keskenkö?

mami62

Raskausviikkoja tulee tänään 7.Eilen tuli verta paperiin vähän,tänään taas aavistuksen verran.Kirkasta verta, onko keskenmeno alkanut? Täytyykö keskenmenossa verta tulla heti alussa runsaasti?PELOTTAA.......

5

1681

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Km:n kokenut

Hei,
      soita neuvolaan ja kysy neuvoja. Toivottavasti pääset ultraan, jossa tilanne voidaan tarkistaa. Itselläni alkoi keskenmeno juuri noin, mutta tiedän, että joillakin vuoto on ollut vaaratonta.

• Jasra

miten sinulla kävi, toivottavasti kaikki hyvin.

Välttämättä verenvuoto ei tarkoita keskenmenoa joten mene lääkäriin tarkistamaan tilanne.

Minulla valitettavasti alkoi keskenmeno niin että viikoilla 7-8 alkoi rusehtava vuoto (tosi vähän) ja menin heti maanantaina ultraan jossa löytyi sikiö muttei sykettä. Heti sain lähetteen sairaalaan ja siellä toinen gyne teki uudestaan ultrauksen ja sama diagnoosi eli keskeytynyt keskenmeno ja lääkkeellisenä aloitettiin heti.

Toivon että sinulla kuitenkin olisi kaikki hyvin.

• äiti 46v.

Alkoi muistaakseni elokuussa v.98.
      Sillä tavalla että tuli kova vatsakipu, siis pikku hiljaa..
      Yltyi ja ylty ja kun olin jo 2 lasta synnyttänyt , tajusin että on niin kuin synnytyspoltot käynnissä.
      No, mies vei kiireesti sairaalaan ja lääkäri totesi sikiön 6 viikkoa kuolleeksi.
      Nukuttivat, ja kun heräsin olin tosi maassa parisen viikkoa.
      No, marraskuussa tein testi ja olin raskaana ja nyt on tämä 6 vuotias täällä kotona.
      Mutta, olen ajatellut niin kuin monet muutkin.
      Luonto tekee tehtävänsä.
      Esim. jos sikiö on pahasti vaurioitunut jostain syystä, eikö ole parempi vanhemmille ja vauvalle jos elinaikaa pikkuisella olisi vaikka parista kuukaudesta pariin vuoteen?
      T:Äiti

• J`Lo

Heippa!
      Elikkä mulla sama juttu verta on kylläkin tullut, mut mitään kovia kipuja ei ole ollut... terkkari käski vain seurailla tilannetta tänään kun olin neuvolassa... Ajattelin huomenna soittaa äitiyspolille ja varmistaa asian... Jos vaikka pääsis ultraan katsomaan että onko siellä mitään...

• keskenmeno rv 5+6

Kannattaa ehdottomasti ottaa yhteyttä lekuriin, saat mielenrauhan! Mulla oli siis km rv 5 6, ja vuodin hyvin niukasti (mun omien normaalien kuukautisten verran, jotka ei todellakaan ole runsaat!). Soittelin lääkäriin, ja pääsinkin sinne lähestulkoon heti, onneksi. Vaikka itkinkin lekurissa käynnin jälkeen autossa lähemmäs puoli tuntia surua ja tuskaani ennen kuin pystyin lähtemään ajamaan, niin olo oli sikäli helpottunut, että kuitenkin tiesin, mikä on tilanne: ei tarvinnut enää spekuloida.
      Tosin aluraskaudessa vuoto voi olla ihan normaaliakin, etenkin niihin aikoihin, kun kuukautisten pitäisi olla.
      Nipisteleekö sun alavatsaa tai ristiselkää kuinka paljon/ollenkaan?
      Toivon tosiaankin, ettei sun raskaus ole menossa kesken, mutta verta ei siis tosiaan tarvitse tulla alussa runsaasti (mulla ei tullut missään vaiheessa runsaasti) kertomaan keskenmenosta.
      Tsemppiä!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      99
      6204
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4812
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      99
      3082
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      30
      2902
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2145
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1526
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      337
      1091
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      91
      1079
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1006
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      784
    Aihe