OlENKOHAN ensimmäinen suomessa???

paskamaha

jolla alkaa tulla LORDI jo ulos korvista? Epäilen että en ole!. en muuten varmasti osta heidän levyjään, koska maksan sillä rahalla mielummin näkkileivän ja hernekeiton lapsieni suuhun ja annan loput hyväntekeväisyyteen. Sorry vaan monsterit. hienoa työtä olette tehneet. arvostan sitä ja suomi kuvaanne maailmalla. mutta se siitä.

30

1150

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 2pqh79kl

      Ihan oma asiasi. Tuskin kukaan kaipaa ilmoituksiasi hernekeiton ja näkkärin ostamisistasi.

    • Minä

      Meitä on siis ainakin kaksi. Euroviisut tuli ja meni. Suomi voitti. Haloo!!
      ps. Taidanpa laittaa lapsille myös hernekeittoa ja näkkäriä, kuulosti hyvälle.

      • Sinä

        Siinähän meillä sälli on kun vastailee omiin postauksiinsa ja selittää kahteen otteeseen hernekeiton ja näkkärin ostamisiaan. Ihme hiippari.


      • hän

        lordi pursuaa jo aika nopåeata vauhtia myös minun korvistani ulos.. tämä on nyt se vastareaktio...yäkyäk.


      • TämäTuoSeNämäNuoNe
        hän kirjoitti:

        lordi pursuaa jo aika nopåeata vauhtia myös minun korvistani ulos.. tämä on nyt se vastareaktio...yäkyäk.

        Taas sama tyyppi vastas itelleen.
        Kumma ettei tällä kertaa kehua retostellut miten antaa rahat hyväntekeväisyyteen kun omat kakarat samanaikasesti kuolee nälkään jonku vitun näkkärin syöttämisen takia.


      • paskamaha
        TämäTuoSeNämäNuoNe kirjoitti:

        Taas sama tyyppi vastas itelleen.
        Kumma ettei tällä kertaa kehua retostellut miten antaa rahat hyväntekeväisyyteen kun omat kakarat samanaikasesti kuolee nälkään jonku vitun näkkärin syöttämisen takia.

        sinä olet muuten aika tyhmä. Ja me molemmat tiedämme sen.


      • Minä
        TämäTuoSeNämäNuoNe kirjoitti:

        Taas sama tyyppi vastas itelleen.
        Kumma ettei tällä kertaa kehua retostellut miten antaa rahat hyväntekeväisyyteen kun omat kakarat samanaikasesti kuolee nälkään jonku vitun näkkärin syöttämisen takia.

        Että paranoiaan, ihan vaikeimpaankin versioon voidaan löytää hoito? Kuuletko myös ääniä? Onko sänkysi alla pieniä, vihreitä Awan näköisiä naisia?


      • HMMM?!?!?!

        LUULET SÄ TOSIAAN ETTÄ KETÄÄN KIINNOSTAA TOI SUN JUTTUS OISKO SUSTA KIVA KU SUN KUVII JULKASTAIS JOS ET HALUU ?!?!?!


      • puppe
        HMMM?!?!?! kirjoitti:

        LUULET SÄ TOSIAAN ETTÄ KETÄÄN KIINNOSTAA TOI SUN JUTTUS OISKO SUSTA KIVA KU SUN KUVII JULKASTAIS JOS ET HALUU ?!?!?!

        sellainen on nuoruus. kiivaasti ollaan jonkin asian puolesta, tietämättä juurikaan mitä se asia oikeastaan merkitsee.

        lordi otti laskelmoidun riskin lähtiessään euroviisuihin. sai julkisuutta. noin suuressa mittakaavassa on mahdotonta naamaansa piillotella. piste.

        ja toisekseen - sitä saa mitä tilaa. minä en ole seiskaa tilannut, enkä lordia äänestänyt.

        lordi todellakin tulee korvista ja pyllystä ulos. ei ainoastaan minulla tai tämän ketjun aloittajalla - näkyy tulevan kovalla teholla myös sinulta HMMM?!?!?!

        mutta ymmärrän silti.


