synnytys lähestyy?

jennifer rv 36+4

hei!!

ajattelin kysäistä täältä et olisko jollain tietoa.. eli toissa yönä supisteli enemmän ja vähemmän säännöllisesti ja kivuliaasti. supistukset alkoi illalla 9 aikaan ja 4 aikaan ne laantui, sain sit unta ja aamu meni ilman mitään kipuja.. eilisestä iltapäivästä asti on sit ollu sellaista menkkamaista jomotusta alavatsassa ja välillä vihloo ja supistelee.. eli voisko tämä olla merkki siitä et synnytys on lähellä.. häpyluu ja häpyhuulien alue on tosi kipeitä.. kiitos vastauksista :)

3

3297

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jennifer rv 36+4

esikoinen syntyi viikolla 36 5 ja se alkoi lapsiveden menolla joten sen takia tietämätön olen :)

• äiti40+

Hei! Näytetään olevan aivan samalla viikolla ja päivillä :) Näyttää vähän siltä että pikku hiljaa "paikat" valmistautuu synnytystä varten. Minulla on ollut myös noita menkkamaisia kipuja välillä yöllä ja joskus päivälläkin. Itsekin välillä epäilen...jokohan tekee tuloaan, kun minullakin edellinen synnytys alkoi lapsiveden menolla, silloin oli vain edellisenä yönä aivan pientä selän jomotusta. Itse kävin viime tiistaina lääkärin viimeisessä tarkastuksessa ja siellä lääkäri sanoi että 2 cm auki ja kaulakanava pehmennyt, että sitä ne menkkamaiset supistukset oli saanut aikaan. Minullakin edellinen lapsi syntyi ennen aikaa, vk. 37 1 ja eka lapsi käynnistettiin vk. 35. Toivottavasti tästä oli sinulle apua. Itse ajattelin odotella niitä vähän kovempia supistuksia tai että menee vesi, ennenkuin lähden sairaalaan. Viime tippaan ei kuitenkaan kannata lähtöä jättää...
        Mukavaa loppuodotusta, kohta saadaan nyytit syliin :)

• Esikoinen_tulossa

tähän on pakko vastata että minulla on ollut supistuksia ja kaikkea muutakin jo 2kk ja nyt viikolla 38 1 on edelleenkin saman verran, ainut ero on että maha on laskeutunut. minä en ainakaan odota et syntyis supistuksieni perusteella just ku niitä on muutenkin ollut koko ajan, toivottavasti sinulle käy toisin :/

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      167
      12601
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      152
      5446
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      4710
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      149
      3679
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      39
      2778
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      120
      1935
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      110
      1696
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      364
      1617
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      107
      1533
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      136
      1471
    Aihe