Kun puhuu jonkun tuntemattoman kanssa puhelimessa tai kuulee äänen, vaikka radiossa, näkemättä sitä toista, alkaa helposti kuvittelemaan sille toiselle ulkonäköä, habitusta, luonteenpiirteitä ja ominaisuuksia...
Täällä palstalla käy vähän samalla tavalla... Aihevalinnoista, kirjoitustyylistä ja kaikesta siitä informaatiosta, mitä niistä saa, muodostuu kuva siitä kirjoittajasta...
Toisilla meistä on kyllä kuvakin tuolla galleriassa, mutta kuin syventääkseen sitä kuvan antamaa mielikuvaa, sitä miettii luonteenpiirteitä, millaisia kuvan ihmisellä voisi olla...
Liekö kysymys jostakin alkukantaisesta eloonjäämisvaistosta, arvioida kulloinenkin vastassaolija, vai mikä... vahvassa se vaisto kuitenkin tuntuu olevan ;D
Tässä muutamia minun mielikuvistani teistä kanssasisarista ja -veljistä... (satunnaisessa järjestyksessä...)
Ei saa loukkaantua, pahaa en ajattele teistä kenestäkään ;D
Niisku-Myy - elovenamainoksen vaalea nainen, jotain herttaista, aito, hieman ujo, osaa pitää puolensa mutta ei tee sitä kuin vasta viimekädessä, suomalainen, arvomaailma kohdallaan - kuten jokaisella joka syö kaurapuuroa ;D
äijäkäs - ulkonäkö muistuttaa sitä gallerian poika-kuvaa, miehisellä tavalla herkkä - harmittelee sitä joskus itse ja käyttäytyy siksi äijämäisesti, jotain poikamaista - valmis kujeisiin ja pieneen flirttiin ;D
Hilima von - punapää, katalyytti, satunnaisgeneraattori aktivoituu aamuisin päässä ja arpoo meille kaikille hauskoja ylläreitä päivänmittaan ;D
...jatkoa seuraa...
Mielikuvia palstalaisista...
106
7017
Vastaukset
- niisku-myy46
että aika hyvä analyysi. Jotain tuollaista minä usein kuulen muualtakin päin ;)
Huh, veti sanattomaksi kertakaikkisesti. Mutta ethän sinä Mysteriet muuten oliskaan ;)- yllätys,yllätys
Mysteriet osaa lukea/tulkita oikein Niisku-Myy46:n oman analyysin itsestään. Yllätyin minäkin kun teillä oli niin samantapaiset tekstit.
Siniset silmät ja vaalea, pitkäpinnainenkin, ja kaikkee `mystistä´.. Pisti oikein miettimään. - Mysteriet
Joo-o, jotain elovenaa Sinun kuvauksestasikin löytyy... ;D ja kirjoituksistasi sekä niiskua että myytä -aika hyvä sekoitus ;D
- Mysteriet
Aika lyhyt, vaaleahko ristiverinen... Miksi minulle tulee mieleen silmälasit, jotka ovat aina hukassa? ;D
Luonteenpiirteistä tulee mieleen taipumus aloittaa jokin homma (ristisanatehtävä, käsityö tms.), joka jää kesken ja jonka tekemistä jatketaan seuraavana sadepäivänä... ;D- hemuliini
lyhyttukkainen ja lyhyt jätkämäinen kiukkuinen nainen;D
hemuliini kirjoitti:
arvauksesi meni ihan päin...:))
tuffe on kaunis naisellinen nainen..mutta vasara varmaankin pysyy kädessä...sirossa...:)- Sani
hemuliini kirjoitti:
mulla ainakin on kuva pitkästä ja hoikasta
naisesta, joka ei 'kuvia kumartele'? :))
Hauska ihminen :) - hemuliini
hai kirjoitti:
tuffe on kaunis naisellinen nainen..mutta vasara varmaankin pysyy kädessä...sirossa...:)että entinen naapurini,kiukkuinen ukkeli,oli nimeltään Tufve;D
- tuffe
hemuliini kirjoitti:
olen ollut täällä sukset ristissä :))
Vaan kumpiko meistä on se kiukkusempi, jos et suostunut sitä "rauhanpiippua" nuolaisemaan mun kanssa ;))) - tuffe
hai kirjoitti:
tuffe on kaunis naisellinen nainen..mutta vasara varmaankin pysyy kädessä...sirossa...:)hailla on itellään ollut silmälasit hukassa näköjään jossain vaiheessa :))
- niisku-myy46
toffee :)
- Mysteriet
...työskentelevänsä jossain mikä liittyy veteen...
Tulee mieleen pitkä ja laiha prossessi-inssi vesilaitokselta tai jotain vastaavaa... ;D Tunnen pari sellaista - niiltä saa aina jos jonkinlaisia ruttauksia, miksei myös hairuttauksia siis... ;Dmutta inssi...:))) ei saakutti ei musta insinööriä tekemälläkään..:))...teen työtä puhumalla..siis puhetyöläinen olen...no myöntää täytyy joskus selälläkin..:))
aikas jännää...ootas no kuvasi näen..mutta mikä nainen...vähän itsepäinen...ottaa minkä haluaa...haluaa paljon....antaa myös itsensä peliin...ei ihan arkakaan...ystävät tärkeitä..silmää kauneudelle ...haavelee...
mukava..puhuu sopivasti..:)...ja sopuisasti- Mysteriet
hai kirjoitti:
mutta inssi...:))) ei saakutti ei musta insinööriä tekemälläkään..:))...teen työtä puhumalla..siis puhetyöläinen olen...no myöntää täytyy joskus selälläkin..:))
aikas jännää...ootas no kuvasi näen..mutta mikä nainen...vähän itsepäinen...ottaa minkä haluaa...haluaa paljon....antaa myös itsensä peliin...ei ihan arkakaan...ystävät tärkeitä..silmää kauneudelle ...haavelee...
mukava..puhuu sopivasti..:)...ja sopuisastiEnsinnäkin, kiitos, kuvauksesi oli imarteleva!
