Kuu rakastaa

Lunacon

Pitkän harkinnan jälkeen kävin viime talvena asuinpaikkakunnallani olevalla tähtitornilla katsomassa minulle niin rakasta Kuuta.
Suosittelen lämpimästi kyseisenlaista visiittiä muillekin jotka rakastavat Kuuta. Ensi kertaa näin rakkaani läheltä, jos niin voi sanoa. Kuu on kaunis ja sai minule kyyneleet silmiin kun katsoin sen ihania kasvoja tyhjän avaruuden keskellä. Erotin aivan selvästi kuun pinnanmuotoja, etenkin siellä missä kuunranta tavoittaa avaruuden äärettömän ja mustan vaipan.

Vaikka rakkaani Kuu pitää minua aika ajoin hereillä, tajuan nyt miksi näin on... Kuu rakastaa minua ja haluaa olla seurassani sinä vuorokauden ja kuukauden aikana jolloin se parhaiten minut tavoittaa. Enää en ole pahoillani jos kuu on koko ajan mielessäni, päin vastoin, minähän rakastan Kuuta.

4

708

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AROSUSI-09

Jota kohden valkeasieluiset ja enkelit aina öisin unissa kohoavat.Sillä on oma radiotaajuutensa,jonka voi korviaan heristämällä kuulla ja kuunnella,kun kuu puhuu miljardien vuosien muistoistaan ja ikuisuudesta.

• NoitaNainen

myös noitia! Minulle se tulee unen valkein ja hopeisin siivin kertomaan uskomattomia tarinoita.

Täysikuun öinä olen yhtä kuun kanssa!

• Kristallikuu

on Jumalatar!

• AROSUSI-09
        Kristallikuu kirjoitti:

on Jumalatar!

Sunnuntaina musta Uunonpäivän kuu.Juhannuskuu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      64
      1036
    2. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      338
      996
    3. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      61
      822
    4. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      55
      723
    5. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      97
      644
    6. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      49
      631
    7. Jippii ! Zoon konkurssia tutkitaan .

Vihdoinkin jotakin tietoa.
      Ähtäri
      25
      622
    8. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      68
      610
    9. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      57
      600
    10. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      14
      598
    Aihe