Jos kuuntelen netistä musiikkinäytteitä, homman tulee aina hoitamaan raskas ja hidas Musicmatch-ohjelma, joka toimaa jos sattuu. Joskus harvoin taas hyvin toimiva Winamp.
Mistä ja miten saan esim. Winampin tai RealPlayerin hallitsevaksi kuunteluohjelmaksi ja ton kolhon Musicmatchin vaikenemaan? Käyttis mulla on XP - englanninkielinen. Kiitos jo etukätn avusta.
KUUNTELUONGELMA
Stupido
3
119
Vastaukset
- nuissa...
on asetuksissa associate with file types tai vastaava... sieltä vaan ruksit niinkun mieles tekee eli musicmatchilta pois rukseja tiedostotyypeistä mitä et halua sen aukovan ja winamppiin tilalle ja ku laitat vielä ruksin kohtaan että tarkistaa että on oletus ohjelma tiedostotyypeille ni pitäs alkaa toimiin...
- Heletee
poista Musicmatchin koneeltasi
- Stupido
..... vastanneille! Mä olen varovainen ja kokeilen ekuksi noita rukseja ja ehkä äärimmäisessä hädässä käytän poistoa:) Musicmatch on näes ihan hyvä polttis-ohjelma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874028Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242891No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750