Toiseksi, paljon minua...;D
Hmmmm... puhut, selällä, vettä - haa, sä mainostat vesisänkyjä ;D
Mukava oot! Mysteriet kirjoitti:
Ensinnäkin, kiitos, kuvauksesi oli imarteleva!
Toiseksi, paljon minua...;D
Hmmmm... puhut, selällä, vettä - haa, sä mainostat vesisänkyjä ;D
Mukava oot!olet..en osaa myydä mitään..en ees itseeni..:))
- p.a.p
hai kirjoitti:
olet..en osaa myydä mitään..en ees itseeni..:))
voisi hoitaa yksityisesti sähköpostilla,menee vähän teinittelyksi aikuisten ihmisten palsta:(((
p.a.p kirjoitti:
voisi hoitaa yksityisesti sähköpostilla,menee vähän teinittelyksi aikuisten ihmisten palsta:(((
mua ei haittaa.. ei tuu paha mieli jos ihmiset kehuvat keskenänsä toisiansa :))
Ainakin jollekin siitä tulee aina hyväkin mieli :)
Sitä vain ajattelin, eihän näitä kukaan kait ihan vakavissansa lue/vastaile näihin, mutta JOS!?!
Mitä sitten kun täällä 'julkisella puolella' on selvillä ammatti, ulkonäkö, harrastukset, perhesuhteet, horoskooppimerkki jne. jne..
Ainakin osa ois mun mielestä sähköposti -asioita.
Outo lienen, mutta must' on kiva, että ois jonkinmoinen salaperäisyyden verho. Että saa luoda omaa
mielikuvaa täällä kirjoittavista ihmisistä.p.a.p kirjoitti:
muuta keinoa ole..en tiedä Mysterion osoitetta....ja sinultahan tuo on pois jos häntä kehun...aikuinen...:)))
- p.a.p
hai kirjoitti:
muuta keinoa ole..en tiedä Mysterion osoitetta....ja sinultahan tuo on pois jos häntä kehun...aikuinen...:)))
ole aikuinen;D
Menee teinimäiseksi lällyilyksi ja liian sisäpiirihommaksi nuo kehumiset ja imartelemiset;D p.a.p kirjoitti:
ole aikuinen;D
Menee teinimäiseksi lällyilyksi ja liian sisäpiirihommaksi nuo kehumiset ja imartelemiset;Dtämä oiva tapa tutustua aikuisten maailmaan..
voih toivon todella että vanhenisin ja nopeesti....odottavan aika niin pitkä...- tuffe
p.a.p kirjoitti:
ole aikuinen;D
Menee teinimäiseksi lällyilyksi ja liian sisäpiirihommaksi nuo kehumiset ja imartelemiset;Djos keskinäisistä kehuista muut tuntee itseään ulkopuolisiksi, mutta se ei ole sinusta pois jos ihmiset iloitsee toisistaan.
Oletko huomannut, jos jakaa iloa sitä samaa saa takaisin, jos jakaa piikkejä niitäkin saa takaisin. Joten ehdotan että otat vielä kolmannen nikin ja vaihdat tyyliä ;))
Sorry, vähän ilkeä huumori, mutta sellaisestahan sinä pidät. - p.a.p
tuffe kirjoitti:
jos keskinäisistä kehuista muut tuntee itseään ulkopuolisiksi, mutta se ei ole sinusta pois jos ihmiset iloitsee toisistaan.
Oletko huomannut, jos jakaa iloa sitä samaa saa takaisin, jos jakaa piikkejä niitäkin saa takaisin. Joten ehdotan että otat vielä kolmannen nikin ja vaihdat tyyliä ;))
Sorry, vähän ilkeä huumori, mutta sellaisestahan sinä pidät.Olet aina ollut sopivan ilkeä vaikka et tietenkään noita "sydänystäviäsi" kohtaan;DD Ainakaan Tuffe-nikillä.huom;D
p.a.p kirjoitti:
Olet aina ollut sopivan ilkeä vaikka et tietenkään noita "sydänystäviäsi" kohtaan;DD Ainakaan Tuffe-nikillä.huom;D
tiedätkö..mulla on hyvä mieli ja olen tosi ylpeä siitä jos tuffe lukee mut ystäviin..sullekkin niitä ..ystäviä toivoisin..ihan tosi
- p.a.p
hai kirjoitti:
tiedätkö..mulla on hyvä mieli ja olen tosi ylpeä siitä jos tuffe lukee mut ystäviin..sullekkin niitä ..ystäviä toivoisin..ihan tosi
ja rehellisiä ystäviä ei tarvitse lällyillä ja teeskennellä kivaa netissä;D
p.a.p kirjoitti:
ja rehellisiä ystäviä ei tarvitse lällyillä ja teeskennellä kivaa netissä;D
olla ihan omana itsenään...yritä edes...ja oikein kun yrität niin näet itsesi siitä päätteeltä jos osaat katsoa...siinä se...
ystävällisyys on myös ihmismäistä käytöstä..senkin jos ei osaa ..oppii- p.a.p
hai kirjoitti:
olla ihan omana itsenään...yritä edes...ja oikein kun yrität niin näet itsesi siitä päätteeltä jos osaat katsoa...siinä se...
ystävällisyys on myös ihmismäistä käytöstä..senkin jos ei osaa ..oppiikeskustelupalsta missä voi sanoa oman mielipiteensä vaikka se jonkun mielestä olisi ilkeäkin?
Teennäinen ystävällisyys on yhtä ällöttävää netissä kuin IRL;D p.a.p kirjoitti:
keskustelupalsta missä voi sanoa oman mielipiteensä vaikka se jonkun mielestä olisi ilkeäkin?
