Pitkän harkinnan jälkeen kävin viime talvena asuinpaikkakunnallani olevalla tähtitornilla katsomassa minulle niin rakasta Kuuta.
Suosittelen lämpimästi kyseisenlaista visiittiä muillekin jotka rakastavat Kuuta. Ensi kertaa näin rakkaani läheltä, jos niin voi sanoa. Kuu on kaunis ja sai minule kyyneleet silmiin kun katsoin sen ihania kasvoja tyhjän avaruuden keskellä. Erotin aivan selvästi kuun pinnanmuotoja, etenkin siellä missä kuunranta tavoittaa avaruuden äärettömän ja mustan vaipan.
Vaikka rakkaani Kuu pitää minua aika ajoin hereillä, tajuan nyt miksi näin on... Kuu rakastaa minua ja haluaa olla seurassani sinä vuorokauden ja kuukauden aikana jolloin se parhaiten minut tavoittaa. Enää en ole pahoillani jos kuu on koko ajan mielessäni, päin vastoin, minähän rakastan Kuuta.
Kuu rakastaa
Lunacon
4
710
Vastaukset 4
- AROSUSI-09
Jota kohden valkeasieluiset ja enkelit aina öisin unissa kohoavat.Sillä on oma radiotaajuutensa,jonka voi korviaan heristämällä kuulla ja kuunnella,kun kuu puhuu miljardien vuosien muistoistaan ja ikuisuudesta.
- NoitaNainen
myös noitia! Minulle se tulee unen valkein ja hopeisin siivin kertomaan uskomattomia tarinoita.
Täysikuun öinä olen yhtä kuun kanssa!- Kristallikuu
on Jumalatar!
- AROSUSI-09
Kristallikuu kirjoitti:
on Jumalatar!
Sunnuntaina musta Uunonpäivän kuu.Juhannuskuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1241345
Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu1411219Costa Rica on tympeän makuinen kahvi
Ostin kahvin hinnan romahduksen kunniaksi Costa Rican "Premium Blendiä". Piti olla sataprosenttista arabialaista. No ain651151Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.2341127Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,571006- 63891
- 83861
- 65677
Onkin niin, että olet hulluna minuun
mutta et uskalla sitä tuoda ilmi. Salaa haaveilet kiihkeästä suhteesta, vaan siihen se jää, ja syyksi esteet ja muut. S33658- 39575
Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin14550Vieläkään ei voi opiskella kursseja korkeakoulussa?
Vaikka lakiin tehty muutos hän ei saanut opiskella työttömyystuella. https://yle.fi/a/74-2024492513537- 33534
Jälleen näin nainen unta sinusta
Aika usein tulet uniini, enkä tiedä, mitä se tahtoo minulle sanoa. Tällä kertaa en ollut kotonasi, vaan ulkona jossain t28529- 32529
- 65498
En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari39475- 29469
- 51451
- 24437