Olen syönyt yasmineja pian kaksi vuotta, eikä minulla ole ikinä ollut välivuotoa. Nyt eilen illalla alkoi ihan yht`äkkiä tulemaan vuotoa, joka jatkuu vieläkin. Sitä ei tule paljoa, WC:ssä käydessä paperissa on punaista. Tuntuu, että vasemmalta puolelta munasarjan kohdilta masu on kipeä. Kuukautisiin on vielä 12 päivää. Voiko tämä olla joku ovulaatiovuoto?
Gynekologi aika on varattu muutenkin maanantaille.
outoa välivuotoa!?
3
694
Vastaukset
- hämmästynyt...
Mulla kans ihan sama juttu. Vähän yli vuoden oon syöny e-pillereitä ja nyt toisella viikolla alko välivuoto. Mä vaihdoin Merciloniin 2 ja puol kk sitte ja tätä ennen ei oo ollu mitään välivuotoja.. outoa. Mullakin on ollu menkkakipuja mut vaa yhen päivän. Tää vuoto on ollu samanlaista ku menkkojenki aikaa, mut vuotoa on tullu vähemmä.
Olis kiva jos kirjottaisit tänne takas sit ku oot saanu selvitystä tähän juttuun. =) - -Jane-
Minulle tohtori sanoi vuoden pillereiden käytön ja yllättäen ilmaantuneen välivuodon seuruksena, että kyseisten pillereiden hormonitaso taitaakin olla liian matala. Hormonit eivät riitä enää pitämään limakalvoja kurissa koko sitä aikaa kun olisi tarkoitus. Pillerimerkin vaihdolla tuosta ongelmasta pääsin heti eroon (ja kaikista muistakin pienemmistä vaivoista, joita ensimmäiset pillerit aiheuttivat).
- hämmästynyt...
Kiitti, toi helpotti tosi paljon! Oon kyl menossa lääkärii, mut nyt ei enää pelota nii paljoo. Vielä sellasta kyselisin, et voinko harrastaa seksiä vaikka on tätä vuotoa? Kortsullla aattelin, on toi usko tähän pillerimerkkii menny enkä haluis mitää uusia ylläreitä =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756