MIkä mua vaivaaa...???? apua!

*nolo*

olen 25-v mies ja kävin lomalla olessani tallinnassa.. paikallisessa saunassa jossa oli saunottaja joka antoi kaikenlaista hierontaa.. nyt on alkanu ilmestyä punertavaa hilseilevää ihottumaa lähimmä... nivusiin.. ja ja vähän muuallekkin.. pitäis mennä lääkäriin vai levitänkö vaan vitalista niin kun tähänkin asti...

6

1740

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *D .

munias vieraissa paljuissa,oma syy,oma vika...kuka käski olla sika

• taitavat

viitata kuppaan!

• haa....

Sitä saa mitä pyytää! Tyhmyydestä sakotetaan!

• Muumimammeli

... ei kannata odotella, ettei leviä ympäriinsä.

Varmasti parannettavissa, liekö jokin sieni tai silsa tullut sieltä pesuveden mukana... Ei ole hävettävää eikä sun tartte legurille mainostaa minkälaisessa saunassa "vihdoit".

Ja turha kenenkään moralisoida vaikka tunnetusti tyhmästä päästä kärsii koko ruumis...

• Nimetön

Eli tuohan aika varmasti yleistä jalkasilsaa, joka myös mielellään pesiytyy nivusiin.

Sen saa helposti yleisistä peseytymistiloista.

http://www.mtv3.fi/poliklinikka/Ihotaudit.shtml/209669?Jalkasilsa

Siihen löytyy tepsiviä lääkkeitä ilman reseptiäkin, joita voi kokeilla ennen kuin menee lääkärille.

Itselleni Daktarin vaikutti heti. Muutama tunti pulverin (sitä saa siis pulverina, että voiteena) laittamisesta kutina oli hävinnyt ja ihottuma alkanut laantumaan, vuorokauden päästä iho oli jo selvästi parantumassa hyvää vauhtia.

• kallu

vaikuttaa siltä että olet saanut jonkunlaisen sienitaudin,mene äkkiä lääkäriin ettei siitä tule kroonista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      113
      4782
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3483
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2410
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1538
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1473
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      39
      1299
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1192
    8. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      22
      1154
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1078
    10. 165
      1069
    Aihe