Asumme neljännessä kerroksessa.Parveke on valoisa itä-eteläparveke. Vein esikasvatetut kurpitsan taimet saaviin parvekkeelle tänään. Oliko liian aikaisin? Joku sanoi ettei niin korkealla ole pakkasta öisin.Ainakin sipulit ja salaatit ovat viihtyneet jo muutaman päivän hyvin parvekkeellani.
veinkö liian aikaisin ulos?
4
372
Vastaukset
- varovainen
kurkkuja veisi vielä ulos. Omiani en ole vienyt edes päivisin, kun on ollut niin kylmä. Laita niille nyt edes joku suoja yöksi.
Sipulit on ihan eri asia, salaateista en osaa sanoa.- pihalla olleet
minullakin jo reilun viikon. Ja ihan vuorokaudet läpeensä terassilla (siis maanrajassa). Mäellä tosin asun, mutta IV-vyöhykkeellä. Ei ole ollut yöpakkasia. Jos tulisi, niin ottaisin tietysti taimet sisälle.
Mutta ulkona ne ovat nyt siksi, että saavat siellä optimaalisesti valoa ja ei ole liian lämmin, tuulikin niitä vähän tuivertaa. Taimista tulee napakoita ja juuret kasvavat nyt vahvoiksi.
Näin olen tehnyt joka vuosi ja hyvin on onnistunut. - vappi
Riippuu vähän siitä, kuinka raju muutos on. Omat kurpitsani ovat olleet vapusta lähtien parvekkeella (lasitettu, nostaa lämpötilaa 5 astetta). Sirkkalehdille kasvatin sisällä, ja aluksi nostin yöksi sisälle. Hyvin näyttävät voivan, huomenna päätyvät palstan multaan. Silloin, kun oli tosi kylmiä öitä, heitin harson päälle.
- Nimetön
eli ihan hyvin voi olla jo parvekkeella niin korkealla, halla ei tule niin ylös. omat kukat ollu jo 3vko 2. kerroksen parvekkeella ja hyvin pärjänny...:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2725380- 704856
Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1234355Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest483976- 513800
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363697- 413348
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo843073Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv612920Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu222666