puregon ja alkoholi

;) ;)

oletteko ottaneet esim. viiniä puregon pistosten aikana? illanistujaiset olis tänään tiedossa ja hieman hotsittais viiniä maistella.. moneen kuukauteen en ole mitään ottanut ja nyt todella maistuisi ihan jo senkin vuoksi, että saattaa jäädä viimeiseksi kerraksi tämän vuoden puolella ;) ainakin toivon niin!

7

3259

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naurettavaa.

todellakin!!

• ;) ;)

olikin! hih! olinpa tosiaan naurettava!

• saa!

ei mitään paniikkia. ota vaan. kysyin ite kätilöltä kun itellä oli syntymäpäivät ja vappu edessä. ei se mitään haittaa, ethän sinä vielä raskaana ole. irrotuspiikinpäivänä otin kans pari lasillista mutta sen jälkeen olen ollut tietenkin täysin raittiina. tosin olin jo niin "paksussa" kunnossa niitten hormooneitten takia että ei mulle edes pahemmin maistunu...

• voit

elellä ihan normaalia elämää.Taitaa ihan puregon pakkauksessakin lukea ettei ole mitään haittavaikutuksia alkoholin kera.Ei kai sulla nyt mitään perskännejä ole tarkoitus huitasta..Minäkin ihan normaalit viikonloppu saunasiiderit otin ,vaikka kuuri päällä.tosi typerä oli tuo yks kommentti ,että ois naurettava ajatus,vai mitä lie raukkaparka tarkoitti?

• ;) ;)

kiitoksia kannanotoista! eilen huitaisin muutaman lasillisen viiniä ja pari olutta. kyllä teki terää kaiken tän keskellä! nyt jaksaa taas keskittyä vaaviprojektiin kympillä :)

• sulle
        ;) ;) kirjoitti:

kiitoksia kannanotoista! eilen huitaisin muutaman lasillisen viiniä ja pari olutta. kyllä teki terää kaiken tän keskellä! nyt jaksaa taas keskittyä vaaviprojektiin kympillä :)

myöhässä tämä vastaus, mutta ehkä muille... eli mulle on lääkäri joka kerran sanonut että hoidon aikana ihan normaalia elämää kaikkine juhlineen, harrastuksineen ja rientoineen mitä sitten kullakin on. Eli mitään ei varsinaisesti tarvitse karsia pois, eikä juhlia alkaa sen vuoksi karttamaan.

• Tyhmäkö kysymys
        sulle kirjoitti:

myöhässä tämä vastaus, mutta ehkä muille... eli mulle on lääkäri joka kerran sanonut että hoidon aikana ihan normaalia elämää kaikkine juhlineen, harrastuksineen ja rientoineen mitä sitten kullakin on. Eli mitään ei varsinaisesti tarvitse karsia pois, eikä juhlia alkaa sen vuoksi karttamaan.

Entäs jos haluu ottaa vie ne perskännit ennen irrotuspiikki..ite tuli vappuna otettuu kaksi päivää huolella ja ma on irrotuspiikki

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5170
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      124
      1653
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      15
      1559
    4. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      50
      1476
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      1235
    6. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      4
      1160
    7. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      22
      1050
    8. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1047
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      77
      1008
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      60
      837
    Aihe