Olin saanut kutsut kahden yrityksen tilaisuuteen Turkuun. Tilaisuus oli yhteinen koulutus ja virkistys tilaisuus Turkkulaisessa kylpylässä.
Molemmissa yrityksissä työskenteli yhteensä noin 40 henkeä, enempi miehiä kuin naisia. Tilaisuuteen oli tullut noin 25 henkeä.
Minut tilaisuuteen oli kutsuni Sirkka toisen yrityksen markinointipäällikkö ja omistajan vaimo. Sirkkaan oli tutustunut eräillä koulutuspäivillä vuosi sitten.
Sirkka on komea nainen, vaalea, pitkä (177 cm), ryhdikäs ja hyvin säilynyt viisikymppinen lady. Hänen ryhtiinsä ja sen tuomat upeat rinnat olivat vetäneet minua hänen seuraan vuosi sitten. En tosin ihaillut kyseisiä vuoria kuin illallisella
kesäleningin verhoamina.
Saavuin kylpylään sovittuna aikana ja Sirkka oli minua aulassa odottamassa. Upeana, hiukset nutturalla, kevyt meikki kasvoilla ja pukeutuneena tyylikkääseen jakkupukuun.
”Hei Toni, taas kuin kello oikeaan aikaan. Et anna naisen odottaa!” nauroin hän. ” En tietenkään, aina herrasmies on aina herrasmies” nauroin takaisin.
Chekkasin itseni kylpylä hotellin ja pidimme lyhyen palaverin päivän ohjelmasta. Esitykseni tulisi olla viihteellinen mutta asiapitoinen.
Olin iloinen ensinnäkin ohjelman keveydestä ja myös siitä että minun vuoroni oli päivän ensimmäinen ja seuraava kerta estradille joutuisin seuraavana aamuna klo 9.00. Eli aikaa
jäisi itse kylpyläänkin.
Esitykseni meni hienosti ja sain ihmiset mukaan aiheeseen. Salissa oli sekalainen porukka ihmisiä, oli miehiä vanhoista nuoriin ja muutama nainen. Naiset jostain syystä kiinnostivat
enemmän.
Naisia oli kaikkiaan viisi, sekä hieman lavan vieressä istuva Sirkka ja hänen toimitusjohtaja miehensä. Naisista kaksi oli keski-ikäisiä tukevia rouvia. Loput olivat nuorempia.
Huomioni kiinnittyi kahteen nuorempaan sihteeriin. Molemmat istuivat aivan edessä vierekkäin ja katselivat minua viehkeästi
toisilleen kuiskutellen.
Toinen nuorista naisista oli punapää, lyhyt, hieman pyöreä ja jotenkin seksikäs kevyissä silmälaseissaan. Toinen taas ristiverinen tiukka kurvinen kaunokainen. Pitkät sääret ja
esiin työntyvät rinnat. Täydensivät tätä kaunotarta.
Tytöt hymyilivät minulle ja katselivat esitystäni arvostelevasti, tosin en tiedä arvostelivatko he minua vai aihetta? Myös huomasin Sirkan tarkkailevan minua tiukasti. Olin kuin naisten katseiden ristitulituksessa.
Vihdoin vuoroni oli ohi ja Toimitusjohtaja astui lavalle vapauttaen minut kylpylän nautintoihin. Ohjelmani oli vapaa aina klo 19.00 jolloin oli yhteisillallinen. Aikaa olisi lähes kolme tuntia, mitä ylellisyyttä.
Ryntäsin kongressi salista ulos törmätäkseni käytävällä tyylikkääseen Sirkaan. ” Ups, anteeksi” huudahdin. Ja pitelin Sirkkaa
lähes sylissäni. Hänen säärensä lähes kastroi minut, osuen arimpaani haarojeni välissä. ” Ohoh, sattuiko” Sirkka sanoi pelästyneenä, katsoa minua kun taituin tuskasta kaksinkerroin.
”Ei tässä mitään, kyllä tämä tästä” rauhoittelin Sirkkaa. Sirkka rauhoittui kun sanoin että menen hoitamaan sukukalleuksiani kylpylän puolelle. Onnuin huoneeseeni ja tarkistin vahingot. Pussi olivat hieman turvoksissa, mutta muuten kaikki
oli ok.
Kylpytakki päällä ja pyyhe olalla astelin kylpylään. Uimahousut jalkaan ja saunan kautta kylpylän iloihin. Pussit rauhoittuivat porealtaan hennossa poreilussa ja koko episodi jäi mielestäni.
”Vieläkö tänne mahtuu” sanoi Sirkka ja istahti viereeni kaunis ja muodikas koko uimapuku päällään. Uimapuku teki oikeutta hänen vartalolleen. Hieman leveä mutta kiinteä takapuoli ja ryhdikkäät rinnat toivat silmille ilo niin minulle kuin monelle muullekin kylpylän miespuoliselle vieraille.
Hän istui ihan viereeni ja kertoi innostuneensa minun ideasta tulla nauttimaan kylpylän iloista. Samalla myös hän ilmaisi että miehensä esitys oli tuttu ja kyllästyttävä sekä kylpylä on
parempi vaihtoehto kahden tunnin istumiselle.
