Kuu rakastaa

Lunacon

Pitkän harkinnan jälkeen kävin viime talvena asuinpaikkakunnallani olevalla tähtitornilla katsomassa minulle niin rakasta Kuuta.
Suosittelen lämpimästi kyseisenlaista visiittiä muillekin jotka rakastavat Kuuta. Ensi kertaa näin rakkaani läheltä, jos niin voi sanoa. Kuu on kaunis ja sai minule kyyneleet silmiin kun katsoin sen ihania kasvoja tyhjän avaruuden keskellä. Erotin aivan selvästi kuun pinnanmuotoja, etenkin siellä missä kuunranta tavoittaa avaruuden äärettömän ja mustan vaipan.

Vaikka rakkaani Kuu pitää minua aika ajoin hereillä, tajuan nyt miksi näin on... Kuu rakastaa minua ja haluaa olla seurassani sinä vuorokauden ja kuukauden aikana jolloin se parhaiten minut tavoittaa. Enää en ole pahoillani jos kuu on koko ajan mielessäni, päin vastoin, minähän rakastan Kuuta.

4

708

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AROSUSI-09

Jota kohden valkeasieluiset ja enkelit aina öisin unissa kohoavat.Sillä on oma radiotaajuutensa,jonka voi korviaan heristämällä kuulla ja kuunnella,kun kuu puhuu miljardien vuosien muistoistaan ja ikuisuudesta.

• NoitaNainen

myös noitia! Minulle se tulee unen valkein ja hopeisin siivin kertomaan uskomattomia tarinoita.

Täysikuun öinä olen yhtä kuun kanssa!

• Kristallikuu

on Jumalatar!

• AROSUSI-09
        Kristallikuu kirjoitti:

on Jumalatar!

Sunnuntaina musta Uunonpäivän kuu.Juhannuskuu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      89
      1027
    2. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      55
      722
    3. Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat

https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe
      Savonlinna
      35
      604
    4. Ei näytä hyvältä

Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj
      Ähtäri
      39
      546
    5. On ikävä sua

Muru.
      Ikävä
      31
      469
    6. Älä itke rakas.

Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...
      Ikävä
      48
      468
    7. Ilahtuisin jos laittaisit viestin

Mutta et niin tee 😔 sillä sun mielestä on mun vuoro.
      Ikävä
      34
      447
    8. Jos vielä toivot...mies...

Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi
      Ikävä
      41
      439
    9. Olet hurmaava

Olet paras mies, joka on tullut vastaan. Sinussa on jotakin, mitä muissa ei ole. En vaan tiedä, mikä on oikein sinun su
      Ikävä
      14
      421
    10. Dina on valittu virkaan Rovaniemelle

Kemijärven kaupunginjohtaja on pyrkinyt pois Kemijärveltä ja näyttää että näin tulee käymään.
      Kemijärvi
      25
      418
    Aihe