Teennäinen ystävällisyys on yhtä ällöttävää netissä kuin IRL;Dmeinaatko että jos sanon " olet kiva " on teennäistä......mitäs jos olen oikeesti sitä mieltä..eihän se pelkästään sun silmille ollut tarkoitettu....
runoilijan sanoi " ei kuollut syleile ainuttakaan
elävät ihmiset on niin arat,entiset ihmiset vainaja parat rohkeita on "..siis parempi eläessään kuin kuolleena...- p.a.p
hai kirjoitti:
meinaatko että jos sanon " olet kiva " on teennäistä......mitäs jos olen oikeesti sitä mieltä..eihän se pelkästään sun silmille ollut tarkoitettu....
runoilijan sanoi " ei kuollut syleile ainuttakaan
elävät ihmiset on niin arat,entiset ihmiset vainaja parat rohkeita on "..siis parempi eläessään kuin kuolleena...Juuri noinhan kirjoitin eli teennäisyys on ällöttävää myös netissä;D
Tuon lopun runoilusi jätän omaan arvoonsa,sama kai onko vainaja rehellinen vai ei:)))) p.a.p kirjoitti:
Juuri noinhan kirjoitin eli teennäisyys on ällöttävää myös netissä;D
Tuon lopun runoilusi jätän omaan arvoonsa,sama kai onko vainaja rehellinen vai ei:))))kätkee viisauden...tee elämässäsi edes joskus teko joka saa toisen hyvälle mielelle ei se ole teeskentelyä jos mukavasti sanoo..tai sitten minä en ymmärrä enää mitään ihmisyydestä....kärkevästikkin voi sanoa jos aihetta..mutta tahallaan..sitä en ymmärrä...
- p.a.p
hai kirjoitti:
kätkee viisauden...tee elämässäsi edes joskus teko joka saa toisen hyvälle mielelle ei se ole teeskentelyä jos mukavasti sanoo..tai sitten minä en ymmärrä enää mitään ihmisyydestä....kärkevästikkin voi sanoa jos aihetta..mutta tahallaan..sitä en ymmärrä...
Niinkuin jo KOLME puheenvuoroa sitten sinulle yritin sanoa voi MUKAVIAKIN sanoessaan teeskennellä;D
Ihmisyys on rehellisyyttä toista kohtaan,kärkevästi ja rehellisesti AIHEESTA sanotusta suuttuva ei ole aikuinen;DD p.a.p kirjoitti:
Niinkuin jo KOLME puheenvuoroa sitten sinulle yritin sanoa voi MUKAVIAKIN sanoessaan teeskennellä;D
Ihmisyys on rehellisyyttä toista kohtaan,kärkevästi ja rehellisesti AIHEESTA sanotusta suuttuva ei ole aikuinen;DDeikös tämä ollut sitä peräämääsi " keskustelua "....olen liian vanha suuttuakseni moisesta...:))) sanoja sanoja nuo sinunkin kirjoitukset vain ovat...
- p.a.p
p.a.p kirjoitti:
Ihmisyys on rehellisyyttä toista kohtaan,kärkevästi ja rehellisesti AIHEESTA sanotusta suuttuva ei ole aikuinen;DDMissäs olen väittänyt juuri SINUN suuttuneen;DD
Kuinkas sen itsetunnon laita mahtaa olla kun aina pitää esittää vain ystävällistä ja "kivaa" ?? Kai sinullakin huonoja päiviä on;D
OIKEAA ystävää voi ja saa myös arvostella mutta täällä netissä ilmeisesti pitää vain "kivotella",muuten haukutaan lysyyn;DD
- Hilima Von..
Ei punapää, ei blondi, ei tumma joten jotain sieltä välistä..aamuisin ei aktivoidu mitään..paranee iltaa kohti..yöeläjä jos olisi valittavissa..
Hilima von impulsiivinen-tempperamenttinen-hyväsydäminen-taivaanrannan-maalari - äijäkäs
Aika helevatan hyvin piti minun kohdalla paikkansa. Flirtistä...Sinun kanssani ei voi olla flirttailematta. Olet niin älykäs, huumorintajuinen, herkkä ja ennen kaikkea kaunis. Kuvan olet laittanut sivullesi ilmeisesti ärsyttääksesi miehenpuolia, eikä edes sähköpostiosoitetta (laita nyt edes mulle, voi ple näin meidän kesken, ettei Hilima vaan huomaa).
- Mysteriet
Kiitos, KIITOS, k i i t o s...
Toistan itseäni (johtuu siitä kun heräsin juuri...), harkintamyssyn alla on ollut tuo sähköpostiosoite... Ehkä jonain päivänä ;D - äijäkäs
Mysteriet kirjoitti:
Kiitos, KIITOS, k i i t o s...
Toistan itseäni (johtuu siitä kun heräsin juuri...), harkintamyssyn alla on ollut tuo sähköpostiosoite... Ehkä jonain päivänä ;D...mullakaan meiliosoitetta. vaatii rohkeutta. Ai-jai, noin yleisimminkin ottaen, juuri herännyt Nainen on niin viehkeän lutusen-söpöinen. Hiukset pörrössä, raukeailmeisenä, yöpaita päällä, nauttii kahvia sovussa itsensä ja maailman kanssa. Äitiys ja naisellisuus herkässä tasapainossa Äiti Maan kanssa.
Oi, miten Nainen osaakaan olla samalla pehneä, mutta myös kova, naarastiikeri. Aamukahvi pitää saada nauttia rauhassa muuten niin naisten kuin miestenkin. Mulle on turha käydä, ennen kuin olen saanut kahvini aamulla juotua, mrrr! - Mysteriet
äijäkäs kirjoitti:
...mullakaan meiliosoitetta. vaatii rohkeutta. Ai-jai, noin yleisimminkin ottaen, juuri herännyt Nainen on niin viehkeän lutusen-söpöinen. Hiukset pörrössä, raukeailmeisenä, yöpaita päällä, nauttii kahvia sovussa itsensä ja maailman kanssa. Äitiys ja naisellisuus herkässä tasapainossa Äiti Maan kanssa.