Samalla hän myös oli huolissaan minun voinnistani ja ilahtui minut nähdessään.
Hän istui aivan viereeni ja tunsi kuinka
hänen säärensä kosketti omaani. Tilanne oli minulle hieman outo ja jännittävä, samaan aikaan kuin asiakkaani toimitusjohtaja ripitti alaisiaan kongressisalissa minä istun porealtaassa hänen upean vaimonsa kanssa.
Istuimme hetken hiljaa nauttien veden poreilusta, en voinut mitään katseelleni joka eksyi kokoajan hänen pinnalle jääneille rinnoilleen. Nännit jäykistyivät minun katseestani ja sääri vasten jalkaani liikahteli hitaasti. Olo oli tukala ja pienet uimahousuni tuntuivat aivan liian pieniltä. Onneksi poreet estivät suora näköyhteyden pullottavaan etumukseeni, varmuudeksi pidin kättäni sen edessä.
Sirkka oikaisi itseään kun vastapäätä vanha naishenkilö poistui saunan puolelle ja jäimme poreiluun kaksin. Hänen rintansa upposivat veteen ja pullahtivat takaisin pinnalle. Nyt molemmat nännit olivat aivan kovat ja erottuivat selvästi vaalean uimapuvun ohuen kankaan alta.
Sirkka vilkaisi mitä katselen ja kysyi: ” vieläkö sukukalleudet ovat arat?” Samalla käsi laskeutui kuin vahingossa kullini päälle. En kerinnyt vastaamaan mitään kun Sirkka jatkoi kuiskaten:” Ohoh, kyllä nää ainakin toimivat, mutta ovat pahasti turvoksissa kun ovat näin suuret” hymyili hän pussejani puristellen. Olin jäykkänä muutenkin kuin kullistani ja pääni oli aivan tyhjä. Sirkka hymyili onnellisena ja pujotti kätensä uimahousujeni sisään. Minulle tuli pakottava tarve siirtää käteni hänen haaroihinsa ja kankaan läpi tunsin hehkeän kuumuuden sekä jo turvoksissa olevat häpyhuulet. Vapaalla kädellään Sirkka siirsi pienen kankaan pois sormieni
edestä. Tunnustelin reittiä tuohon kuumaan puutarhaan. Häpyhuulet tuntuivat isoilta ja muodostivat kuin kostean laakson sormilleni. Hyväilin hiljaa Sirkan häpyhuulien ulkoreunaa aina ylös klitorikselle asti. Välillä sormeni kuin lipsahti laakson pohjalla olevaan suon silmään. Sirkka oli vetänyt uimahousuni etuosan alas painaen aluksi arkoja pussejani ja kullini terska pullahteli pinnalle kuin ongen koho. Sirkka huomasi hieman kireästä ilmeestäni että kireä housujen naru puristi muutekin isoja pussejani ja hän avasi narun molemmilla käsillään taidokkaasti. Nyt kullini oli kokonaan ulkona puristuksesta ja pussit retkottivat löysän uimahousun kätköissä. Sirkka runkkasi minua jo koko varteni pituudelta ja huokaili sormeni kosketuksesta.
Katsoin ympärilleni ja näin kauhukseni aikaisemmin mainitsemani sihteerit uima-pukuisillaan vähän matkanpäässä meistä, katsoen suoraan meihin. Katsoin Sirkkaa jonka silmät olivat kiinni nautinnosta, mutta avautuivat
äänettömään ihmettelyyn miksi sormeni pysähtyivät hänen pillussaan.
Palaverin oli loppunut aikaisemmin ja tytöt olivat päättäneet lähteä meidän tavoin kylpylään. Sirkkakin näki heidät, mutta ajatteli, heidän jo silloin katselavan hymyssä suin muualle, ettemme olleet paljastuneet. ” Tule hetken päästä höyrysaunaan” Sirkka kuiskasi minulle ja korjasi käteni pois pillustaan samalla sipaisten kankaan sen peitokseen.
Sirkan noustessa oli edelleen kulli jäykkänä porealtaassa. Aloitin kullini tunkemisen epätoivoisena pieniin uikkareihini.
” Saako tulla seuraan nauttimaan porekylvystä” kysyi punapää. En tiedä miten he olivat jo siinä, minä kulli vielä puoliksi ulkona housuista vain nyökkäsin. Yritin rauhoitella itseäni,
mutta se ei ollut helppoa kun vastapäätä istui kaksi bikineihin pukeutunutta hymyilevää tyttöä. Punapäällä oli mukavat nuoren tytön B-kuppiset rinnat ja hieman leveä lantio. Mutta kasvot tekivät minuun vaikutuksen, pisamaiset, kauniit ja täyteläinen suu. Ristiverinen oli kuin unelma. Rinnat varmastikin reilut C-kupit ja niitä peitti tiikerikuvioinen yläosa, nännit nöpöttivät haastavasti hieman yläviistoon. Vatsa oli litteä ja lihaksikas. Takapuoli pyöreä kiinteä päärynä, joka pojan unelma.