    • Senkin köyhä

      Siel köyhät uhoo, ettei osta lveyjä...vaikkei oo ees soitintakaan tietenkään.
      Saakelin köyhä. Ruoki nyt ne omat kakarasi kunnolla jonkun hernekeiton ja näkkärin sijasta, ennenkuin alat jonnekin hyväntekeväsiyyteen tuupata rahojasi.
      Tollasia köyhät just on: Pääasia on päästä jeesustelemaan julkisesti jonnekin Seiskan forumille että antaa rahaa hyväntekeväisyyteen ja samaan aikaan ei anna omille kakaroille kunnon ruokaa vaan jotain vitun näkkäriä ja soppaa.
      Koko Seiskan forum on varmaan vitun kiinnostunut siitä, että annnat kakaroilles vaan hernekeittoa ja olet niin jalo ihminen että annat rahaa hyväntekeväisyyteen. Koko Seiskan forum on oikeesti olemassakin vaan just sen takia että sä saisit rummuttaa hurskauttasi ja kertoo miten näännytät kakaras nälkään näkkärillä.

      • u65u53

        kumpi on jalompaa: antaa rahansa seiskalle/Lordille vai antaa rahat hyväntekeväisyyteen

        Hernekeitto n muuten hyvä ruoka. Se on alkujaan Etelä-amerikasta. syö sinä idiootti kappa pottuja ja osta Lordin levu. Kuuntele sitä vaikkapa samalla kun luet Seiskaa ja ihmettelet Putaansuun kasvokuvaa.


      • Mikael
        u65u53 kirjoitti:

        kumpi on jalompaa: antaa rahansa seiskalle/Lordille vai antaa rahat hyväntekeväisyyteen

        Hernekeitto n muuten hyvä ruoka. Se on alkujaan Etelä-amerikasta. syö sinä idiootti kappa pottuja ja osta Lordin levu. Kuuntele sitä vaikkapa samalla kun luet Seiskaa ja ihmettelet Putaansuun kasvokuvaa.

        Jalompaa ois syöttää omat lapsensa kunnolla ennenkuin alkaa jonnekin hyväntekeväisyyteen tunkea rahojaan ja ilmotella omasta jaloudestaan ja hurskaudestaan jollain forumeilla.
        Ketään ei kiinnosta jos olet niin hurskas ja jalo että annat rahaa hyväntekeväsiyyteen.
        Mitä siitä, mistä hernekeitto on kotoisin? Vaikka se ois vittu Kiinasta kotosin niin anna kakaroilles kunnon ruokaa ennenkuin alat täällä kiljua miten jalo ja hurskas ihminen olet.


      • Minä

        Mistäs sinä ressukka tiedät, mitä siellä Seiskassa on, sillä sehän oli ihan tyhmille ja yksinkertaisille se lehti?

        Ap:lle anteeksi, että otin hernekeiton viestiini. Minusta se oli aika hyvä, ottaen erityisesti huomioon yhden suhteen yhteen Lordin ja ko. keiton tuomien hajuhaittojen kanssa:)

        Lordi teki upeasti, mutta kyllä lapsilla nyt tuntuu energiaa olevan aiheeseen. Onneksi tuota koulua on vielä viikon ja rapiat, niin saavat edes päiväsaikaan miettiä muutakin.


      • Ei mummo
        u65u53 kirjoitti:

        kumpi on jalompaa: antaa rahansa seiskalle/Lordille vai antaa rahat hyväntekeväisyyteen

        Hernekeitto n muuten hyvä ruoka. Se on alkujaan Etelä-amerikasta. syö sinä idiootti kappa pottuja ja osta Lordin levu. Kuuntele sitä vaikkapa samalla kun luet Seiskaa ja ihmettelet Putaansuun kasvokuvaa.

        Mummot on just tollasia: Syöttää kakaroille jotain vitun hernekeittoo sillä perusteella että se on oikeen eteläamerikkalaista ruokaa. Niin on kuule pettukin kainuulaista ruokaa. Syötä sitä seuraavaks kakaroilles, niin pääset esittämään entistä jalompaa kun riittää paremmin rahat hyväntekeväisyyteen.
        Mitä omista kakaroista ja niiden nälästä. Pääasia että saa täällä mainostaa miten jalo on.


      • paskamaha
        Minä kirjoitti:

        Mistäs sinä ressukka tiedät, mitä siellä Seiskassa on, sillä sehän oli ihan tyhmille ja yksinkertaisille se lehti?