Oi, miten Nainen osaakaan olla samalla pehneä, mutta myös kova, naarastiikeri. Aamukahvi pitää saada nauttia rauhassa muuten niin naisten kuin miestenkin. Mulle on turha käydä, ennen kuin olen saanut kahvini aamulla juotua, mrrr!...ettei tulisi tehtyä hullutuksia, leikata letti millin sängelle, aamuisin (tai siis kun herään..), joskus vaatii kisahermoja tämän pituinen kuontalo ;D
Kerron Sinulle salaisuuden... olen reipas herääjä (tuo kahvi-juttu pitää kyllä paikkansa :D), mutta väsyneenä juuri tuollainen pehmoinen, raukeasilmäinen lutumussukka... ;D - ja minä höpötän väsyneenä, kaikenlaista, ihan pöhköä... Kertoisin siinä tilassa valtiosalaisuudet (jos yhtään tietäisin), lupaan silloin kaikenlaista... hmmmm :D - äijäkäs
Mysteriet kirjoitti:
...ettei tulisi tehtyä hullutuksia, leikata letti millin sängelle, aamuisin (tai siis kun herään..), joskus vaatii kisahermoja tämän pituinen kuontalo ;D
Kerron Sinulle salaisuuden... olen reipas herääjä (tuo kahvi-juttu pitää kyllä paikkansa :D), mutta väsyneenä juuri tuollainen pehmoinen, raukeasilmäinen lutumussukka... ;D - ja minä höpötän väsyneenä, kaikenlaista, ihan pöhköä... Kertoisin siinä tilassa valtiosalaisuudet (jos yhtään tietäisin), lupaan silloin kaikenlaista... hmmmm :DÄlä nyt vaan sellaisia hullutuksia ajattele, Sinulla on upeat hiukset. Semmoinen lutusuus on naisessa äärettömän sexykästä. Toiset naiset naiset on ihania pienessä humalatilassa, sillai sopivasti, jotenkin surisevan pehmeitä ja tahattoman vietteleviä.
Tunnelmatilana nainen kylmenevässä ilmassa, meren rannalla kesäiltana, ehken nuotion äärellä, halittavan oloinen. Katse hiipuu kaukaisuuteen, ajatus vaeltaa, levollisena ja mieli valmiina pieneen seikkailuun, turvalliseen sellaiseen. - Mysteriet
äijäkäs kirjoitti:
Älä nyt vaan sellaisia hullutuksia ajattele, Sinulla on upeat hiukset. Semmoinen lutusuus on naisessa äärettömän sexykästä. Toiset naiset naiset on ihania pienessä humalatilassa, sillai sopivasti, jotenkin surisevan pehmeitä ja tahattoman vietteleviä.
Tunnelmatilana nainen kylmenevässä ilmassa, meren rannalla kesäiltana, ehken nuotion äärellä, halittavan oloinen. Katse hiipuu kaukaisuuteen, ajatus vaeltaa, levollisena ja mieli valmiina pieneen seikkailuun, turvalliseen sellaiseen.Kun tuuli menee nukkumaan... merenpinta heijastaa nuotion valoa, silmissä tanssivat liekit - voisi sukeltaa toisen katseeseen... otetaan siivuja taskulämpimästä kossusta, höpötellään... hiljaisuus venyy ja katse hakee toista useammin, pidempään - yön viileys saa hakemaan lämpöä toisen kainalosta, hengitys tuntuu lämpimänä kaulalla, sanat muuttuvat pehmeiksi - hyväilyiksi... hiljainen, hyrisevä nauru saa vartalon värisemään - hmmmmm pitää lopettaa - tulee outo olo ;D
- äijäkäs
Mysteriet kirjoitti:
Kun tuuli menee nukkumaan... merenpinta heijastaa nuotion valoa, silmissä tanssivat liekit - voisi sukeltaa toisen katseeseen... otetaan siivuja taskulämpimästä kossusta, höpötellään... hiljaisuus venyy ja katse hakee toista useammin, pidempään - yön viileys saa hakemaan lämpöä toisen kainalosta, hengitys tuntuu lämpimänä kaulalla, sanat muuttuvat pehmeiksi - hyväilyiksi... hiljainen, hyrisevä nauru saa vartalon värisemään - hmmmmm pitää lopettaa - tulee outo olo ;D
Olipas se...tunnelmallista..oon sanaton..kerrankin. Kseäyö, kossu, nuotio, katse, hengitys, jaahas taidan lähteä tästä viikonlopun viettoon, oon niin herkkä poika, huh.
- Mysteriet
äijäkäs kirjoitti:
Olipas se...tunnelmallista..oon sanaton..kerrankin. Kseäyö, kossu, nuotio, katse, hengitys, jaahas taidan lähteä tästä viikonlopun viettoon, oon niin herkkä poika, huh.
Tunnelmallista viikonloppua ;D
- äijäkäs
Mysteriet kirjoitti:
Tunnelmallista viikonloppua ;D
Oikein herkkää ja vivahteikasta viikonloppua Sinulle!
- p.a.p
Kun lukee jonkun juttuja voi saada kuvan esimerkiksi vanhahkosta miehestä ja sitten profiilissa lukeekin "nainen,36"
- Mysteriet
Ja kun sellaisen mielikuvan saa (sama kun uuden ihmisen kohtaamisessa, ensivaikutelma...), on siitä myöhemmin vaikea päästä eroon, vaikka kuinka tietäisi asian todellisen laidan ;D
- tuffe
Ja Hilima on lisäksi kikkarapää :))
Dodii... mielikuvia.. kuvailen nyt vain kuvattomat nikit, joita en ole nähnyt livenä:
Sani - vaaleanviileä kaunotar, käyttää aina hametta. Heh, en tiedä mistä tuo hame on tullut.
