakin vääryyttä. -Tänäänkin satoja lapsia kuolee ja raiskataan sodassa, ja kuolee nälkään. Kun on kerran ollut auttamassa Djiboutin köyhiä, niin ei voi muuta todeta tuohon teidän juttuunne, kuin että te olette todella RAPPIOLLA. Ette enää yhtään ymmärrä mikä on elämässä tärkeää. Hävettää olla sivistynyt länsimainen, kun seuraa tätä pinnallista, materialistista kulttuurielämää, joka pyörii lapsellisuuden ja keskinkertaisuuden ympärillä. Lukekaapa uudelleen satu nimeltä "Keisarin uudet vaatteet"
JOKAINEN julkisuuden henkilö voi varautua siihen, että julkisuutta ei voi hallita. Jos on itse vapaaehtoisesti julkisuuteen hakeutunut, niin ei voi kyllä väittää että oman kuvan julkistaminen olisi jotenkin eettisesti väärin. Kuvitteliko joku idiootti tosiaan, ettei euroviisuvoittajan kasvoja koskaan paljastettaisi. Ihan saakelin typerä ajatuskin.
Melkeinpä toivoisin että tulisi sota, joka romahduttaisi kaikkien suomalaisten perusturvallisuuden, jotta tämä itsekeskeinen, pinnallinen, materialistinen paskanjauhanta saisi ansaitsemansa paskaisen lopun. Joku voisi sen jälkeen ymmärtää jälleen, mikä on elämässä tärkeää.
OKSETATTE MINUA
15
570
Vastaukset
- abc
no mee laatalle.
- Kemppainen
Olet aivan oikessa! Onko Suomalaiset näin tyhmiä. Taas saatiin ihmiset unohtamaan suomalaisten yritysten ketkut kun keksittiin uusi puheenaihe! Suomalaiset on pellejä!
- keikku
wutangsuulle täydet 12 pistettä. Asia on aivan niin kuin kirjoitit.
- keisarin vaatturi
Lataappas kuule wutangsuu googlesta hakusana psykopaatti ja tarkastele itseäsi niiden kirjoitusten perusteella.
Mene siis tohtorisedän luo ja pyydä lääkityksesi kohdalleen.
Nämä nettikirjoittajat kun käyttävät vain sananvapauden suomia mahdollisuuksia omien mielipiteidensä esilletuloon. Sotaa niissä ei lietsota eikä toivota.
Toivon sinulle leppoisia eläkepäiviä ja rauhallista käyskentelyä palikkalaatikoittesi kanssa, tuosta psykopaatin oireyhtymästä kun ei ole olemassa täydellistä parannuskeinoa.- On se niin väärin
Mitä helkkaria te täällä sitten kirjoittekette ja viestejä lueskelette?
Menkää pelastamaan maailma!
- pohdiskelua
Mr Lordi oli itse henkilökohtaisesti toivonut että hänen kuvaansa ei saa julkaista, melkeinpä kaikki muut ovat kunnioittaneet sitä pyyntöä, mutta ei seiska. Siinä on loukattu suoraa toivetta. Tuohon toiseen asiaan, en ole rasisti, itselläni on monia ulkomaalaisia ystäviä, mutta tuohon että ulkomailla kuolee ja soditaan niin EVVK !!! Itseäni ei kiinnosta muiden maiden tilanteet. Lapsia ja erityisesti ELÄIMIÄ pitää suojella. Jos aikuiset sotii, niin omapahan on ongelmansa. Ennemmin keskittyisin vaikka pandoihin tai mustiin leskeihin...
- Nimimerkki
Edustat pahimmasta päästä olevaa kaupallisuuden ja pinnallisuuden kannattajaa.
Jos luet seiska-lehteä, luet todennäköisesti myös iltapäivälehtiä ja katsot länsimaisia paskasarjoja mainos-kanavilta.
Kasva aikuiseksi, ala antaa arvoa aidoille asioille, lopeta paskasarjojen seuraaminen, älä osta ilapäivälehtiä ja suorita asepalvelus. Neiti. - SPUK
...TÄMÄN MAAN ONGELMIA TULISI RATKOA ENSIKÄDESSÄ...SITTEN OPETTAA DJIBOUTIA AUTTAMAAN ITSÄÄN...JA SITTEN AUTTAA HEITÄ.kAIKKEA EI VOI SAADA.OLLAAN NYT EDES ME SUOMALAISET SAMALLA PUOLELLA...
- menoa
...Djiboutiin lapsia parantamaan. Vai oletko liian turhamainen ja itsekeskeinen tehdäksesi sen?
