Eli siis myyn 3mil runerahaa vähintään 1e/100k
ilmoitelkaa jos ootte kiinostuneita tuonne -----------------> [email protected]
Runerahaa 3mil myynnissä
jezma
6
301
Vastaukset
- anaconda5111
ostan kaikki 3 milj!!!!!!!!!!!!!!!!
- joku
ostaa.. nii netistä saa luotettavilta sivuilta 6.5e/1m eli toi on aika kallis vaihtoehto
- jezma
joku kirjoitti:
ostaa.. nii netistä saa luotettavilta sivuilta 6.5e/1m eli toi on aika kallis vaihtoehto
No aha, No mutta myyn vähintään 1e/100k.
- jezma
Eli ostat kaiken ja paljon tarjoot niistä 3mil? ja miten diili tapahtuu? otas mun mese [email protected] niin neuvotellaan ;D
- jezma
Joko joku ois ostamassa!!!??? c'mon!
- markus
moi oon markus ja haluun 3 miljoonaa jos maksan sulla 3 euroa nii tuu orimattilaan jooko
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760