p.a.p. & hemuliini - ilkikuriset kaksoipojat, ritsat takataskuissa ;)
Laahustava - vaalea pitkä hujooppi, jolla on pitkät herkät sormet
Bluepoem - silmälasipäinen ristiveri, ollut nuorena poikana ujo :)
Keskiyonkehraaja - ruskeat kiharat, ei ihan kikkarat kuitenkaan
Loistava.polku - tyylikäs, punkhenkinen isoäiti :)
tolho - ehdottomasti kiharatukkainen, pieni ja siro
Jellona46 - pitkäjalkainen, pitkähiuksinen
kika - pieni ruskeaveri, huoliteltu ulkonäöltään
väsky - empaattinen ja hauska pieni tumma nainen
: ) - tumma nainen jolla on tukka aina sekaisin vaikka kuinka kampaa :)) farkkuihmisiä
Mark - iso ja tumma miehekäs mies
Felixman - hoikka ja tumma vintiö, naiset elämän suola ;)
(.)Y(.) - vaalea uhkea nainen, nauravat silmät. Ikää noin 19v :))
buteo - viihtyy saappaat jalassa, tukka aina tuulesta sekaisin :)
Hohhoijaa.. nyt olen ihan läkähdyksissä :)varmaan jäi moni pois.- äijäkäs
Hilima kikkarapää, ohhoh! Meinaatsä Tuhina että äijäkäs seurustelisi kikkarapäisen daamin kanssa? Leidillä on älyttömän paksu ja suora tukka.
- tuffe
äijäkäs kirjoitti:
Hilima kikkarapää, ohhoh! Meinaatsä Tuhina että äijäkäs seurustelisi kikkarapäisen daamin kanssa? Leidillä on älyttömän paksu ja suora tukka.
Hilima on niin energisen tuntuinen pakkaus, että näen silmissäni kun kikkarat lentelee :)
Mutta ei oo eka kerta kun "näen" iihan väärin :)) - p.a.p
äijäkäs kirjoitti:
että äijäkäs=Hilima ja myös Yleismies=Suhina
- äijäkäs
p.a.p kirjoitti:
että äijäkäs=Hilima ja myös Yleismies=Suhina
Siis mitä widdua toi nyt oikeastaan tarkoitti? Mä kyllä viisastelen, mutta yleensä en loukkaa ketään. Nyt kyllä loukkasit oikeastaan Hilmaakin, joten anteeksi et saa. Ikinä. Mulla on se mielikuva, että olet puutteessa oleva papparainen, jolla on pahoja hallusinaatioita.
- p.a.p
äijäkäs kirjoitti:
Siis mitä widdua toi nyt oikeastaan tarkoitti? Mä kyllä viisastelen, mutta yleensä en loukkaa ketään. Nyt kyllä loukkasit oikeastaan Hilmaakin, joten anteeksi et saa. Ikinä. Mulla on se mielikuva, että olet puutteessa oleva papparainen, jolla on pahoja hallusinaatioita.
ja se on minun,miksi siitä pitäisi suuttua ellei siinä ehkä ole perää;D
- p.a.p
äijäkäs kirjoitti:
Hallusinaatiopapparaisen kuvan saa juuri äijäkkäästä ja vieläpä usein hyvin sovinistisen sellaisen;DD
- äijäkäs
p.a.p kirjoitti:
ja se on minun,miksi siitä pitäisi suuttua ellei siinä ehkä ole perää;D
Et pysty minua suututtamaan, siihen tarvii vertaisen yksilön. Puheesi on periaatteessa kärpäsen surinaa korvissani. Sen verran vanhanaikainen kuitenkin olen, etten siedä Naistani loukattavan. Katsoppas noita Hiliman tekstejä. Siinä on säkenöivän älykäs kirjoittaja. Täytyy harmikseni myöntää, etten osaisi noin hyviä juttuja kirjoittaa tai sanotaan tuolla tyylillä. Siihen ylipäätään Hänessä ihastuin.
- äijäkäs
tuffe kirjoitti:
Hilima on niin energisen tuntuinen pakkaus, että näen silmissäni kun kikkarat lentelee :)
Mutta ei oo eka kerta kun "näen" iihan väärin :))Suorat hiukset on nätimmät, ne on niin suomalaiset tai pohjois-eurooppalaiset.
- äijäkäs
p.a.p kirjoitti:
Hallusinaatiopapparaisen kuvan saa juuri äijäkkäästä ja vieläpä usein hyvin sovinistisen sellaisen;DD
Siteen olen onnistunut siinä mitä olen yrittänytkin. Yes!
- p.a.p
äijäkäs kirjoitti:
Et pysty minua suututtamaan, siihen tarvii vertaisen yksilön. Puheesi on periaatteessa kärpäsen surinaa korvissani. Sen verran vanhanaikainen kuitenkin olen, etten siedä Naistani loukattavan. Katsoppas noita Hiliman tekstejä. Siinä on säkenöivän älykäs kirjoittaja. Täytyy harmikseni myöntää, etten osaisi noin hyviä juttuja kirjoittaa tai sanotaan tuolla tyylillä. Siihen ylipäätään Hänessä ihastuin.
jos mielestäni teillä on sama tyyli;DDD No oikeastaan;D
- p.a.p
äijäkäs kirjoitti:
palstan sovinistisikaa;DD
äijäkäs kirjoitti:
sovinisti...:))) ei juma lopeta het...:))))
- äijäkäs
p.a.p kirjoitti:
palstan sovinistisikaa;DD
Olen iso, ruma, köyhä ja tyhmä, siihen olen aina kaivannut yhtä lisämääritettä. Tuo sovinistisika sopii siihen hyvin. Kiitoksia Teille!
- äijäkäs
hai kirjoitti:
sovinisti...:))) ei juma lopeta het...:))))
Joo, niinhän toi kaveri kertoi. No, mikäs siinä, sanoi satulappi. Onneks en ole ainoa tässä maassa. Siat on muuten symppiksiä ja viksuja elikoita.
