Olisi tarkoitus laatoittaa pieni alue pihasta "terassiksi" ja haluaisin että laattojen välistä kasvaisi ruohoa/heiniä/kukkia niin miten teen pohjustus työt? Laitanko sitä suodatin kangasta ollenkaa? ja entäs se hiekka mitä laitetaan laattojen väliin laitetaanko sen tilalle multaa vai mitä??
piha
1
394
Vastaukset
- pms68
kannattaa jättää se kangas pois ehdottomasti jos haluaa noin tehdä. Laattojen väliin kannattaa myös jättää ihan raot vaikka sentti tai useampi jotta sinen mahtuu muukin kuin juolavehnä ja voikukka kasvamaan. Saumaus mullan ja hiekan seoksella varmasti olisi toimivin.
Jos todella (olenko epäuskoinen sävyltäni??) haluat noin toimia niin kannattaa miettiä josko jättää jonkin kiven laittamatta tai ottaa palan pois ja istuttaa siihen jo heti sopivaa siementä kasvamaan. Laatasta riippuen voi osan korvata myös reikäkivillä. Ajan kanssa ongelma tulee olemaan että siellä kasvaa halutut ja eitoivotut sekaisin. Kitkiessä lähtee koko kasvimakkara välistä pois.. Pidä siis koko ajan huolta ettei vihollinen valloita rakosiasi!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512