Todennäköisesti useat henkilöt ovat tehneet myös kavereilleen allekirjoituksen ja kaveri klikkaa huvikseen postiinsa saapunutta linkkiä. Ei perehtyminen kiinnosta. Lisäksi hyvin monella on useita mailiosoitteita. Itsellänikin on maileja ainakin viisi ja olisin siis matti mäkitaipale-virtanen, kalle sillansuun, reijo rekonen, pertti oksa, jne...
EI KUKAAN VOI IKINÄ TARKISTAA TUOLLAISTA NIMIMÄÄRÄÄ TURHAN ASIAN TAKIA. SIELLÄ JOUKOSSA LUKUISIA FEIKKEJÄ.
ADRESSIVÄÄRENNÖS
11
983
Vastaukset
- _YLLÄPITO_
Aikamoinen määrä koneita? Varmasti muutama nimi on samalta koneelta, onhan joissain perheissä 4-5 jäsentä ja yksi kone.
- M.Tampere
Millä todistat tuon lukumäärän oikeaksi?
- töissä on koneita
Kyllä Suomessa koneita riittää!
- _YLLÄPITO_
M.Tampere kirjoitti:
Millä todistat tuon lukumäärän oikeaksi?
http://www.adressit.com/ansku69
Kyseisen sivuston Ylläpito tiedottaa näin linkistä aukeavalla sivulla: eri IP-osoitteita 100 742 kpl. - yksi ip
ja kaksi aikuista allekirjoittanutta,lasten puolesta en kirjoittanut kun ovat ala-ikäisiä :)
Ja millähänlailla ne useammat sähköpostiosoitteet tähän asiaan liittyy?
Ei siellä kysellä sähköpostiosoitteita!
Siellä kysytään etunimi, sukunimi ja paikkakunta ei muuta. Nämä tiedot voi asiasta käräjille mentäessä oikeuden päätöksellä ajaa ristiin väestörekisterin kanssa ja saadaan todellinen lukumäärä todellisista henkilöistä. Toki siellä varmasti onkin vääriä henkilöitä, mutta jos niitä tuosta 180000:sta on vaikka jopa 10000, niin silti todellisia allekirjoittaneita on vielä 170000 joka on massiivinen määrä ja kertoo kyllä sen, että seiskalla ei ole tulevaisuutta enää suomalaisten sydämissä.- mikäluku
onko se nyt jo 180 000 vai mitä sekoat. luulen, että todellisia nimiä on noin 8 000. ne voidaan ajaa ristiin, mutta ei tarvetta kun oikeutta ei kiinnosta tämä adressi. tämä työnnetään perseeseen. tämä on turha adressi.
- älytöntä
mikäluku kirjoitti:
onko se nyt jo 180 000 vai mitä sekoat. luulen, että todellisia nimiä on noin 8 000. ne voidaan ajaa ristiin, mutta ei tarvetta kun oikeutta ei kiinnosta tämä adressi. tämä työnnetään perseeseen. tämä on turha adressi.
Työajan haaskautta!
mikäluku kirjoitti:
onko se nyt jo 180 000 vai mitä sekoat. luulen, että todellisia nimiä on noin 8 000. ne voidaan ajaa ristiin, mutta ei tarvetta kun oikeutta ei kiinnosta tämä adressi. tämä työnnetään perseeseen. tämä on turha adressi.
Onhan se! Käyppä vaikka itse katsomassa.
http://www.adressit.com/ansku69
- takia?
..............
- pikkuorava
Eiköhän tuollainen määrä aika helposti löydy.
Suomi on kateellisten ihmisten maa joten uskoisin niiden jotka eivät ole tämän asian puolesta,löytävän selitykset siihen että adressi on huijausta.Itse kävin laittamassa nimen ja jos tavoitteena oli saada 1000 niin se määrä aitoja sieltä varmasti löytyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251228
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89894- 88800
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20759- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109626
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet117517