        Ap:lle anteeksi, että otin hernekeiton viestiini. Minusta se oli aika hyvä, ottaen erityisesti huomioon yhden suhteen yhteen Lordin ja ko. keiton tuomien hajuhaittojen kanssa:)

        Lordi teki upeasti, mutta kyllä lapsilla nyt tuntuu energiaa olevan aiheeseen. Onneksi tuota koulua on vielä viikon ja rapiat, niin saavat edes päiväsaikaan miettiä muutakin.

        onneksi koulut loppuu pian. ehkä siellä syötetään liikaa hernesoppaa.


      • paskamaha
        Ei mummo kirjoitti:

        Mummot on just tollasia: Syöttää kakaroille jotain vitun hernekeittoo sillä perusteella että se on oikeen eteläamerikkalaista ruokaa. Niin on kuule pettukin kainuulaista ruokaa. Syötä sitä seuraavaks kakaroilles, niin pääset esittämään entistä jalompaa kun riittää paremmin rahat hyväntekeväisyyteen.
        Mitä omista kakaroista ja niiden nälästä. Pääasia että saa täällä mainostaa miten jalo on.

        jos tarkoitat petulla pettua, niin sitä ei syötetä kouluissa. jos tarkoitat perunaa niin sekin tulee etelä-amerikasta, sori vaan tomppeli!


      • Brigitte2
        paskamaha kirjoitti:

        onneksi koulut loppuu pian. ehkä siellä syötetään liikaa hernesoppaa.

        Sun kakarat ei sit muuta saakaan kun hernekeittoa jos koulussakin vaan hernekeittoa saavat.
        Tarttisko oikein tehdä ilmoitus lastensuojeluun, että tyyppi vaan reteilee miten laittaa rahaa hyväntekeväisyyteen ja samaan aikaan omat lapset ei saa kuin jotain hernekeittoa ja näkkäriä.


      • Minä
        paskamaha kirjoitti:

        onneksi koulut loppuu pian. ehkä siellä syötetään liikaa hernesoppaa.

        Vieno pyyntö: voisit varmaan tulla perjantaina hoitamaan Lordin välispiikit. Pitää nuorisolle pienen terveysiskun aiheesta hernekeitto, joka näkyy olevan aivan aliarvostettu lajissaan. Sillä on vuosia menty Suomen kouluissa ja mitenkäs armeija pärjäisi ilman vanikkaa ja rokkaa? Taitavat nämä olla liian nuoria tietämään kummastakaan?


      • jjrj
        Minä kirjoitti:

        Vieno pyyntö: voisit varmaan tulla perjantaina hoitamaan Lordin välispiikit. Pitää nuorisolle pienen terveysiskun aiheesta hernekeitto, joka näkyy olevan aivan aliarvostettu lajissaan. Sillä on vuosia menty Suomen kouluissa ja mitenkäs armeija pärjäisi ilman vanikkaa ja rokkaa? Taitavat nämä olla liian nuoria tietämään kummastakaan?

        loordi on puolijumala


      • TiinaKaj
        paskamaha kirjoitti:

        jos tarkoitat petulla pettua, niin sitä ei syötetä kouluissa. jos tarkoitat perunaa niin sekin tulee etelä-amerikasta, sori vaan tomppeli!

        Oletko sinä täysin tomppeli vai lukihäiriöinen? Yleinen kielenkäyttösi ja oikeinkirjoituksesi kieltämättä viittaa lukihäiriöön, mutta saattaahan tuo olla silkkaa tyhmyyttäkin. Sisälukutaidon puutetta ainakin.
        Ainakaan minulla ei ollut mitään vaikeuksia a) hahmottaa mitä siinä luki b) mitä pettu on.

        Siinä luki pettua ja ehdotettiin että sinä annat sitä seuraavaksi lapsillesi. Näin menetellen sinulle jäisi enemmän rahaa jaettavaksi hyväntekeväisyyteen ja voisit entistä suuremmalla syyllä eri forumeilla esittää vara-Jeesusta. Jäisihän _sinulle_ enemmän rahaa kun lasten ruokaan menisi entistä vähemmän.
        Jos joku arvostelisi sinua petun syöttämisestä, voisit ylevästi ja ylpeänä kertoa sen olevan vanha kainuulainen ruoka. Sinullehan oli hyvin tärkeää hernekeitonkin suhteen kertoa sen alkuperä.


