vapaus

silkkari

jos pihallani olisi lipputanko vetäisin 6.12 lipun puolitankoon,sillä en kehtaisi sitä enää ylös hinata ,koska suomen lippu kuvaa itsenäisyyttä,päätöksentekoa omista asioista,ym kansallisia arvoja eikä mitään kansainvälistä piirileikkiä. suomi yrittää väkisin ajaa eu:n perustuslain läpi.vaikka monet muut maat ovat siitä ajatuksesta luopumassa.mielestäni voisimme jo luopua koko eu roskasta sillä se on jo nähty.mikä on seuraava askel,no tokihan nato on kohta ajankohtainen sanotaan mitä vaan.eu-politiikka on kuin huonoa nukketeatteria Brysselissä vedetään naruista ja suomalaiset ns:päätöksentekijät tekevät hassujaliikkeitä ja kansa ei tiedä itkeäkö vai nauraa.mitä tarkoittaa demokratia jos suomen kansalta ei kysytä mielipidettä tämänkokoluokan asiaan,luulisin sen olevan vastaan.vai voiko olla että kaikki kenen kanssa olen asiasta puhunut valehtelisivat,ja pelko perseessä painaisivat kyllä nappia...sitä en usko.jos suomi hyväksyy eu-perustuslain ilman että kansa sen takana seisoo niin minua ei koskaan enää vaaliuurnilla näe "poikkeus työmaan luottamusmiesvaalit"koska tässä jos jossain haluaisin ääntäni käyttää.ja turha ajatella tai kirjoittaa että hyvä niin.että onpa ajattelematon sekä vastuuton poika.mielestäni on paljon vastuuttomampaa äänestää henkilöä sillä perusteella ,että onhan hän jo viisi kautta istunut,ei voi kovin huono olla.rauman seuraavat kunnallisvaalitkin kai jo järjestetään kaunisjärvellä.mutta jos suunta on tämä eduskunnan voi rauhassa ampua alas ,pois turhat välikädet. ps:uusien eurojen tilalle ottaisin mieluusti markan.....veteraaneja yli kaiken kunniottaen silkkari.

2

341

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SAMAA MIELTÄ

KANSSASI.KERRANKI JOKU JOKA PUHUU JÄRKEE.

• olen

kans seuran tätä suamlaiste tyhmyyt,ko ole ite ollu saksas aikast ussei ni siäl saa poltta tupakki vak kaupa lihatiskil,ja tääl se meinata kiälttä paareistaki et kyl seki ihmetyttä.Tämä ol vaa yx esimerkki meist suamlaisist lamppaist.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      29
      2854
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2651
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      28
      2365
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      49
      1904
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1493
    6. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1463
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1183
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      102
      1173
    9. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      71
      1015
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      958
    Aihe