Meanwhile, meitsi boikotoi Seiskaa ja diggailee Lordia;) - Paapparainen
Fanithan ovat keski-iältään jotain 10-12 vuotiaita, joten maailmankatsomus on hieman toisenlainen.
- tosiaan että
Valitettavasti 18 vuoden pienessä iässäni olen jo kerinnyt nähdä, että valitettavan paljon on niitä "pappoja" joiden näkemys elämästä on aika alkeellisella tasolla mitä esim teineillä. Monet ikäiseni ihmiset ovat paljon fiksumpia kuin monet juoppo ällöt pedofiili ukot joiden maailman käsitys rajoittuu nuoriin typyköihin.
Kyllä se valitettavasti on niin, että kaikkien maailman käsitys ei muutu koskaan. Se on aivan pääkopasta kiinni. Joten eipäs sorruta ylimielisyyteen ja ajatella maailmaa niin yksinkertaisesti, kuin pelkän iän perusteella.
- lempeästi
Ihmisen yksityisyyden kunnioittaminenko on mielestäsi lapsellista ja keskinkertaista? Eikö toisen kunnioittaminen ole juuri lähes tärkeintä mitä tarvitaan rauhaan ja sopuun. Anteeksi, sinähän toivoitkin sotaa, revenneitä kehoja, orpoja lapsia, teollisuuden ja sitä kautta yhteiskunnan romahdusta. Suomikin maksaa ulkomaanapua, mutta sinä toivot ettei meillä olisi mahdollisuutta tehdä sitä, koska rahat menisivät asevarusteluun ja uudelleenrakentamiseen.
En sano etteivätkö nälänhätä ja kurjuus koskettaisi minua. En kuitenkaan tiedä miten toisen ihmisen hauraan pyynnön kunnioittaminen veisi jotain pois "maailmanparantamiselta". Miksi lietsot vihaasi ja tuskaasi? Jokainen pystyy pieneen tekoon kerrallaan, silloin se on helppo tehdä. Suuret teot kuten kaiken kurjuuden poistaminen ei ole vielä tänään yhden ihmisen varoin ja voimin mahdollista. Kun tekee sen minkä voi, tekee sentään jotain rakentavaa. Minä ainakin olen niin kurkkuani myöten täynnä tätä yhteiskunnan kovuutta, kylmyyttä ja selkäänpuukotusta, etten vastustaisi jos siihen tulisi muutos.
ps.sanottakoon nyt sitten etten ole uskovainen. - juupajuu
Sama täällä...Putaansuun kuva julkaistiin ilman maskia. SO WHAT?!! Jotain suhteellisuudentajua ihmiset! Lordi teki hienon työn ja on hienoa että bändi saa puurtamisestaan tunnustusta, mutta ei Putaansuu oikeesti voinu kuvitella ettei missään näytettäis kuvaa hänestä ja bändistä ilman maskeja. Seiska on seiska, ei mitää moraalia, mut tää boikotointi on ku pissimistä tuuleen sanon minä. Minkä takia Putaansuu on poseerannut vuonna -99 lehdessä, jos ei halua naamaansa julkisuuteen? Turha sitä nyt on porata et 'mä vaan haluun ulkoiluttaa koiraa rauhassa'. Koska let's face it, eiköhän Suomessa julkimot saa oll suhteellisen rauhassa!
- fist
voi ny helvetti!! sua näköjään kiinnostaa jotkut kamelinpaskanuotioitten "uskon sotien" uhrit enemmän kun tämän maan turvallisuus kun tänne sotaakin toivot. ei kai tässä nyt olekaan kysymys mistään kriisinhallinnasta jos joku tukee toisen vuosikymmenen kestäneen työn tulosta viihdealalla. vai luuletko tosiaan että koko kansan tulisi kuluttaa kaiken energiansa ja aikansa raapimalla päätään että "mikähän asseri seuraavaksi räjäyttää suolensa pitkin katua toisella puolen maailmaa" enpä usko. jos viihteestä ei sun mielestä saa puhua, etenkään jonkun taiteilijan uran suojelemisesta, niin sanompa että tässä ajetaan epäsuorasti omiakin etuja. muut ihmiset elää tasapainossa elämäänsä sillävälin kun sua huolettaa että "joku vitun torakka näkee nälkää" ,ime karaa.
- Afrikkaan
!!!Painu vähälahjainen ääliö Afrikkaan pelastamaan mustia lapsia tai YK:hon töihin siivoojaksi. Pysy muilla palstoilla, jos et pysty muuta kuin Seiskan tekoa palvomaan. Lordi antoi yhden pyynnön, ja Seiska teki juuri päinvastoin.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h473143- 342855
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062751Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv392476Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.511945Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151589- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061297- 1801231
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070