äijäkäs kirjoitti:
Joo, niinhän toi kaveri kertoi. No, mikäs siinä, sanoi satulappi. Onneks en ole ainoa tässä maassa. Siat on muuten symppiksiä ja viksuja elikoita.
tiedä..no sen että samanlainen iho kuin meillä..
ja ruuan sulatus..:))röh röh ollaan vaan sikoja..hyvässä mielessä..- äijäkäs
p.a.p kirjoitti:
jos mielestäni teillä on sama tyyli;DDD No oikeastaan;D
Ethän sinä sitä alun perin tarkoittanut, vai käsitinkö väärin. Jos käsitin väärin, pyytän nöyrimmästi anteeksi, siihen pystyy tällaiset sovinistisiatkin. Helvata, siis käsitinköhän nyt oikeasti väärin? No, samasta tyylistä puhuminen voisi loukatakin Hilimaa, koska Hää on paljon minua viksumpi ja vilmaattsempi.
- p.a.p
äijäkäs kirjoitti:
Olen iso, ruma, köyhä ja tyhmä, siihen olen aina kaivannut yhtä lisämääritettä. Tuo sovinistisika sopii siihen hyvin. Kiitoksia Teille!
olepa hyvä:)))
- äijäkäs
hai kirjoitti:
tiedä..no sen että samanlainen iho kuin meillä..
ja ruuan sulatus..:))röh röh ollaan vaan sikoja..hyvässä mielessä..Siat tykkää uusista pahnoista ja juoksevat tohkeissaan ympäri karsinaa, kun on puhdasta. No, nykyään ne ovat niissä tehosikaloissa, resskuat. Orwellin Eläinten vallankumouksessakin siat oli johtohahmoja. Siitä eräs mielilausahdukseni: Kaikki eläimet ovat tasa-arvoisia ja toiset eläimet ovat vielä tasa-arvoisempia kuin toiset.
- p.a.p
äijäkäs kirjoitti:
Ethän sinä sitä alun perin tarkoittanut, vai käsitinkö väärin. Jos käsitin väärin, pyytän nöyrimmästi anteeksi, siihen pystyy tällaiset sovinistisiatkin. Helvata, siis käsitinköhän nyt oikeasti väärin? No, samasta tyylistä puhuminen voisi loukatakin Hilimaa, koska Hää on paljon minua viksumpi ja vilmaattsempi.
luullut Hiliman olevan "alter egosi" vähän niinkuin Yleismies=Suhina;D Ja se ei siis mitenkään vittuilumielessä,nythän piti kertoa mielikuvistaan muista kirjoittajista,eikö?
- äijäkäs
p.a.p kirjoitti:
luullut Hiliman olevan "alter egosi" vähän niinkuin Yleismies=Suhina;D Ja se ei siis mitenkään vittuilumielessä,nythän piti kertoa mielikuvistaan muista kirjoittajista,eikö?
Ihan tosi. No nyt oikeastaan naurattaa. Meikäläinen on ollut koko kevään Savon Helmeeni niin hulluna kun jollain lailla vähäisen järkensä säilyttäen voi olla.
Hehe, en minäkään nyt ihan niiiin hullu ole. Ehken nuo palstan naispuoliset jäsenet tajuaa, se on se naisen vaisto. Oikeastaan olen aika otettu tuosta mielikuvastasi. - Hilima Von..
p.a.p kirjoitti:
No, ne ketkä ovat minun ja Äijäkkään juttuja vähääkään lukeneet tietävät että meillä on täysin eri tyyli. Ehkä tietyllä lailla kuitenkin kun ollaan aika paljon yhteyksissä ja tekemisissä on ns. lähestytty ja ehkä meidän tyyli on 'kasvanut' yhteen..en tiedä, sehän olisi itseasiassa hienoa..
Sitten vielä, se älykkö ja fiksumpi osapuoli on Äijäkäs, hän on mun kävelevä tietosanakirja.
Hilima von oikeesti-olemassa - Hilima Von..
äijäkäs kirjoitti:
Ihan tosi. No nyt oikeastaan naurattaa. Meikäläinen on ollut koko kevään Savon Helmeeni niin hulluna kun jollain lailla vähäisen järkensä säilyttäen voi olla.
Hehe, en minäkään nyt ihan niiiin hullu ole. Ehken nuo palstan naispuoliset jäsenet tajuaa, se on se naisen vaisto. Oikeastaan olen aika otettu tuosta mielikuvastasi.näyttää olevan kummallakin klo 12:44 kirjoitus eri aloituksissa..
Hilima von anna-jo-olla - p.a.p
Hilima Von.. kirjoitti:
näyttää olevan kummallakin klo 12:44 kirjoitus eri aloituksissa..
Hilima von anna-jo-ollajoka palstalla;DNyt puhuttiin vain mielikuvista,ei tarvitse yritellä todistella mitään,siitähän päinvastoin jää vähän falskin maku:)))
Sitäpaitsi sekin on periaatteessa mahdollista yhdellekin jättää kaksi viestiä yhtaikaa jos osaa tietokoneenkäytön;DD - p.a.p
Hilima Von.. kirjoitti:
No, ne ketkä ovat minun ja Äijäkkään juttuja vähääkään lukeneet tietävät että meillä on täysin eri tyyli. Ehkä tietyllä lailla kuitenkin kun ollaan aika paljon yhteyksissä ja tekemisissä on ns. lähestytty ja ehkä meidän tyyli on 'kasvanut' yhteen..en tiedä, sehän olisi itseasiassa hienoa..
Sitten vielä, se älykkö ja fiksumpi osapuoli on Äijäkäs, hän on mun kävelevä tietosanakirja.
Hilima von oikeesti-olemassaEikös vanhat pariskunnat ala muistuttamaankin toisiaan;DD
No yksi syy mielikuviin on tietenkin se että te,kuten Yleismies=Suhina aina ilmestytte yhtaikaa linjalle naispuolinen ei ole rekattu;D - Mysteriet
Niin monesta tulee minullekin samanlaisia ajatelmia... Noita lienet ;D
- Laahustava
Laahustava - vaalea pitkä hujooppi, jolla on pitkät herkät sormet
Olen enempi vaalea kuin tumma ja lyhyempi kuin pitkä jolla on lyhyemmät kuin pitkät sormet.
