http://www.vapaa-ajattelijat.fi/lehti/2004_05/da_vinci_-huijaus.html
Vapaa-ajattelijatkin eivä usko DaVinci kirjaa
5
555
Vastaukset
- jännäjuttu
Siis vapaa-ajattelijatkaan eivät usko.. En kyllä jaksanut lukea tuota linkkiä..
Hmmm.. sehän on vain kirja. Faktaa vai fiktiota, sitähän emme ehkä koskaan saa tietää. Ajatuksena kylläkin kiehtova ja vallan mahdollinen. Siitä kait lopulta on kysymys. Joten en tässä yhteydessä käyttäisi sanaa huijaus lainkaan vaan ihan vaan 'romaani'.- Aurelianus
Niin Da Vinci koodikin.
- The Rat
Sen me tiedämme varmasti että kyseessä on fiktio. :)
Se että tuo fiktio saattaa osua oikeaan on toinen asia. Itse pidän jopa todennäköisenä että siinä on osa ihan oikeaan osuvaa ideaa - tuskin kaikki - mutta en ole vielä keksinyt mitä se vaikuttaa mihinkään. :) - Huijausta koko kirja
The Rat kirjoitti:
Sen me tiedämme varmasti että kyseessä on fiktio. :)
Se että tuo fiktio saattaa osua oikeaan on toinen asia. Itse pidän jopa todennäköisenä että siinä on osa ihan oikeaan osuvaa ideaa - tuskin kaikki - mutta en ole vielä keksinyt mitä se vaikuttaa mihinkään. :)DaVinci uskoon.
On vähän kumma että mihin tahansa tässä suomenmaassa saa uskoa mutta kunhan ei usko Raamattuun tai ole uskovainen - The Rat
Huijausta koko kirja kirjoitti:
DaVinci uskoon.
On vähän kumma että mihin tahansa tässä suomenmaassa saa uskoa mutta kunhan ei usko Raamattuun tai ole uskovainenOlen täysin varma että suuri osa DVC:stä on ns. paskaa.
Olen kyllä uskovainen, ei siinä mitään.
Raamattu on minusta naurettava teos. Jopa enemmän sellainen kuin DVC. Lähinnä VT on hauska.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770