ADRESSIVÄÄRENNÖS

mailiosoite_x_5

Todennäköisesti useat henkilöt ovat tehneet myös kavereilleen allekirjoituksen ja kaveri klikkaa huvikseen postiinsa saapunutta linkkiä. Ei perehtyminen kiinnosta. Lisäksi hyvin monella on useita mailiosoitteita. Itsellänikin on maileja ainakin viisi ja olisin siis matti mäkitaipale-virtanen, kalle sillansuun, reijo rekonen, pertti oksa, jne...

EI KUKAAN VOI IKINÄ TARKISTAA TUOLLAISTA NIMIMÄÄRÄÄ TURHAN ASIAN TAKIA. SIELLÄ JOUKOSSA LUKUISIA FEIKKEJÄ.

11

947

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • _YLLÄPITO_

Aikamoinen määrä koneita? Varmasti muutama nimi on samalta koneelta, onhan joissain perheissä 4-5 jäsentä ja yksi kone.

• M.Tampere

Millä todistat tuon lukumäärän oikeaksi?

• töissä on koneita

Kyllä Suomessa koneita riittää!

• _YLLÄPITO_
        M.Tampere kirjoitti:

Millä todistat tuon lukumäärän oikeaksi?

http://www.adressit.com/ansku69

Kyseisen sivuston Ylläpito tiedottaa näin linkistä aukeavalla sivulla: eri IP-osoitteita 100 742 kpl.

• yksi ip

ja kaksi aikuista allekirjoittanutta,lasten puolesta en kirjoittanut kun ovat ala-ikäisiä :)

• Ja millähänlailla ne useammat sähköpostiosoitteet tähän asiaan liittyy?
      Ei siellä kysellä sähköpostiosoitteita!
      Siellä kysytään etunimi, sukunimi ja paikkakunta ei muuta. Nämä tiedot voi asiasta käräjille mentäessä oikeuden päätöksellä ajaa ristiin väestörekisterin kanssa ja saadaan todellinen lukumäärä todellisista henkilöistä. Toki siellä varmasti onkin vääriä henkilöitä, mutta jos niitä tuosta 180000:sta on vaikka jopa 10000, niin silti todellisia allekirjoittaneita on vielä 170000 joka on massiivinen määrä ja kertoo kyllä sen, että seiskalla ei ole tulevaisuutta enää suomalaisten sydämissä.

• mikäluku

onko se nyt jo 180 000 vai mitä sekoat. luulen, että todellisia nimiä on noin 8 000. ne voidaan ajaa ristiin, mutta ei tarvetta kun oikeutta ei kiinnosta tämä adressi. tämä työnnetään perseeseen. tämä on turha adressi.

• älytöntä
        mikäluku kirjoitti:

onko se nyt jo 180 000 vai mitä sekoat. luulen, että todellisia nimiä on noin 8 000. ne voidaan ajaa ristiin, mutta ei tarvetta kun oikeutta ei kiinnosta tämä adressi. tämä työnnetään perseeseen. tämä on turha adressi.

Työajan haaskautta!

• mikäluku kirjoitti:

Onhan se! Käyppä vaikka itse katsomassa.
        http://www.adressit.com/ansku69

• takia?

..............

• pikkuorava

Eiköhän tuollainen määrä aika helposti löydy.
      Suomi on kateellisten ihmisten maa joten uskoisin niiden jotka eivät ole tämän asian puolesta,löytävän selitykset siihen että adressi on huijausta.Itse kävin laittamassa nimen ja jos tavoitteena oli saada 1000 niin se määrä aitoja sieltä varmasti löytyy.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet hirvein ihminen kenet olen tavannut.

Olet järkyttävä.
      Ikävä
      182
      3605
    2. Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten
      Maailman menoa
      512
      2831
    3. Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?

Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!
      Huittinen
      38
      1624
    4. Sinun ja kaipaamasi törmääminen

Missä sinä haluaisit sen satunnaisen kohtaamisen mieluiten tapahtuvan?
      Ikävä
      101
      1399
    5. Haluan sua ihan vtullisen paljon

Kokonaan ja seksuaalisesti. Pää räjähtää kohta
      Ikävä
      50
      1290
    6. Ammuskelua Eliaksenkadulla

Mikä homma? Hirven metsästykseen vielä lähemäs 3kk. Oliko lie puuman metsästystä..?
      Tornio ja Haaparanta
      22
      1271
    7. Martina on käynyt puhumassa viisauksia

Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      338
      1147
    8. Luvattiin työpaikka, mutta mitään ei kuulukaan

Kuinka yleistä tällainen on? Ehdin jo iloita työpaikasta, turhaan, kun mitään ei kuulukaan työnantajasta, joka ilmoitti
      Työn hakeminen
      51
      1138
    9. Ymmärrätköhän nainen

Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi
      Ikävä
      125
      1078
    10. Olen pahoillani jos kärsit.

Mutta meidän välejä ei voi korjata. Rakastin sua tiedoksi. Älä tee itelles mitään vaan hae apua.
      Ikävä
      39
      1013
    Aihe