Poliisi uhosi Suur-JKL-lehdessä siivoavansa kaupungin juopoista, erit. Kirkkopuiston. Järjestyslakia tulkitaan näemä täällä omaperäisesti: poliisin mukaan piknik sallitaan, mutta pelkkää kaljottelua ei.
Järjestyslaissa ei kuitenkana puhuta mitään piknikistä, vaan alkoholia saa nauttia kun ei aiheuta häiriötä.
Eli millä eväin jyväsylän poliisi keksii tiukempia sääntöjä? JKL oli ainoa kaupunki jossa ppoliisi kielsi aikoinaan pääsiäisenä elokuvat. Sen päätöksen jälkeen tulikin laki, että poliisi ei voi kieltää.
Eiköhän kansoiteta Kirkkopuisto seuraavana lämpimänä päivänän oikein kunnolla!
Kenen kirkkopuisto
5
765
Vastaukset
- saa arvostella!
Kyllä ne jaksaa kytätä picnicväkeä, mutta kun jotain hakataan nurkan takana niin se hups vaan jää aina näkemättä.
- massikkamanne
No polliisin mielestä kai riittää että kerran vuodessa pullistellaan lehdessä ja kerrotaan, että nyt puututaan siihen ja siihen. Aika huvittavaa ja kritiikitöntä.
- Paskaa jauhavat
massikkamanne kirjoitti:
No polliisin mielestä kai riittää että kerran vuodessa pullistellaan lehdessä ja kerrotaan, että nyt puututaan siihen ja siihen. Aika huvittavaa ja kritiikitöntä.
Joskus yritin tehdä rikosilmoitusta kun sain turpiini kaupungilla kävellessä. Ylläripylläri. Ei onnistunut. Haukkuja vaan tuli vastaan.
Oppihan siitä olemaan valittamatta. Silti olen sitä mieltä että poliisin voisi lopettaa ja vartijat tuoda tilalle kaupunkiin. Kertaakaan ei ravintolassa ole kukaan alkanut mäiskimään kuonoon yllättäen, keskustassa kerran ja kuokkalassa kolmesti on näin kuitenkin käynyt Jyväskylässä asuessani (yo-kylässä ja kuokkalassa) - JKL 30v
Paskaa jauhavat kirjoitti:
Joskus yritin tehdä rikosilmoitusta kun sain turpiini kaupungilla kävellessä. Ylläripylläri. Ei onnistunut. Haukkuja vaan tuli vastaan.
Oppihan siitä olemaan valittamatta. Silti olen sitä mieltä että poliisin voisi lopettaa ja vartijat tuoda tilalle kaupunkiin. Kertaakaan ei ravintolassa ole kukaan alkanut mäiskimään kuonoon yllättäen, keskustassa kerran ja kuokkalassa kolmesti on näin kuitenkin käynyt Jyväskylässä asuessani (yo-kylässä ja kuokkalassa)Hmm...mielenkiintoista, että aina tietyille tyypeille sattuu näitä (kävelin kadulla rauhassa ja ketään provosoimatta (alkoholilla ei ollut osuutta asiaan)) tapauksia.
Pahoittelut siitä, että olet joutunut väkivallan uhriksi...niin mä vastustan väkivaltaa, vaikka tuosta kommentista ei sitä heti uskoisikaan.
Mun on vain vaikea uskoa, että joku joutuu syyttä suotta hakatuksi neljä kertaa!
- sana myös
Minun ensikontaktini Jyväskylän poliisin kanssa oli viime syksynä, asuttuani kuukauden verran Jyväskylässä. Kokemukseeni perustuen suon heille ilomielin puistojen partioinnin - siihen saataa rahkeet riittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862