Tytöt tiesivät mitä oli tapahtunut ja virnuilivat minun punaisille kasvoilleni. Vitsailivat että onko konsultilla ongelmia veden alla, kramppi tai jotain. He venyttelivät ja
kiusoittelivat minua upeilla vartaloillaan.
Kuin ihmeen kautta sain kullini survottua uimahousujen kauluksesta sisään. Päätin että otan rakettilähdön altaasta ja ryntään saunaosastolle. Nousi nopeasti ylös ja kiipesin ylös altaasta. Vilkaisin tyttöjä, he tuijottivat jännittyneenä
uimahousujani. Kullini oli vieläkin puoli kova ja näkyi selvästi housujeni kankaan läpi, lisäksi housujen kiinnitys narut olivat auki. Nopeasti tempaisin narut hätäiseen solmuun ja ryntäsin
kädellä itseäni peitellen saunaosastolle miesten puolelle.
Otin kylmän suihkun, riisuin ahtaat uimahousuni ja suunnistin höyrysaunaan. Sauna oli todella sakeassa höyryssä ja miellyttävä tuoksu sai minut valtaansa. Yritin epätoivoisesti etsiä
Sirkkaa, mutta se ei ollut helppoa.” Toni!” kuului ääni läheltäni. Vastasi:” kyllä” ja näin käden huitovan luokseen. Matka ei ollut pitkä ja istahdin Sirkan viereen. Yritin katsella
kuinka paljon porukkaa saunassa oli, enkä nähnyt kuin yhden hahmon kauempana meistä.
Olin juuri sanomassa Sirkalle jotain kun hänen huulensa törmäsivät omiini. Hapuillen alkanut suudelma kesti pitkään ja oli todella kuuma kielien leikki. Kullini paukahti täyteen verta ja terska osoitti viistosti saunan kaakelikattoa. Sirkan käsi ilmestyi höyryn seasta ottaen pussini hellään hyväilyyn. Samalla tunsi kuinka hän siirtyi aivan kiinni minuun. Laiton toisen käden hänen selkänsä takaa toiselle kookkaalle rinnalle,
löytäen pystypäisen nännin sormieni väliin. Sirkka leikkisästi puraisi korvalehteäni ja alkoi hitaasti runkata kulliani pitkillä liikkeillä. Minä hyväilin hänen reittään sisäpuolelta lähestyen kuin metsästäjä kohti saalista. Pillu oli todella märkä ja turvoksissa. Klitoris oli iso ja ihanan liukas. Laskin pääni Sirkan haarojen väliin siten että juuri ja juuri sain
lipoteltua klitorista kielelläni. Tunsi kuinka Sirkka huokaili ja tärisi hieman. Hän oli todella kiihottunut. Myös hänen kätensä olivat lypsäneet vaativana kulliani ja se myös alkoi tuntua kutinan kivespusseissani.
Nuolin klitorista ja työntelin sormia Sirkan pilluun. Välillä hyväilin jo aukinaista pyllyreikää. Sirkan oli vaikea pysyä
hiljaa, sillä hänen nautinnollinen yninänsä alkoi kaikua saunan kuumilla seinillä. Samalla hetkellä kun kaukainen hahmo poistui saunasta, työnsi sormeni kokonaan pyllyreikään samaan aikaan kuin kaksi sormeani pilluun. Kieleni nuoli ja huuleni imivät klitorista vaativana. Sirkka ikään kuin kiljaisi sisäänpäin ja sai mahtavan orgasmin saunan lauteille.
Vielä tuon erikoisen äännähdyksen kaikuessa saunan kaakeleilla, Sirkka otti räjähtämisvalmiin kullini suuhunsa. Upotti sen kokonaan syvälle nieluunsa ja tarttui vaativasti pusseihini. Kun sormi tunkeutui pyllyreikääni, olin valmis
kullini tempaantui ulos Sirkan suusta ruiskien hyytelömäistä spermaa ympäri Sirkan kasvoja sekä lauteita. Nopeasti Sirkka korjasi nykivän kaluni takaisin suuhunsa ja imi minut tyhjäksi.
Hetken lepäsimme rentoina lauteitta, kunnes naisten puolelta tuli ihmisiä saunaan. Sirkka taputti reittäni kiitokseksi ja lähti
suihkuun.
”Olikos se meidän Sirkka kun siinä lähti saunasta?” tunnistin äänen kuuluvan punapäälle. En tiedä, oliko kysymys minulle vai yritettiinkö minua testata vastaamaan. Yritin tihruttaa höyryn läpi jonnekin äänen suuntaan mutta en erottanut kuin kaksi hahmoa. Niinpä lähdin myös suihkuun raukeana ja tyydytettynä valmistautuen illalliseen. J A T K U U. . .
Konsultti kylpylässä
Toni
2
2904
Vastaukset
- arviointi!
Jatka jatka, oot hyvä kirjoittaja
- "konsultti" myös
Aivanloistavia tarinoita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu3492997Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3011463En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841292- 1081291
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991285Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591235- 481135
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi781037Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa24931- 33837