tietääkö kukaan mistä saisi hankittua tyhjän liina kelan, maritimiin en jalallani astu, mutta muut kauppapaikat kiinnostais, kiitos jo etukäteen vastauksista :)
ANKAROLINA TAI MUU VASTAAVA
8
1256
Vastaukset
- sellaista
Arifin o/y Helsingissä,ovat ainakin tehnneet.
- löytyy
Glas Ohlsonilla näyttää olevan Ankaroliinaa myös. 25 mm/ 1500 kg 35 metriä hintaa 134 €.
- Kela
Mulla on ylimääräinen Arifin liinakelan runko 25mm liinalle. Jos kiinnostaa niin laittaisitko jotain yhteystietoja.
- kelaton
mutta tuo minun liina on 35mm leveetä :(
- Antti Avaruusapina
Minua voisi tyhjäkin kela kiinnostaa, jos siinä on kiinnikeet kaidekiinnitystä varten tallella ja hinta on sopiva. Eli siis se hinta...?
- Kela
Antti Avaruusapina kirjoitti:
Minua voisi tyhjäkin kela kiinnostaa, jos siinä on kiinnikeet kaidekiinnitystä varten tallella ja hinta on sopiva. Eli siis se hinta...?
Eli jos vielä kiinnostaa niin laita jotain yhteystietoa.
- Antti Avaruusapina
Kela kirjoitti:
Eli jos vielä kiinnostaa niin laita jotain yhteystietoa.
Joo, laita viestiä osoitteeseen antti.makinen(a)edu.orimattila.fi - sovitaan tarkemmin.
- eppueppu 46
Ankaroliinan varaosia saa GT Malmström ky 00400Helsinki Teuvo Pakkalantie 12(09) 5882380.Pyydä venetarvike esite.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2215055Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1194111- 583633
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363599- 513450
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest383075Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202586- 232336
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo442159UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami231982