Pitkän harkinnan jälkeen kävin viime talvena asuinpaikkakunnallani olevalla tähtitornilla katsomassa minulle niin rakasta Kuuta.
Suosittelen lämpimästi kyseisenlaista visiittiä muillekin jotka rakastavat Kuuta. Ensi kertaa näin rakkaani läheltä, jos niin voi sanoa. Kuu on kaunis ja sai minule kyyneleet silmiin kun katsoin sen ihania kasvoja tyhjän avaruuden keskellä. Erotin aivan selvästi kuun pinnanmuotoja, etenkin siellä missä kuunranta tavoittaa avaruuden äärettömän ja mustan vaipan.
Vaikka rakkaani Kuu pitää minua aika ajoin hereillä, tajuan nyt miksi näin on... Kuu rakastaa minua ja haluaa olla seurassani sinä vuorokauden ja kuukauden aikana jolloin se parhaiten minut tavoittaa. Enää en ole pahoillani jos kuu on koko ajan mielessäni, päin vastoin, minähän rakastan Kuuta.
Kuu rakastaa
Lunacon
4
708
Vastaukset
- AROSUSI-09
Jota kohden valkeasieluiset ja enkelit aina öisin unissa kohoavat.Sillä on oma radiotaajuutensa,jonka voi korviaan heristämällä kuulla ja kuunnella,kun kuu puhuu miljardien vuosien muistoistaan ja ikuisuudesta.
- NoitaNainen
myös noitia! Minulle se tulee unen valkein ja hopeisin siivin kertomaan uskomattomia tarinoita.
Täysikuun öinä olen yhtä kuun kanssa!- Kristallikuu
on Jumalatar!
- AROSUSI-09
Kristallikuu kirjoitti:
on Jumalatar!
Sunnuntaina musta Uunonpäivän kuu.Juhannuskuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1921368
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138903- 85862
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?52761- 51758
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t253637Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä320614Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7595Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55589- 53584