      • paskamaha
        jjrj kirjoitti:

        loordi on puolijumala

        ja sinä olet tyhmä!


      • Minä
        jjrj kirjoitti:

        loordi on puolijumala

        Keskustelun taso ei kun nousee. Saadaan vielä tavallisen intellektuelli vire aikaiseksi, kunhan nämä loputkin Seiskan lukijat kirmaisevat paikalle. Tuskin maltan odottaa...


      • paskamaha
        TiinaKaj kirjoitti:

        Oletko sinä täysin tomppeli vai lukihäiriöinen? Yleinen kielenkäyttösi ja oikeinkirjoituksesi kieltämättä viittaa lukihäiriöön, mutta saattaahan tuo olla silkkaa tyhmyyttäkin. Sisälukutaidon puutetta ainakin.
        Ainakaan minulla ei ollut mitään vaikeuksia a) hahmottaa mitä siinä luki b) mitä pettu on.

        Siinä luki pettua ja ehdotettiin että sinä annat sitä seuraavaksi lapsillesi. Näin menetellen sinulle jäisi enemmän rahaa jaettavaksi hyväntekeväisyyteen ja voisit entistä suuremmalla syyllä eri forumeilla esittää vara-Jeesusta. Jäisihän _sinulle_ enemmän rahaa kun lasten ruokaan menisi entistä vähemmän.
        Jos joku arvostelisi sinua petun syöttämisestä, voisit ylevästi ja ylpeänä kertoa sen olevan vanha kainuulainen ruoka. Sinullehan oli hyvin tärkeää hernekeitonkin suhteen kertoa sen alkuperä.

        ok.


      • Tia-Lohja
        Minä kirjoitti:

        Keskustelun taso ei kun nousee. Saadaan vielä tavallisen intellektuelli vire aikaiseksi, kunhan nämä loputkin Seiskan lukijat kirmaisevat paikalle. Tuskin maltan odottaa...

        Juuri näin. Se mikä tästä puuttui vielä ovat nimimerkki 'paskamahan' kaltaiset ala-arvoiset keskustelijat, joiden ainoa asia on nimitellä muita ja korostaa omaa (oletettua) erinomaisuuttaan.
        Noh, nimimerkin valinta kuvaa jo hyvin tyyppiä. Selväähän se on, millainen tyyppi valitsee nimimerkikseen 'paskamaha'. Ei kovinkaan fiksu. Tyypillinen Seiskan lukija siis.

        -Tia-


      • paskamaha
        TiinaKaj kirjoitti:

        Oletko sinä täysin tomppeli vai lukihäiriöinen? Yleinen kielenkäyttösi ja oikeinkirjoituksesi kieltämättä viittaa lukihäiriöön, mutta saattaahan tuo olla silkkaa tyhmyyttäkin. Sisälukutaidon puutetta ainakin.
        Ainakaan minulla ei ollut mitään vaikeuksia a) hahmottaa mitä siinä luki b) mitä pettu on.

        Siinä luki pettua ja ehdotettiin että sinä annat sitä seuraavaksi lapsillesi. Näin menetellen sinulle jäisi enemmän rahaa jaettavaksi hyväntekeväisyyteen ja voisit entistä suuremmalla syyllä eri forumeilla esittää vara-Jeesusta. Jäisihän _sinulle_ enemmän rahaa kun lasten ruokaan menisi entistä vähemmän.
        Jos joku arvostelisi sinua petun syöttämisestä, voisit ylevästi ja ylpeänä kertoa sen olevan vanha kainuulainen ruoka. Sinullehan oli hyvin tärkeää hernekeitonkin suhteen kertoa sen alkuperä.

        Mitä on yleinen kielenkäyttö? Minulla ei ole lukihäiriötä, joten vaikutelmasi minusta johtuu sitten varmaan tyhmyydestäsi kuten itsekin viittaat - enkä voi sille mitään ja olen pahoillani puolestasi. Kun seuraavalla kerralla yrität brassailla sanoilla, niin yritä miettiä, mitä tarkoitat. Tiedän, että tämä viesti tulee ärsyttämään sinua paljon, mutta lohdutukseksesi sanon, että en aio lukea enää vastauksiasi.


