Kuu rakastaa

Lunacon

Pitkän harkinnan jälkeen kävin viime talvena asuinpaikkakunnallani olevalla tähtitornilla katsomassa minulle niin rakasta Kuuta.
Suosittelen lämpimästi kyseisenlaista visiittiä muillekin jotka rakastavat Kuuta. Ensi kertaa näin rakkaani läheltä, jos niin voi sanoa. Kuu on kaunis ja sai minule kyyneleet silmiin kun katsoin sen ihania kasvoja tyhjän avaruuden keskellä. Erotin aivan selvästi kuun pinnanmuotoja, etenkin siellä missä kuunranta tavoittaa avaruuden äärettömän ja mustan vaipan.

Vaikka rakkaani Kuu pitää minua aika ajoin hereillä, tajuan nyt miksi näin on... Kuu rakastaa minua ja haluaa olla seurassani sinä vuorokauden ja kuukauden aikana jolloin se parhaiten minut tavoittaa. Enää en ole pahoillani jos kuu on koko ajan mielessäni, päin vastoin, minähän rakastan Kuuta.

4

709

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AROSUSI-09

Jota kohden valkeasieluiset ja enkelit aina öisin unissa kohoavat.Sillä on oma radiotaajuutensa,jonka voi korviaan heristämällä kuulla ja kuunnella,kun kuu puhuu miljardien vuosien muistoistaan ja ikuisuudesta.

• NoitaNainen

myös noitia! Minulle se tulee unen valkein ja hopeisin siivin kertomaan uskomattomia tarinoita.

Täysikuun öinä olen yhtä kuun kanssa!

• Kristallikuu

on Jumalatar!

• AROSUSI-09
        Kristallikuu kirjoitti:

on Jumalatar!

Sunnuntaina musta Uunonpäivän kuu.Juhannuskuu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 134
      1682
    2. Naisten liian suuret vaatimukset?

Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta
      Sinkut
      212
      1093
    3. Johanna Tukiainen oli seonut ja hyökännyt ystävänsä kimppuun.

Ollut suora lähetys ja repinyt hiuksista ystäväänsä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      170
      776
    4. Olen Aito Narsisti

Kysykää mitä haluatte liittyen tähän aiheeseen. Joitain kokemuksiani asiaan liittyen voin harkintani mukaan jakaa.
      Sinkut
      256
      596
    5. 31
      530
    6. Mara puhuu narsuista

Eikö toi ämmä itse ole suurin sellainen?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      519
    7. Outo liikkuja

Tämä tyyppi josta kirjoitettiin Ähtärin Ilmoitustaululla. Joka yritti varastaa auton meijeritieltä. Hän liikkui koulut
      Ähtäri
      11
      514
    8. PÄIVÄN KYSYMYS

Haluatko SINÄ afkaani-muslimin ministeriksi?
      Kajaani
      200
      503
    9. Onko tämä meidän yhteys

Vähän liian vaikeaa? Joskus voimakkaatkaan tunteet ei riitä.
      Ikävä
      41
      446
    10. Iso käsi pormestarille hyvin hoidetusta työstä

Puolangan kunta on siistinyt Paljakan rinteitä kesän aikana – yksi keskeneräinen lakiasia hidastaa vielä rinnekeskuksen
      Puolanka
      18
      433
    Aihe