Sinusta olen paljon samaa mieltä kun Sani tossa ylempänä kirjoitti eli pitkä,hoikka ja tumma äijäkäs kirjoitti:
Siat tykkää uusista pahnoista ja juoksevat tohkeissaan ympäri karsinaa, kun on puhdasta. No, nykyään ne ovat niissä tehosikaloissa, resskuat. Orwellin Eläinten vallankumouksessakin siat oli johtohahmoja. Siitä eräs mielilausahdukseni: Kaikki eläimet ovat tasa-arvoisia ja toiset eläimet ovat vielä tasa-arvoisempia kuin toiset.
siistempiä ku miehet...siinä pikkanen ero...;)
- Felixman
Kiva, kun muistit. Ihan hauskaa luettavaa :)
Muistan Sinut terävistä kommenteista, joka voi vain tulla naiselta, jolla on vihreät silmät, vaaleat hiukset ja valloittava hymy. Pituutta on 167 cm :) - bluepoem
myönnän olin nuorena ujo. Teininä ja nuorena aikuisena en ollut ujo. Nyt en ole aivan varma, ujous jotenkin vaihtelee tilanteen mukaan.
Silmälaisa pidän vain päätteellä ja lukiessa pitempiä tekstejä. - tukka sekaisin
ja farkkuihmisiä!!! : )
Talvella tummempi, kesällä vaaleempi... : ) - MysNa
Felixman kirjoitti:
Kiva, kun muistit. Ihan hauskaa luettavaa :)
Muistan Sinut terävistä kommenteista, joka voi vain tulla naiselta, jolla on vihreät silmät, vaaleat hiukset ja valloittava hymy. Pituutta on 167 cm :)muistan, että sinulla oli jossain vaiheessa profiilissasi mukavaa katseltavaa ;) ehkä sen meille vielä joskus vilautat?!
Suuri merkitys olisi, onko mini vai pidempi malli tämä hamonen..
'Kohtalokkaan' kapea, vaiko kellohelma, aina käytössäkin vielä ;))- tuffe
Sanin kirjoitti:
'Kohtalokkaan' kapea, vaiko kellohelma, aina käytössäkin vielä ;))hyvä oivallus :))) Sininen kellohame.
- tuffe
tukka sekaisin kirjoitti:
ja farkkuihmisiä!!! : )
Talvella tummempi, kesällä vaaleempi... : )hymiötä voi rekata :)))
Vai osuinko.. kerrankin :)) Se tukka ja farkut kuvaa minusta rentoa ihmistä. On kivaa lukea sun jutut :) tuffe kirjoitti:
hyvä oivallus :))) Sininen kellohame.
mutta eih!! ;))
Sopis niihin vaaleisiin hiuksiin ehkä, mutta sitä ennen ois kampaajalla töitä ;))- tuffe
Sanin kirjoitti:
mutta eih!! ;))
Sopis niihin vaaleisiin hiuksiin ehkä, mutta sitä ennen ois kampaajalla töitä ;))mä kun luulin että olen suorastaan meedio :))))
Pitäiskö vielä tarkentaa että mun mielestä blondi ja bimbo ei ole sama asia :) - Sani
tuffe kirjoitti:
mä kun luulin että olen suorastaan meedio :))))
Pitäiskö vielä tarkentaa että mun mielestä blondi ja bimbo ei ole sama asia :)..mutta en mä silti oo menossa vaalentaan ;))
- Mysteriet
Sanin kirjoitti:
'Kohtalokkaan' kapea, vaiko kellohelma, aina käytössäkin vielä ;))Pitkähköt tummat hiukset, suorathousut, paitis ja korkokengät...
- muistutat (kirjoituksesi) sisartani :D Mysteriet kirjoitti:
Pitkähköt tummat hiukset, suorathousut, paitis ja korkokengät...
- muistutat (kirjoituksesi) sisartani :D..tämä kuvaus.
Muistuttaa enemmän kuitenkin oman sisareni ulkoista 'lookia' :))- buteo
Luin tätä viestiketjua nyt vasta,reissussa on mennyt muutama päivä.
Juu,tukka ei oo koskaan hyvin ja sekasin se on aina kun tuulee.
Saappaat jalassa viihdyn kyllä mutta enimmäkseen vaelluskengät on käytössä.Ja lenkkarit.
Olin minä pitkästä aikaa muka hienonakin,oikein korkkoskengät jalassa ja hiukset väännettynä,tanttu päällä.Synttärijuhlilla.
Valokuvakissakin näytin mukiinmenevältä kun oikein kaukaa oli kuva otettu...:) - tuffe
buteo kirjoitti:
Luin tätä viestiketjua nyt vasta,reissussa on mennyt muutama päivä.
Juu,tukka ei oo koskaan hyvin ja sekasin se on aina kun tuulee.
Saappaat jalassa viihdyn kyllä mutta enimmäkseen vaelluskengät on käytössä.Ja lenkkarit.
Olin minä pitkästä aikaa muka hienonakin,oikein korkkoskengät jalassa ja hiukset väännettynä,tanttu päällä.Synttärijuhlilla.
Valokuvakissakin näytin mukiinmenevältä kun oikein kaukaa oli kuva otettu...:)itekin tälläytymään tantuksi, heh, kun koulut loppuu :)
Sellainen kuva on mulle tullut että olet enempi ulkoilma-ihmisiä. - buteo
tuffe kirjoitti:
itekin tälläytymään tantuksi, heh, kun koulut loppuu :)
Sellainen kuva on mulle tullut että olet enempi ulkoilma-ihmisiä.Ulkoilma-ihminenhän minä.Kiikarit kaulassa kuljen alvariinsa.Luonto on toinen koti.
Tanttu se on meikäläisenkin vedettävä ylle toisen kerran,viikonloppuna.
