olen lähihoitaja opiskelut aloittnut. Tietääkö kukaan montako näyttöä on?On saatu ristiriitaista tietoa asiasta.
lähihoitajaopiskelija
5
964
Vastaukset
- LH-opiskelija
perusopinnoissa näytöt ovat kasvun tukeminen ja ohjaus,hoito ja huolenpito sekä kuntoutuksen tukeminen. Valitsemassasi koulutusohjelmassa on sitten vielä yksi näyttö. Siellä on 2 työssäoppimisjaksoa,mutta siis vain yksi näyttö :)
- lh-opiskelija
Tuossa jo yksi vastasikin, että neljä ja niinhän niitä on.
- vasta valmistunut
Kasvun tukeminen ja ohjaus
Hoito ja huolenpito
Kuntoutumisen tukeminen
Ja
suuntaava näyttö...itse kävin sairaanhoidon ja huolenpidon- ebba
ONNEA valmistumisen johdosta! Meillä kävi näyttöjen järjestäjä kertomassa näytöistä ja saatiin viimein varmuus lukumäärästä. Itse suuntaudun myös saairaanhoito ja huolenpitoon.
- Limu69
hei. ehkä olet jo tietosi saanut mutta kerron vielä että 4 Näyttöä: päivähoito, hoito-j ahuolenpito, kuntoutus, valitsemallasi syventävällä jaksolla toinen on Näytötön ja viimeisessä laaja Näyttö
Onnee opiskeluissa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760