Heippa,
Isäni osti kolmivuotiaan labbisuroksen, joka on kastroitu. Koira on puhdasrotuinen ja sillä on Kennelliiton rekisteritodistus. Kysyisinkin että mitä kaikkea voin koirani kanssa harrastaa? Tiedän etten voi osallistua sen kanssa virallisiin näyttelyihin kun se on kastroitu, mutta entäs tokoon? Mitä kaikkea voin Sasun kanssa harrastaa?
Leikattu noutajauros
1
309
Vastaukset
- paljon voitettu
jos koirasi on tullut ns hyvistä olosuhteista,labbiksesi alkaa jo olla kuten koiran pitäisikin,pahin kohellus alkaa olla ohi.itse myös jos olisin isoa koirarotua ottamassa, etsisin hyvistä olosuhteista tulevan n 2v labbiksen.olen kasvattanut yhen labbarin pennusta asti 8v pentuaika on rasittavaa ja vaativaa koiran omistajalle.kyllähän toko koiran käytöstä ja mielenterveyttä yllä pitää ja esim jälki, eihän niitä tarvi kilpailumielessä harrastaa.tuosta kastroidusta en tiedä mihin "kilpailuihin" se rajoituksen tekisi.labbarin kanssa voi "hömpäta" melkein mitä vain luolakoiraksi, ajokoiraksi, haukkuvaksi, koiraksi siitä ei ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984446Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293303No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341113
- 321036
- 121033
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862