Kengät hinkkasi synttäreillä niin että lennätin ne lopuksi nurkkaan.
Pitäisköhän nytten laittaa laastaria jo valmiiksi? - tuffe
buteo kirjoitti:
Ulkoilma-ihminenhän minä.Kiikarit kaulassa kuljen alvariinsa.Luonto on toinen koti.
Tanttu se on meikäläisenkin vedettävä ylle toisen kerran,viikonloppuna.
Kengät hinkkasi synttäreillä niin että lennätin ne lopuksi nurkkaan.
Pitäisköhän nytten laittaa laastaria jo valmiiksi?mä taidan tarvita laastia.. kipsistä nimittäin, jos nyrjäytän nilkkaani :))
- t-j...
ketään sen kummemmin, pidän kaikkia kirjoittajia yleisesti muikean mukavina... ;)))
Niin huonoina, kun hyvinäkin päivinä, puolin sekä toisin... ;)))- t-j...
Sanin kirjoitti:
..tasapuolisesti; hyvä mieli :))
"Kamu"... ;)))
Se oli ajatukseni... ;)))
jokaisella huonot päivät..minä en vain silloin täällä käy...hyvää viikon loppua...
- p.a.p
Siis netissä ja netti"ystävillesi" vain "kivailet;DD
- p.a.p
äksyiletkö kotona??
- tolho
meinaan tuollaasen käsityksen minäki oon saanu nuista ihmisistä ;o)) ois varmasti aikas vinkeetä nähdä livenä nua ihmiset jokka tänne kirjottelee :o))
- Mysteriet
Mikä siinä on, että samantapaisia mielikuvia tulee useampaankin mieleen?
Kiinnostunut myös näkemään livenä - mutta tietäisikö se tämän palstan loppua...?
- Siinäpä kysymys.
Mielikuvani onnettomasta.Tyyppi jota vastustaa.
- Mysteriet
Kirjoittaa hauskasti... ja poistaa ;D
Mielikuva: Oman tiensä kulkija, oman tiensä kulkuri myöskin... tekee ensin ja miettii vasta sitten... pieni poika joka kaipaa äidin/naisen syliin kaukana maailmalla, mutta pärjää kyllä - tosin muiden mielestä enemmän kuin omasta mielestään ;D - Nimi: Onneton...
Mysteriet kirjoitti:
Kirjoittaa hauskasti... ja poistaa ;D
Mielikuva: Oman tiensä kulkija, oman tiensä kulkuri myöskin... tekee ensin ja miettii vasta sitten... pieni poika joka kaipaa äidin/naisen syliin kaukana maailmalla, mutta pärjää kyllä - tosin muiden mielestä enemmän kuin omasta mielestään ;Domalla nickillä..aiai..Hyvä,että uskollat :)
- Mysteriet
Nimi: Onneton... kirjoitti:
omalla nickillä..aiai..Hyvä,että uskollat :)
Ei ihan avaudu... tosin heräsin juuri - aivot vielä narikassa :D
Selityksen saanen... - Nimi: onneton........
Mysteriet kirjoitti:
Ei ihan avaudu... tosin heräsin juuri - aivot vielä narikassa :D
Selityksen saanen...kyllä,kirjoittelet minulle omalla reg,nickillä ja joku? sitten keksii jotain...paskaa..Eli rohkea olet, siinä mielessä..niin ja sekin vielä, kohta joku alkaa tuomaan omia ajauksia esiin..uskomuksia..mutta ei pitäisi ajatella toisten puolesta..
- Mysteriet
Nimi: onneton........ kirjoitti:
kyllä,kirjoittelet minulle omalla reg,nickillä ja joku? sitten keksii jotain...paskaa..Eli rohkea olet, siinä mielessä..niin ja sekin vielä, kohta joku alkaa tuomaan omia ajauksia esiin..uskomuksia..mutta ei pitäisi ajatella toisten puolesta..
Karavaani kulkee ja koirat haukkuu...
En ainakaan vielä ole huomannut moista lieveilmiötä :D ja täällähän ne, kaikkien luettavissa, minun kirjoitukseni ovat... vapaasti kommentoitavina :)
- Mysteriet
Kuvan mukaan: kaunotar, nauravainen päivänpaiste, tulee juttuun kaikkien kanssa, tyttömäinen flirttaaja... Siitä miten hän poseeraa kuvassa ja "täyttää kuvan", tulee mieleen että häntä ei horjuteta noin vain, on valinnut oman tyylinsä olla ihminen ja muiden on tultava sen asian kanssa toimeen... Helppo on tullakin - säkenöivä ja sympaattinen kirjoittaja ainakin :D
- tolho
just tuollaanen merivee on..aivan ihana ihminen :o)) osaa jutella vaikka mistä...höpöjä ja ihan vakavaakin asiaa..hienot mielipiteet hällä asioista..
- Pussipuskapiru
Mää en oikeestaan kauheen hyvin tunne teitä, oon kyllä käyny täällä, mutta viihdyn tuolla kaffella kuiteskin.
Työ ja kiireet estää sellasen jatkuvan kirjottelun.
Mun mielikuvat teistä on aika hatarat, muttta sen verran kun muistan, niin teissä on hienoja tyyppejä joilla on aivan mahoton huumorintaju:)
Onkos se tissityyppi vielä täällä, siis se jonka nikki oli joku (.) (.) tai jotakin sinne päin...hienoja kommentteja ja hauskoja linkkejä:)
Ja monta-monta muuta upeaa tyyppiä, en oo enää käyny täällä nikinvaihdon jälkeen mutta hyvää jatkoo teille kaikille...varmaan tuun käväseen kunhan kiireet antaa myöten:))
Hyvää kesän alkua kaikille ♥ ♥ ♥
Toivottaapi Pussiainen:))
Ketjusta on poistettu 38 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706704
- 594532
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s293326- 613027
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161915Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271606- 171590
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401533- 341389
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471340