      • paskamaha
        Tia-Lohja kirjoitti:

        Juuri näin. Se mikä tästä puuttui vielä ovat nimimerkki 'paskamahan' kaltaiset ala-arvoiset keskustelijat, joiden ainoa asia on nimitellä muita ja korostaa omaa (oletettua) erinomaisuuttaan.
        Noh, nimimerkin valinta kuvaa jo hyvin tyyppiä. Selväähän se on, millainen tyyppi valitsee nimimerkikseen 'paskamaha'. Ei kovinkaan fiksu. Tyypillinen Seiskan lukija siis.

        -Tia-

        kiitos sinulle, että koet minut erinomaiseksi. En nimittäin ole millään tavalla kehunut itseäni. Minulla ei ole muuten varaa tilata seiskaa.


      • Minä
        Tia-Lohja kirjoitti:

        Juuri näin. Se mikä tästä puuttui vielä ovat nimimerkki 'paskamahan' kaltaiset ala-arvoiset keskustelijat, joiden ainoa asia on nimitellä muita ja korostaa omaa (oletettua) erinomaisuuttaan.
        Noh, nimimerkin valinta kuvaa jo hyvin tyyppiä. Selväähän se on, millainen tyyppi valitsee nimimerkikseen 'paskamaha'. Ei kovinkaan fiksu. Tyypillinen Seiskan lukija siis.

        -Tia-

        Annas olla... Minusta taas nimim. Paskamahan kuiva huumori sopii tänne oikeastaan erittäinkin hyvin. Jos saa vastauksia tyyliin kuten tännekin on virrannut, luulen että asialliset vastaukset jäävät huminaksi puiden oksille. Täältähän ei puutu enää kuin lääkemääräyksiin ja elämäntarkoitukseen viittaavat vastaukset ja sitten oikeastaan koko kirjo onkin näkyvillä:)Jaksan kuitenkin uskoa, että nekin vielä nähdään.

        Tosin aihe oli Putaansuu ja hänen läsnäolonsa mediassa kiitos Seiskan lukijoiden. Olen aivan varma, että näppärältä mieheltä jälleen kerran loistava mainoskikka; euroja tunkee ovista ja ikkunoista. Ei hän niin simppeli ollut, ettäkö olisi vakavissaan kuvitellut jäävänsä maskin taakse. Julkisuuden henkilöt ovat elossa vain ja ainoastaan median ansiosta, muistetaan se.

        Mutta kuten ap sanoi, tämä asia on nyt niin moneen kertaan pureskeltu, että tulee jo korvistakin.


      • osui...
        paskamaha kirjoitti:

        Mitä on yleinen kielenkäyttö? Minulla ei ole lukihäiriötä, joten vaikutelmasi minusta johtuu sitten varmaan tyhmyydestäsi kuten itsekin viittaat - enkä voi sille mitään ja olen pahoillani puolestasi. Kun seuraavalla kerralla yrität brassailla sanoilla, niin yritä miettiä, mitä tarkoitat. Tiedän, että tämä viesti tulee ärsyttämään sinua paljon, mutta lohdutukseksesi sanon, että en aio lukea enää vastauksiasi.

        ja upposi...hyvin vastattu


    • loorduhea

      ihan oksettaa lordi

    • Anonyymi

      No ei vamraan suomen paras orkesteri mut on niillä toki hyviä levyjä muutama, mut osa levyistä on aikamoista kuraa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      1143
    2. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      966
    3. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      860
    4. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      15
      790
    5. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      789
    6. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      4
      774
    7. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      751
    8. Mitä teet mies

      Tälleen vappuaattona? Mietityttää, että onkohan sulla joku nainen, jonka kanssa vietät vapun? 😔
      Ikävä
      20
      750
    9. Nainen, olet kaipaillut seuraani

      Tiedän sen, kuulen sen. Sinulla ei ole muita joiden kanssa voisit niistä asioista keskustella joista keskustelet kanssan
      Ikävä
      77
      748
    10. Kirjoitit joskus minulle tietäen

      Että se olin minä.
      Ikävä
      47
      728
    Aihe