Marmaris vai Alanya?

uusi yritys

Tyhmiä kysymyksiä mut vähän tarttis apuja ku ei ite osata päättää. Meitä olis kaksi neitokaista lähdössä äkkilähdöllä löhöilemään ja drinksuilemaan..mutta kumpaan paikkaa? Minkälainen on hintataso? Riittääkö 400 euroa jos ei nyt ihan shoppailuks mene?

7

1411

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jonssu^

Turkissa en ole käynyt kuin Marmariksessa ja Bodrumissa, joten toiseen vaihtoehtoosi en voi ottaa kantaa. Marmarista voin kuitenkin suositella omasta puolestani. Jos lomasi ajatuksena on löhöillä ja bilettää, Marmaris on joka tapauksessa hyvä vaihtoehto. Baareja ja klubeja löytyy moneen makuun, ja palvelu on loistavaa. Toukokuun puolessa välissä Marmaris oli vielä vähän hiljainen, mutta nyt siellä kuulemma on jo enemmän porukkaa. Itse tykkäsimme kun joka paikassa ei tarvinnut käyttää kyynärpäitä päästäkseen eteenpäin.

Uskon kyllä näin olevan Alanyassakin, joten teillä on varmasti hauskaa riippumatta siitä kumman kohteen valitsette. En tiedä oletteko käyneet Turkissa aiemmin, jos ette, voi iholle tuleva, tuttavallinen kulttuuri alkuun vähän yllättää. Itse kävin Turkissa viimeksi kymmenen vuotta sitten ennen tätä kevättä, ja ekana iltana tuli hämmennys heti kun ovesta astui ulos... Piti ihan nukkua unet ennen kuin uskalsi taas jengin sekaan. Ja loppuloma olikin sitten mahtavaa aikaa. Kulttuurille pitää antautua että siitä voi nauttia. Paikallisista opastajista ei ole muuta kuin hyötyä; heidän kauttaan pääsee näkemään todellista Turkkia, joka turistikohteissa jää muuten herkästi kokematta. Suosittelen sydämeni pohjasta ja olen jopa hiukan kade että reissu on teillä edessäpäin :)

• hinnoista

Eurolla saat tällä hetkellä noin 1.85 liiraa. Tässä jotakin tämän hetken noin alkaen hintoja. Ravintoloissa iso olut maksaa n.3,5liiraa, cola n.2liiraa, 1.5litran vesi liiran (marketista), tönerkebabin löytää n.5liiralla, drinkit alkaen 9liiraa, pasta n. 8liiraa, mansikat (oisko litra) n.1,5liiraa, englantilainen aamiainen n.5 paikallista valuuttaa.
      Katso ja vertaile hintoja ennen kuin menet ja tilaat, kalleimmat juomat ja ruuat rantakadulla. Jos itse teette aamiaisen niin hakekaa tarvikkeet isoista tavarataloista.
      Hintapyynnöt sandaaleista 3kpl 25liiraa, kopiolaukkuja 3kpl 25liiraa, huppareita puma tms. n.30liiraa kpl ja muista vielä tinkiä näistä hinnoista niin huomaat että ne ei maksa lopulta paljon. Turistaja on vielä vähän joten myyjät on todella aktiivisia.
      Vaikka euro on käypää valuuttaa kaikkialla niin silti sinun kannattaa maksaa tällä hetkellä liiroilla.
      Nauti lomasta omamme on jo takanapäin.

• punani

marmariksessa on hitusen halvempaa..baarista lyhyt matka hotelliin, ei tarvitse taksia maksaa. Mielestäni parempi kuin alanya. ilmat on paremmat, eikä ole hyttysiä.

• avusta!

Kiva ku kerroitte kokemuksistanne.Marmariksessa on tullut käytyä n.9 vuotta sitten ja kovasti on kuullut ihme höpinöitä sieltä.. Päätös on tehty ja Marmarikseen matka käy 10.6!Hinnatkin tuntuu olevan ihan ok..Kiva kun laitoitte esim. hintoja. Pitkät 9 työpäivää ja sit mennään ottamaan reissusta kaikki irti..teidänkin puolesta!

• J&T

Mihin hotelliin menette 10.6? Me menemme Maxwell-Anatolia huoneistohotelliin.

• tebis
        J&T kirjoitti:

....ooikaiskaa viisaammat jos olen väärässä, mutta kyllä nimenomaan MARMARIS on hitusen kalliimpi kohde kuin alanya, vaikka itse suosittelen myös marmarista. Hyvää matkaa!

• hotelliin...
        J&T kirjoitti:

Mennään Albatros hotelliin..Keskustassa sijaitsee.
        Sais jo 10 päivä tulla!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      97
      4399
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3273
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2360
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1368
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      999
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      32
      996
    7. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      25
      990
    8. 153
      985
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      914
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      862
    Aihe