Siis vähän yksityisyyttä! Lordi tuo Suomelle ja suomalaisille kunniaa, ja ainut mitä he pyytää on, että media EI pilaa niitten elämäntyötä ja riisu heiltä maskeja, ja miten vastataan! Laittamalla kuva kanteen! Raivostuttavaa!
vähän yksityisyyttä!
4
272
Vastaukset
- minä
Ei seiska kunnioita lordia kansallissankariamme ,eikä tietenkään suomalaisiakaan koska me suomalaiset kunnioitetaan sankariamme viimeiseen hengenvetoon.
- migeboy
Olen samaa mieltä kanssasi, että oli todella tyhmä temppu laittaa Lordin kuva lehteen ilman niitä hirviökuteita, koska jos vähääkään on sitä juttua seurannut niin varmana on huomannut että Lordi on selvästi toivonut ettei kuvia julkasta ilman niitä hirviökuteita! Ajatteleeko ne lehdet enemmän rahaa vai toisten ihmisten toivomuksia? Tämä kertoo kyllä siitä, että ainakin Seiska yrittää ajatella vain rahaa.
- Vielä vielä
onko se lordi joku pyhimys, ettei muka saa näyttää kuvaa, kyllä sitä on poliitikoista tehty tikuista asiaa ja riepoitettu mielin määrin, on sitten soitettu kännyllä tai lähetetty tekstareita, niin heti on lehdistö kimpussa, niin miksette silloin olleet heittämässä sitä kiveä kohti näitä lehtiä, kysyn vaan.
- niinaweikkis
Niinpä, mitäs ne muuta ku rahaa aattelis! Mut ainaki toi juttu sai tosi pahasti raivostumaan, mahtaa Mr. Lordiiki ärsyttää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134782Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293483No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452410- 501538
- 361473
- 391299
- 141192
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv221154- 271078
- 1651069