Mitä mieltä olette,rakkaus leimahti kummalakin ensi treffeillä.
kaksonen M leijona N
3
838
Vastaukset
- ina-k
Oman kokemukseni mukaan kaksoset ja leijonat sopivat hyvin yhteen. :) Ja taitaa olla aika tyypillistä tuo 'rakkautta ensitreffeillä' kyseisten merkkejen kyseessä ollessa, kun kummallakaan ei ole taipumusta viivyttelyyn.
- Juu
Minulla on kaksonen miehenä ja ite olen leijona,olemme tavanu toisemme 3,5kk sitten.olemme välillä tuli ja leimaus,mut rakastemme toisiamme intohimoisesti! :) Olemme kokeneet tämän suhteen aikana,jo kaikenlaista aivan kun oltas oltu vuosia jo yhdessä.Asutaan jo yhteisessä kodissakin.Erittäin paljon Onnea teillekin! Olet löytänyt hyvän kumppanin! :)
- ...mutta
kuluttavaa. Kohta huomaat, että kaksonen ei puhu eikä pukahda. Ei tee mitään mitä itse haluaisit, ei lähde mihinkään. Antaa kyllä sinulle vapauden.
Takuulla haukkuu sut jälkikäteen, ettet koskaan ollut mitään. Etkä tehnyt mitään , etkä tienannut mitään, etkä hoitanut mitään asioita. Ei pyydä anteeksi, eikä välitä susta tippaakaan löydettyään jonkun horon.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881507
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 751146
- 1151109
- 661068
- 72955
- 68895
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n254881Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12821- 33803