Älkää nyt ottako vakavasti

HalooHelaFinland

On se yks valokuva nyt sitten suomalaisille maailmanloppu. Nyt eletään peruuttamattomasti aikaa jolloin median silmä on joka paikassa. Ja Tomin pyyntö olla julkaisematta naamaa oli samaan aikaan juustopala uteliaisuuden hiirenloukussa. Ennen pitkää se olisi kääntynyt Tomia itseensäkin vastaan ja kohta hän ois ollu suomalainen versio Michael Jacksonista erona se että Putaansuun naaman edessä ois ollu Marimekon unikko-huivi käydessään ärrällä ostamassa monsteritarrapurkkaa. Ja olihan se ennen seiskaa jo netissä julkaistu Saksassa ja Ruotsissa jossa Awakin komeili naturellina. Luulis nyt että tää Putaansuun mörökölliporukka kestää tään jos ovat kerran niin hard rockista tehtyjä.

5

219

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Unikone

Kyse alkaa olla isommasta jutusta.. Omien poikien ikuisesta selkäänpuukottamisesta.. Mikään ei kelpaa.. jos huonosti menee.. lynkataan.. jos hyvin menee.. imetään kuiviin hinnalla millä hyvänsä.. OK, se on lehdistön tapa.. Mutta esim. Iltalehti ja Iltasanomat, yhtä pahamaineiset juorujulkasut sano että kunnioitetaan edes tätä yhtä ainoata pientä pyyntöä... Lordi jopa itse antoi haastattelut, kertoi paljon itsestää, mutta pyysi että: ei kuvia ok? Oliko liikaa pyydetty?

• kahdeksaspäivä

Kyllä mörökölliporukka tän kestää, ei epäilystäkään. Siksipä juuri kun kuvat oli jo julkaistu ulkomailta, oli seiskalta aivan turhaa julkaista ne nyt kun Lordi nimenomaan suomalaismedialta rauhaa pyysi. Olisin ymmärtänyt jos kuva edes olis laitettu lehden sisäsivuille, mutta kanteen laitettuna se oli mautonta, periaatteen vastaista. Toki monen kohdalla on tämä seiskaboikotti mennyt jo överiksi, mutta hilpeetä tätä on seurata, etenkin pitkällä tähtäimellä; vaikuttaako tämä hullunmylly seiskan myyntiin jne.

• Jeps

On aika ikävää huomata, ettei media suurissa saappaissaan kunnioita mitään eikä ketään. Olen tosi pahoillani sekä seiskan että erityisesti Tomin puolesta. En ole mikään suurin Lordi fani enkä seiskan tilaaja, mutta jotenkin tuntuu pahalta, ettei media voi kunnioittaa yhtäkään yksinkertaistakaan pyyntöä. Miksi julkisuuden henkilöiden pitää median mielestä olla julkista riistaa, jota voidaan kohdella miten tahansa.

• minä vain

Olen täysin samaa mieltä.. Lähinnä mieleen nousee kysymys: eikö mörököllien itsetunto ja kantti kestä normi naturelleja kuvia? pelkäävätkö uskottavuutensa hupenevan? Tottahan se saattaa olla, mutta minusta koko show ja skandaalinkäryinen asialla mässäily kertoo vain siitä, että sekä mörököllit, että media on vain joukko uhmaikäisiä nassikoita! Taivat Lordi ja kumppanit varta vasten janota ja himoita kaikkea mahdollista kuuluisuutta. Tyhmempikin tajuaa, että kiinnostavan asian kieltäminen lisää houkutusta ja siinä vaiheessa on 100% varmaa, että kuvat tulevat julki ennemmin tai myöhemmin.

• Lapinjätkä-50V

etteivät ne voi tehdä mitä haluavat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      106
      4572
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3393
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2380
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      39
      1418
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1343
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1196
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1102
    8. 159
      1026
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      978
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen