Eli mikä on vialla kun jostain syystä toisilla foorumeilla kun on postattu kuvia url tageja niin
kun Explorerilla menee sinne niin ne kuvat näkyy mutta firefoxilla ei näy mitään. Mitä pitää säätää
foxissa vai saako tuota edes foxissa kuntoon sama
vika on ainakin mulla Avatar kuvien kanssa omassa profiilissa mulla on avatar ja se näkyy kun käytän exploreria mutta eipäs näy kun firefoxia käytetään.
Explorer näyttää kuvat ja Firefox ei missä
5
491
Vastaukset
- Antti.
Eli mikä on vialla kun jostain syystä toisilla foorumeilla kun on postattu kuvia url tageja käyttäen. Niinkun Explorerilla menee sinne niin ne kuvat näkyy mutta firefoxilla ei näy mitään. Mitä pitää säätää foxissa? Vai saako tuota edes foxissa kuntoon sama vika on ainakin mulla Avatar kuvien kanssa. Omassa profiilissa mulla on avatar ja se näkyy kun käytän exploreria mutta eipäs näy kun firefoxia käytän.
- Joo..
Asetukset
Sisältö
Poista ruksi kohdasta jos on..
> vain sivuston palvelimelta - Antti.
Joo.. kirjoitti:
Asetukset
Sisältö
Poista ruksi kohdasta jos on..
> vain sivuston palvelimeltaJep eli nyt toimii nuo kuvat ja Avattaretkin! Tuhannet kiitokset tästä ongelman ratkaisusta. Tuo oli jo pitkään ihmetyttänyt että onko tosiaan niin että paljon ylistettyssä Firefoxissa ei noita saisi toimimaan ,mutta saihan ne.
- fireboxi
Mitä tuota suotta sen Fireboxin kanssa pelleilet! Surffaa sillä Explorerilla niin toimii.
- juhannes
Surffaa sillä Explorerilla niin saat roppakaupalla jännitystä elämään....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1074662Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293433No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 491514
- 361423
- 381236
- 141142
- 1591036
- 271028
- 6954