Paljonko tupakka-aski maksaa Italiassa? esim. punainen marlboro...
Tupakan hinta Italiassa
7
6217
Vastaukset
- tupakka-askille
Hieman on tupakka suomen hintoja halvempaa, aski muistaakseni kolmen ja kolmen puolen välillä.
- Vee2
Onko sillä tupakan hinnalla jotain merkitystä? Vähennätkö pössöttelyä?
- Tornatore
...koska en ole enää käyttänyt mainitsemaasi ainetta 15 vuoteen, en tiedä hintoja. Valitan. Vaihtoehtoja toki löytyy, kuten esimerkiksi "nuuska". Sitä myyvät rannoilla samat henkilöt, jotka tarjoavat kaupaksi sateenvarjoja, koruja ym.
Jos tämänkaltainen henkilö lähestyy Sinua ja huomaat, että hän on selvästi myyntiaikeissa, niin työnnä etusormesi ylähuulen alle ja tee jonkunlainen imevä liike.
Jos hän ei ymmärrä, mitä haluat, niin olet EPÄONNISTUNUT KAUPPAKUMPPANI. Mutta kannattaa jatkaa -ranta on pitkä.- gare
Tuolla tavalla voi saada kunnon suihinoton :) Sormi suuhun ja imua vaan...
- suometar
Kävin just tässä pari viikkoo sitten Italiassa ja silloin siellä hinnat tupakka askien välillä vaihteli siitä kolmesta eurosta neljään euroon.Punainen malboro tais olla jotain 3.90 jos oikeen muistan..
- Doni69
Se vähän riippuu poltatko maxi-, midi-, vai super pitkää versiota, ja filtterillä vai ilman, elikkäs niinkutsuttua karvapersemallia. Tupakin hinnathan vaihtelevat Italiassa päivittäin, kuten polttoaineen hinnat Suomessa. Keskimäärin hinnat ovat siinä Ranskan tasolla.
- www.arteequestre.it
...maksaa 3,20 euroa (esimerkiksi Diana tai Fortuna). Vielà pari vuotta sitten sai noitakin merkkejà 2 eurolla per aski mutta hinnat ovat jatkuvassa nousussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1641551
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16595ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40527Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45478Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412